Food and drinkCunsiglii di cucina

U ligamenu ... Beneficii, dannu è cumpusizioni di levitu. Ricetta per legumi homemade

E ligumi di levufuli sò largamente usati in a panificazione, a industria culinaria. Hè un pruduttu vintu, riccu in proteini, minerali, vitamini. U levitu hè ancu una ricca fonte di ferru è microrismi utili. U pruduttu alluvi u dulore in neuritis, aumenta a difesa di u corpu.

Storia di u levitu

Per a prima volta, u levitu hà principiatu à esse in Egittu. Ci era culà à 6000 aC. E. Da u pruduttu cuminciò à fà cerveza. 1200 aC E. U populu egizianu hà amparatu à cocchi cuciuti di levitu. A misura di levitu hè diversa. U ligumi di Brewer hè un pruduttu derivatu da u lupu. U tippu di più forte hè suumu - un pruduttu ottenutu da u trasfurmazioni di u latti, u furmagliu. In u Suisse è l'Allemagne nantu à l'erbe preparate a levadura liquida. U pruduttu hè ancu fatta nantu à basa di l'aranci, di u pompi, u mele di beju.

Fornitura di levadura

Stu tipu di pruduttu apparischi prima di a guerra. Questu hè u so levitu di u legatu greche. In Russia, i scientisti anu studiatu a so natura di u levitu è si trovanu cun un fattu assai interessanti. I sorsi tudisca cuntiniavanu informazioni ch'elli eranu cultivati nantu à l'ossa umana. In ogni casu, i spécialistes ùn anu micca permessu di copriere queste documenti, è sò stati classificati. Da u mumentu anticu, u pane arrustutu hè statu affittuatu in Russia per un pezzu. Doppu, a levadura usata per fà u baldi hè statu sustituitu da u levitu. Un novu pruduttu salvatu l'ora di panatteri. Avà ùn anu micca bisognu di dimustrà e cumpetenze speciale per aghjundo un pani deliciosu, faciale è fragante. Cu u levitu, u pane era culuratu per quasi tutti. Dunque, anu rimessu à aghjurnà a produzzione di furmagli. Avà u levitu di furceru hè un funci in mancu artificeusement chì pò soprappià e altitudine temperature. Quandu a furna, ùn morere micca.

Tecnulugia di preparazione

Prima, u "levitu grisu" hè cultivatu in un laboratu specialu. Gradually, l'alimentu hè aghjuntu à elli è i prudutti di l'attività vitale sò sappiutu. U levitu di massa hè recullatu gradualmente. Dui 14 ghjorni intendi credi circa 100 tunnillati di latti di levitu. Dopu chì a massa di uvedu crece, hè tratatu. U prucessu di prucessu include filtrazzioni, compacazioni, siccati o congelate. Per via di sti prucessi, hè acquistatu fluidu, latinu seccu attivu, cumpressu o semi-secatu in leghje.

Legumi o levitu?

U Leaven hè un pezzu di pasta, chì cuminciò à passani indipendentamente cum'è u risultatu di trasfurmà in leggeru. In a massa, parti particeddi di u levitu venenu da l'ambienti esterni (acqua, farina, dust, etc.). Ma ci sò ancu un occasional bacterias de acidus lactic, ceneglie di levadulini, chì, dopu avè ottinutu à l'ambientu, cumincianu à multiplicà attivamente. Quandu ci sò assai in u teste, pò esse utilizatu com'è principierte. Vi permette di fermentà u più grossu di a prova. Cusì, u pane, preparatu nantu à a levadura, hè ancu cunzidiratu un levitu. U lenteu industriale per a pasta hè stata da diverse fonti: naturali è artificiale. A maiò parti di i pruduttori prefettenu l'ultima opcion A ospitista hè dinò una scelta: per usar yeast veloce o di confià in i cungumi di levitu "aleativi".

U levitu di farfia: benefiziu o perisce?

I riviuti sò fungi. In più di fermentazione innanimali, ponu influenzallu l'organi individuali, tessuti, infizzi causali, infezzione a fungi, allergii. Questu hè applicà à fungi individuali, chì includenu fungi-saprophytes (rot). Se vi vede a cumpusizioni di u levadinu di panificà, pudete esse scandalizatu. Sò cuntenenu tanti additivi chimichi "E"! Chì sò solu i nomi di "lime building", "formalin chemical"! In ogni modu, i cunsummadori sò deve esse cunnuscenu chì ùn sò micca prudutti di base, ma e sustanzi auxiliarii. A maiò parte di quelli sò usati in a pruduzzioni di levitu. Molti di l'ingredienti nantu à u cartulare sò necessari per fà sustrati di levitu. L'altri cumpunenti necessanu di creà l'aziunità ottima di u mediu necessariu per u crescita, a multiplicazione di e cilesti. Alcune di l'ingredienti indicati nantu à u prugrammu di levadulare sò usati per processà a lucale induve u pruduttu finali hè cultivatu. Cusì, GOST hè micca cusì terribili chì pari. Questu più terribili chì l'azzioni di i pruduttori senza scrupulous chì cercanu di "fà facilità" a tecnulugia di fà u levitu, evuluzendu cusì GASTU.

U legnu di vinu

I vini necessani farma di fermentazione. A prima persona chì hà scupertu u levitu di u vinu, hà ancu scrittu l'schema di fermentazione alcoolica, era Louis Pasteur (chemista francese). Ancu davanti ad ellu, u vinu hè statu ancu preparatu bè, ma era Louis chì era pruvatu chì a cunversione di zuccheru à u alcohol, hà esaminatu l'attività di levadura. Grazie à l'invenzione di u microscope, Pasteur hà capaci d'apre a levadura com a agent causante di fermentazione. U nomu botanicu di a misura di levitu di vinu hè Saccharomyces ellipsoideus. Hè utilita in a fabricazione di cervia, u pane. U ligamenu cumprenni ancu una varietà di e razzi chjamati, chì crescenu i reacziate in modu diversu à i sustanzi chì si prisentanu in u duminu di uve, è influene a qualità di u vinu. Ci hè levitu chì sò sensibles à l'alcoolate. I travagliate solu à u 5% d'alcol. Quand'elle morse, altri tippi di travagliu accumincianu a realizari u so travagliu. Ci hè un levitu di vinu chì riacite sensibbilamenti à u calori, risurtannu di un grande voluminu di sulfidu di l'idrogenu. Per via di questu, u vinu pò uttene un oliu sfavaggio. Ci sò ancu un levitu aromatizatu, cum'è una carica dedustata specie per i vini specifichi. Tuttu chistu è fattu cunsideratu da vignaghjoli in u prucessu di a produzzione di l'alimentazioni.

Fermentazione di u vinu

À u modu di temperatura di +15 ° C, u levitu activamenti si multiplica. Questa succorsa finu à a trasfurmazioni di zucaroli. Quandu u vinu s'asseccanu , u feritu , quì si stende nantu à u fondu di u bastimentu. Se ùn fate micca qualcosa, u vinu fermenteghja sè completamente. I vignaghjoli avè a cunzidire chì l'alcoolmentu hè u nimicu di u levitu. Se u so cuntenutu di u vinu arriba u 15%, a ferita di a levadura si muera. U fenomenu pò esse spessu osservatu in noble vini dolci. A temperatura alta sempre prumove a rapidità di u levitu, è in cundizzioni di tempura ghiacciata sò prestu. A cosa principale in l'enoteche hè chì u prucessu di fermentazione ùn finisci. Inutili, u vinu sarà spoiled. A maiò parte di vignaghjoli sò oghje u legatu naturali, è i prudutti apprufunditu.

U ligumi di Brewer

Parechje persone anu interessatu in a quistione: "Cumu pudè fà u ligumi di a biera bianca?" Ma prima di risposta avete bisognu di sapè chì tipu di pruduttu hè è quantu hè diffirenti di u vinu analogu. I misuri di levagli sò attivamente usati in a fermentazione è a produzione di pane. Avà, a popularità di u lettu di a cerveza hè assai grande. In farmarii, si pò vedà in a forma di pillettes o pulveri. Sò usati per a scopi medichi. U ligumi di Brewer hè furnucatu cù fermentazione di u cervu, chì hè acquistatu da lupi d'alta, u maltu d'ova. In u liquidiu, u pruduttu ùn hè fattu praticamenti propiu per a so vita curretta: u legatu likornu à esse vinutu in e prime 8 ore. Per quessa, spessu pò vede in u regnu seccu - in a forma di additivi di l'alimentariu biologicu. U processu di coccia in casa hè scrittu quì sottu.

I benefici di u legnu di Brewer

Per scopi medichi è cosichi, u ligne di cervecita hè stata utilizata. Ritenimentu di e persone chì utilizanu u pruduttu per impieventa preventiva sò solu pussibuli. U ligumi di Brewer pò aiutà veramente l'aiutu. U pruduttu attiveghja i prucessi metabolichi in u corpu, riproduce u définitiu di grassu, proteini, vitamini. U ligumi di Brewer aumenta e forze protettivi di u corpu umanu. E rinfurzanu i capelli, ungii, limpià a pelle. I medichi ghjunti ricumandemu a levadura di cervo in parechje malatie è e cundizione patologicu, cum'è:

  • Disturbance di i prucessi metabolichi;
  • Mancanza di vitamina B;
  • Malatii di u sistema digestivu;
  • Anemia;
  • Eczema, purulent rash;
  • A malatia altavule;
  • Aterosclerose;
  • Dopu aviri avutu una gripe, ughjornu dolci.

U produttu naturali permette di nurmalizà diversi prucessi in u corpu è ricumincia a mancanza di nutrimentu. U ligumi di Brewer hè stata contraindicazione per l'usu: l'ipersensitivu à elli, gout, fallimentu di riney.

U ligumi di cullezione di culore

Cuminciamu à risponde à a quistione: "Cumu fà u zincu di cervia indipendente?"

Ricetta 1 . Hè necessariu di mischjà 1 tazza di acqua è farina, è abbandunate u mischju per 7 ore. Dopu ci anu aghjustatu una grande cuitetta di zuccherinu è un vetru di cerveza naturali, chì hà una vita di stile di più di 2 simane. U mistu resultanti debite in un locu caldu per parechî ore. U ligumi di Brewer hè prestu. Puderanu esse situatu in un veiculu di vetru chjusu, almacenatu in un frettu è usatu comu bisognu.

Ricetta 2 . Hè necessariu di piglià 200 g di panguti, mette in un vetutu di vetru cù una giacca larga. E passeghji sò chini di latti è acqua calda. Allora aghjunghjite un pocu zuccaru à questu. U collu di l'buttiglia hè in legatu cù gasa, plegu in 4 capas. A mistura hè stata in un locu caldu per 5 ghjorni.

Ricetta 3 . In un rossu più grande hè bisognu à grillà 2 patate cruda, aghjunghje à u salinu (una cullizzioni), u zuccaru è l'acqua (1 cuppa). L'ingredienti deve esse stampati à appaghjà, è ponu 5 ore per a fermentazione sussegwente.

Rèpiti di levitu per tufoni

Quandu ùn sò micca legatu prontu à a casa, pò esse rimpiazzati cù l'aghju ferrie propiu casanu. A ricetta pè u lettuciu casu hè simplice. Hè necessariu di piglià 200 g di farina, aghjunghje l'acqua è amassi a pasta in forma di una piccula bola. U bun offensiu hè di scaccià a farina è l'abbanduneghja in questu forma durante parechji ghjorni. Questu tempu serà abbastante per fà a sour pasta, dura è secca. U levitu per tufonzo hè prestu. U travagliatu àparatu à casanu pò esse usatu com'è un pappaghju di furnitu per i prudutti di pavimenti. U levitu sugnu hè ancu preparatu cù u levitu di a farina. Per fà quì, pour l'acqua in a panella (2 litri), pour a 40 g di levitu è a farina in quantità tali chì ci era una pasta di densità media. In una pienza, ci vole à vultà, è poi settitate. U levitu resultanti pò esse usatu per fà u pane.

"Ressole" ricette di levitu

U levitu per a pasta pò esse preparatu cù patate. Per fà questu, piglià 10 patate, una culloca di farina, 1 culletta grande di melore è 25 g di vodka. I patati sò puliti è frittate in acqua. Sempre calianu à esse strufinati da un tamarzu, aghjunghje farina, meli è vodka. L'escuma deve furmà. Hè bisognu à esercitassi in una buttiglia, permessa di stallà, è da esse rimessu à un locu friddu. Dopu un ghjornu chì u levitu sarà prestu per l'usu.

A manera più faciule hè di fà una misura di levitu di piume. Per fà questu, avete bisognu à pezza u chini ordinali è fremura in acqua, è poi trasfirighja à una stanza calidez. Dopu dui ghjorni, una spuma chilosa pare avà nantu à a superficia di u caldu. Hè rimpiazzà u fugliu. Solu per a preparazione di furmagliu, sta spuma pigliarà assai.

Legumi in Cosmetologia

Hà levitu è a cerveza pò aiutà à priservà a bellezza per parechji anni. Per scopi cosmichi, hè megliu utilizà u lèvitu di cerveceria. In a so basa hè cunsigliata per preparà diverse masks.

  • Mascara per a faccia . Per fà, avete bisognu di 10 g di levadura di cervelet è una piccula quantità di kefir. Dui ingredienti deve esse imbulighjate finu à a cunsistenza di non-liquid cream agria. L'armata resultante pò esse guardata nantu à a pelle durante 20 minuti. Questa mascara hè bella per u pelle di furza. Hè ancu aiutu à trattà cù e pimples.
  • Mascara per i capelli, aiuta à riddà di a castagna . Avete bisognu di piglià 1 culletta alta di levadura di cervo, dissolve in un vetutu di kefir. U mistu risultatu devi esse stata in una stanza calata per parechje uri. Una maschera a fetta di légalizia hè appiicata à i capelli è ripiglià u capu cù una film. A mascara hè tenuta in questu statu durante 30 minuti. Allora ci deve esse lampatu cù l'acqua.
  • Mascara per u corpu . Per a so preparazione avete bisognu à piglià a ferita di zucca seca (15 g), 4 picciotti di meli è crema. U levitu ci vole à diluisce in crema, è quandu anu un pocu disperse, aghjunghjenu i meli. A massaria resultanti devendelade per 20 minuti. Allora ci vole à appricà à a pelle di u corpu durante 15 minuti, poi arringte cù acqua calde. A caratteristica di levaduria cù u melore nutria a pelle, facenu supplia, è ancu pressitu u poru è stimulatesu a circulazione di sangue. I riviuti attenu nantu à a pelle miraculously. U usu regula di maskeri nantu à a so basa permette per guardà un stile cusì grande è per prolongà a ghjuventù.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.