Food and drinkRecipes

Cumu ricuarà u pezzu rossu

Quasi ogni unicu di noi ci piace à manghjà pezzu rossu, chì aghjuneghja ogni tavola festiva è casuale, ma cumu per salivate u pezzu rossu, ùn tutti ùn sapianu. In più di essiri assai gustoso, u pesciu rossu hè bonu per a vostra salute, gràzia à i so alti fatali, chì ponu avè un effettu pusitivu annantu à u sistema immune, impediscenu l'apparizione di processi infjammatorii è regulanu a pressione di sangue. Hè cusì accade chì spessu compru compru issi salate in salotti, forsi per ùn sapìanu cumu degne di salinu u pesciu russu, o perchè simpricimenti ùn anu micca pocu tempu liberu per stu prucessu.

In ogni casu, u pezzu rossu salitu cottu in casa hè assai pruduttu è più utili. Per quessa, principià cù un viaghju à u mercatu o à a tenda per compra. Prima di tuttu, duverà esse frescu è avè un bon olfato. Assicuratevi di sceglite un pezzu, a carne di quale hè densu, ùn deve esse stratificatu in fibri, l'ochji hannu trascurante, è l'aghjunghjini - rossi brillanti. Hè ancu megliu cumprà u pesciu tutale. Eppuru, avete bisognu di pisà un pocu in casa, ma puderete sapè da sicuru chì hè frescu. E si avete furtunatu, pudete ancu manghjate caviale. In u nisun casu ùn pudete scumperse u pesce in acqua fridda o acqua, si mette nantu à u pile di u bottu in a frigorifera, fate chjudarà naturali.

Cumu degne di salimà u pezzu rossu per ùn avè micca un gustu specificu? Per questu, deve esse un marinatu solu in cuntenuti di plastica, ma in nisun casu in aluminiu, chì questu questu questu un gustu metallicu. Cusì, prima hè bisognu à cutà u pesciu, cusì hè megliu cumenciu cù a testa, tagliate è offre à a so sopra casa. Allora ci hà tagliatu u panicu, se ti sò furtunatu, è avete vistu u caviaru, andà da esse da esse detta in un pezzu è mantene in un saccu, perchè dopu u salatura, hè megliu separatu. Dopu à quessa, a panache hè statu liberatu da tutti l'insidi è diventerà u pesciu in dui parti è liberà u carcassi da a cresia cù l'aiutu di e mani.

E ora, un pocu secrezza di cumu per salvalle u pezzu rossu, cusì era deliciosu! Di sicuru, ci sò parechje ricetti distinti, è ogni missa usa i so trucelli. Eccu, per esempiu, cumu pudè degne di i salotti rossi in casa. Questu duie dui kilogrammi di salmuni. Hè necessariu di mischjà una tazza media di grande salinu, pagliaru biancu trituZa (à tastalli) è una tazza media di zuccheru. Questu cunditu deve esse bè à gridà u fillete finitu. Ùn àbbia paura chì questa cantetta di salitu pò essa u pezzu salitu, si justificava quantu ci hè bisognu. Dopu quì, fate un pocu rampi di aneta nantu à u fondu di u cuntinutu di u plastica, è poveru un capuciu di carcassi piccu nantu à a cima. Pujani fora per quessa chì a pelle di u pesciu era da u fondu, ma da l'aspra l'asciuccu cù u zuccaru di limonu di survivà, in seguitu tornavvi torna ponemu aneto è un qualche foglie di foglie di foglie. Allora u pezzu avissi dettiru a pressa è lasciate in questa stata per 48 ori in a frigorifera. Duranti stu tempu, u pezzu rossu pò esse stancu è imbibitu di marinatu. Di sicuru, si u filettatu hè assai grande, poi allora u fugliale un pocu più in u marinatu.

Quante hè corta per cutà un pisci rossu è di mandà à un tavulu? Dopu chì u filettatu hè salitu, si deve esse extractu da a salata, libera da e reste di salatura cun una napkin, ma mai lavisseghja sottu à l'acqua corrente. Pigliate un cutiddu cutidianu è cuttivà u pezzu in pezzi finu, cuminciendu cù a pelle. Puderete u fanàticu nantu à un pezzu, sprinkle cù u zitellu di limonu è decorate cù l'aneto. Ricurdà chì u pezzu prisidutu pò esse almacenatu micca più di una settimana in a fria. Bon appetit!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.