Educazione:Storia

Vanzu filosoficu ... ma era?

I nomi di M. Ilyin, N. Berdyaev, P. Sorokin, S. Bulgakov sò famusi famosi . Tutti sò sti nomi russi, pensatori è filòsufi chì anu diventatu scrivevanu di a so Patria. Iddi è parechje altri rappresentanti di l'intelligenti intrusivenza russa partitu da Russia in u falatu di 1922 sottu a duressia. Vettori filosòficu - un nomu cum'è colectivu hà ricevutu dui nave, partenu da a Russia à Allemagne, à bordu chì anu spulsatu da u paese, rappresentanti di l'intelligentsia, chì ùn anu micca accettatu l'ideologie bolchevique.

Ricertamenti, ci sò publicati è documentarii chì prova chì u vaporistu filosoficu hè un invenzione di u bollevikvikè, chì in fattu, micca tanti pirsuni foru deportati. U principiu di l'upee hè per i guverni d'Europa Occidentali di cunvince chì l'oghji di u regnu bolleviki anu andatu à l'Europa. Infatti, ci eranu spî, scouts, chì anu da esse preparatu a terra per una rivoluzione mundiale, chì a so di u suciale di u Sochione di Russia anu sunnutu.

Turnemu in i fatti. In i primi anni 20 in Russia, un regimum autoritario , cumandatu da Lenin, hè statu stabilitu. A vita pulitica era sottu à cuntrollu tutale, i forti prudutti vèninu contru à i sucialiste-rivoluzionarie è i menchevii, è era un solu sistema ideologicu. Ma a vita culturale è espirituali paria d'avè esavete storia. L'età di l'argentu, marcatu da una splash in arti, pensamentu filosoficu è scientificu, cuntinuau u so evoluzione per inertzia. Intelligensia, prugettu liberu, capaci di evaluà critichi l'ideoluggìa cumunista, prisenta un periculu per u regnu emergente. Leghjite u "Cursi di Canu", diventerà chjaru chjaru nantu à a situazione di i pirsuni pensanti di quellu tempu.

In questa situazione, u Cumitivu Executivo Central All-Russia adop l'lege "Dû Expulsion Amministratore", a conclusione logica chì era u vaporistu filosoficu. U 1922 era marcatu da arresti d'intezettu sospettati di accintu contrarivuluzionarii, prima chì hè ghjustizia cum'è una sera "voluntaria", o una presida o ancu un scontru.

Sicondu i memori di Nikolai Berdyaev, hè chjaru chì u prucessu di l'emigranti "voluntarii" hè statu realizatu. Dopu passà una settimana in prigiò, Berdyaev hà firmatu un ricunniscenza chì ùn avete micca tornatu à a so patria. Inutili avissi statu sparatu. Parechji di i satelliti di Nicholas Alexandrovich anu travatu cun processatu simili.

In Russia, eranu furmati listi chì eranu inveci di u novu guvernu. Tra d'elli eranu medichi, agronomi, ingegneri, artisti è filosofi. Questa hè fatta un accontu spéciale à u sviluppu di a filusufia di u mondu, a sociologia è a scienza pulitica.

In u cartulare, u steamer filusuficu pigliò di Russia annantu à 200 di i so meglii rapprisintanti. Dopu avè raghjone a vita di parechji, avemu caputu chì sò persone chì ci eranu omini, assai di ricchi, chì a maiò parte di l'emigrazione ùn era micca faciale, è finu à a fine di i ghjorni stàvanu in u spiritu russu. A prova seria chì cascà à a Russia in u 1941-1945, ùn ùn lascia indifferenti i espulsi da u paese. Quantu puderanu, aiutò à a Patria è à l'Armata Soviètica in a lotta contru u fascismu.

A navi, chì espulsi l'emigranti, fù chjamatu "steamer philosophical". 1922 per elli era l'ultima in Russia. L'sola eccezzioni hè u filosofu è u storicu religu Lev Karsavin. À a fini di u 1920, si trasferì à Lituania, chì prontu turnava da esse parti di a URSS. In u 1950, Lev Platonovich fu arristatu à l'età di 68 annantu à i culpiscini di una cuspirete anti-suviètica è cunnannati à 10 anni in prigiò. Ellu murìu in custodia.

Eccu i fatti. Puderete un vaporizmu filosficuu e mannò diversi ghjente chì hà fattu u rolu di agenti dritti. In ogni casu, l'essenza di a materia ùn cambia micca. Hè impurtante di capiscia chì u vaporetto filosoficu era u risultatu di a lotta per a gestione di a sucità, chì, in u risultatu, eranu eliminati i meglii di Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.