Educazione:Storia

"Calli di a Patria" - un poster chì chjamà una lotta contru l'invasori

L'agità è a propaganda ghjucanu un rolu impurtante per a sucetà sovietica. Hè permessu di l'statu di propiu l'mente di i persone, per influenzà a so menti. E sti fenominu si esprimenu in numeru cartulare dedicatu à diversi aspetti di a vita di a gente. Parechji sò ancu assai fama. In particulare, "Motherland is Calling". U cartellu hè stata cum'è una reazione à u principiu di a guerra cchiù destruziva è brutale per u nostru paese.

Agitation as a means of influencing public conscience

Comu chjamatu, i cartulare eranu un mezzu visuale di trasluce l'impulsi da u putere à e masse. Perchè posters? A cosa hè chì l'imaghjini visuale, sopratuttu cun l'inscription de teste, avianu un effettu direttu è necessariu in una persona. A mancanza di televisione vultò i so aiuti visuale in un putru putente per u prucessu ideologicu di i persone. Tutti sò stati tematichi è influenzati puntualmenti l'espansione necessaria di a vita. Unu di questi fenomeni brillanti è impressiunanti era u pittore "Callie Patria". I cambiamenti di questa appellazione ponu vedutu oghje in Internet, è ancu in musei, induve copre u cartellu è l'urigginale sò mantene. Hè riflessu unu di i manifestazioni più impurtanti in u paese di i Sovicelli, è forsi più impurtante. Questa era a resistenza implacante di tutte e persone di un grande paese à i vil invasori di l'Allemagne è i paesi chì e supportanu. Appressu à i primi chjapelli di cannunoni è spline di bombi nantu à u territoriu di a URSS, di u lugliu era digià publicatu in millioni di copie è hè stata situata à i punti di i gathering servitemen, in piazze di congestion massiva. "Cunsiglii Pà i patroni" - un poster, cumparatu in u so gradu di influenza à l'altru travagliu di cultu di u periodu di a Gran Guerra Patriòtica - a canzone "A Guerra Sacra"

L'intenzioni di l'artistu

A storia di l'apparizione di sta travagliu di l'agitprop soviètica hè assai interessante. L'autoru di u pittore "Motherland Calls" hè Irakli Toidze, un artistu sovietimu famigliatu di l'ascendenza georgiana, u ghjornu di l'attaccu di l' Germania à l'URSS, hà travagliatu in u so studiu, quandu a so sposa hè stata disturbada da a so sposa scata in una espressione desesperativa. Cù amarezza sinceri è alarme hà dettu à u maritu annantu à u principiu di a guerra. L'Irakly Moiseyevich cum'è un veru publicu hà avvistatu à a persona di a so mòglia, dolenza genue, suffreviu è decisu, ùn hà vacilante, per capisce stu mumentu. A moglia di Tamara ùn cunnosci micca chì u so maritu li dumandò di cunghjelà in una postura cumu per scrivite sta visione, cum'è u teme è l'emozioni concentrati di tutti i mariti di u paese per u destinu di i so figlioli. Cusì l'artiste hà pigliatu u cuncettu di a so creazione è esemplatu in forma di un appellu "Cunsume Patria". U posteru immediatamenti ricevutu tali nome, è di chjucu à grande, era chjaru di ciò chì sta donna chjamà cù un attenti perforatu è simule gestuale.

"U icò di u soldatu"

L'idea è a sketch sò stati assai populari cun u pianu di u paese. Hè perfettamente capienu a bisogna à inspirà a ghjente, per dà a unità in a vista di una timppa. L'autorità considerableu di Irakli Toidze hà ghjucatu un rolu di l'elite di u partitu. Hè un maestru ricanusciutu, com'è tistimuniatu di numerosi premiu statali. L'autore hà pensatu per un pezzu u tempu chì di mette in manu di una donna, è hà decisu chì a manu upturned simbolizà a chjamarà. In a so manu dritta, una donna detti a parolla di un ghjuramentu militare, è cusì enfantò chì a ghjente hà ghjornu un ghjuramentu micca à u statu, chjamate a Patria, chì hè simplificatu solu di tradiscia. Centu di bayoneta sottu a figura di a mamma hà fattu personificà i milioni di difendenti di a Patria, pronta per fà stendinu à a so difesa à a prima chjamata. U 27 di ghjugnu, u cartillariu fù cumplittatu è intrì in l'impronta. Assicurò immediatamente parechji milioni di copie. Ma iddu era sempri stampatu in tutte e guerri. Suldati morse in battaglia è pronunsià cum'è u fucunamentu "Cries Nationale". L'annunziu era un tipu di simbulu di tuttu l'era di i terribili quaranta.

Stalingrado Inolvidable

Volgograd hè una cità chì durante a guerra hà cunnisciutu, forsi, i momenti cchiù tragichi di a so storia. Hè quì chì parechji mesi di battaghju sanguiculu trà e truppe alimanu è suvieticu. Perpetuà u ricordu di tutte e difende di a cità, à a fine di a guerra, dicestenu edificà un munumentu in a cità chì puderà ricurdà à e nove ghjinirazioni di persone di l'attipali terribili di a guerra. In tuttu l 'Union Soviètica fu annunziatu una cumpetizione per a creazione di un munumentu. U cumitariu di ricunniscenza riceve cintinara di millaie di sculture, ma tutti sò stati rifiuti per una ragiuna o l'altru. A cumissioni ùn puderebbe decide di u cuncettu basicu di l'scultura. Dopu un apparechju di u famusu scrittore artistale suvietà Yevgeny Vuchetich. L'idea vulia cuntentu di u guvernu, è hè stata datu l'avantaghju per l'iniziu di a custruzzione di u munumentu. In particulare pè u prugettu nantu à u Mamayev Hill hè statu fattu un altru massariu cù una casa di cinque culura. À l'internu eranu i funerali di i difetti di a cità.

Simbulu di lotta contru u fascismu

U sicondu stadiu era u fabricu di a statua stessa. Evgeni Viktorovich ùn hà micca piace u mudellu Moscu. Cusì, per parechji mesi, u travagliu hè statu questu ultime in Volgograd una donna chì piacia l'architettu. Da ellu è hè statu fattu una scultura. U nomu di sta donna - Valentina Izotova - hè sempre falatu in a storia. Per parechji anni avà parechje travagliu. E venenu l'annu 1967. Residenti di a cità puderia vede sta sta maraviglia creazione. Dopu ellu, è dinò dopu u cartellu famosu di Toidze, u nomu "Cunsume Patria" hè stata fissa. L'estatua hè situata à u puntu più altu di a cità, l'altitudine hè di 85 metri. Duoppu da l'apertura, hè stata restaurada. Hè una impressione impressesiva di l'amarezza di a perdita, ma à u stessu tempu u triunfu supra l'avè ubligatoriu scunfittu, è a spada, com'è stata, parra di l' inevitabbilità di punizioni di tutti i nemici di a nostra patria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.