Educazione:Storia

Cuntribuitu à u sviluppu di l'anatumia di Leonardo da Vinci. Anatomia in i sacchetti di Leonardo da Vinci

Leonardo da Vinci muriu in 1519. Era sulu sesisanta set'anni. A so fama di un famusu artista da questu ora hè stesu cumposta in Europa. In ogni casu, ci hè una parti di a so vita chì era micca cunnisciuta da u publicu in quellu tempu. Pocu sapi quantu l'anatomia Leonardo da Vinci era di gran ntirpitu. A so ricerca scientifica in questu direzzione era scrittu in ogni cosa.

Ancu in l'intornu immediatu di Leonardo da Vinci, l'anatomia in quellu tempu ùn mette micca l'interessu è l'intaressu debite. Sta situazione cuntinuau finu à a fini di u XIX e iniziale di u XX seculu. Hè in questu tempu è era studiatu appena l'evidenza di Leonardo da Vinci in anatomia. Solu dopu chì i scentifichi anu realizatu un analisi prudente di i so travaglii scientifichi, mischjà à migliure di pezzi di registri di u grande artistu di u Rinascimentu, diventava chjaru chì u so travagliu scientificu ùn hè micca menu impurtante da l'arte.

Pagine scontri di a vita di Leonardo da Vinci

Anatomia, ottica, geologie, botanica, idrodinamica, etc. - tutte sse cose occupanu in a so vita assai spaziu, solu solu à a pintura. Stu creatore talentu hà avutu una reputazione cum'è una persona archetippa chì vive in u Renacentista - un artista chì occasionale faci una scienza.

In casu, per Leonardo da Vinci stessu, l'anatummia, cum'è u restu di a so attività scientifica, ùn era micca menu impurtante da pittura. Per l'ultimi deci anni, ùn hà principiatu nant'à scritti novi pittura. Da u 1508 à u 1513, l'artista si cunsidereghja a scienza, solu da u tempu da volta à i canvasi principiati in l'annu passatu.

Più chè altri scienzi

Di tutte a ricerca scientifica à questu tempu, speciaramente anatomia di Leonardo da Vinci. Per parechji anni, hà travagliatu attivu cù i cadàvii, apertumente per alloghju per una compulzione più precisa di a struttura fisica umana.

Pusillendu u talentu di u artistu è l'espressione di scrittura espressioni di Leonardo da Vinci in u campu di l'anatomii, hà sappiutu crià unu di i studii più perfetti di u so tempu. Hè ancu preparatu u travagliu per a pubblicazione, ma ùn hà micca tempu per capiscia a so intenzione. Se u so libru anu publicatu, allura l'studiu di l'estructura fisica di l'omu puderia passà un avantaghju, hè cusì grande u cuntributu à u sviluppu di l'anatumia di Leonardo da Vinci. Por desgracia, dopu a so morte, tutti i ricordi è esceze creati da questu grande omu, restendu entre i so documenti privati, anu statu oculta da u mondu per quattru centu anni.

Versatibilità

Finu finu à quandu, assai di i talenti di questu omu, endlessly docte, per noi ci fermanu un misteru. In a so ghjuventù, hà campatu in Florencia, hà travagliatu cum'è apprentice à unu di i più famusi artisti italiani - Andrea del Verrocchio. Leonardo patronizò a famiglia Medici. Appressu à u so postu di travagliu era un altru attellu articu - maestru Antonio del Pollayolo, autore di u gravure "Battaglia di u Nudu". Pollajolo divintò unu di i primi pittori di u Rinascimentu, chì, studienti in u teatru anatomicu, anu studiatu studiatu u sistema muscular umanu. Chroniclers crèdenu chì era i so quadri chì diventonu a prima lezioni per u ghjovanu Leonardo da Vinci.

Un novu approcciu di l'armata fisica di l'omu

Anatomia di i artisti Rinascitanti vinni perciutu com'è strumentu aux auxiliaries per avè una idea corretta di u corpu. Hè per quessa chì pagavanu assai cura solu à u sistema muscular. Invece, studiamu, in cuntrastu a Leonardo da Vinci, l'anatummia brevemente, perchè u dispusitivu di l'organi internu di l'omu ùn hà micca interessatu. Hè cunnuscitatu chì Pollayolo hà personalmente realizatu una autopsia di i cadaveri. In ogni casu, hà ancu trattatu più cù l'anatumia di i musculi, è perchè ùn anu micca toccu u torax, u cranu è a cavità abdominal.

In interessu iniziale

Se à u principiu di a so attività scientifica, Leonardo da Vinci facia cum'è Pollayolo, in i tempi sussegwenti, gradualmenti hà iniziatu à vede l'estructura fìsica di l'omu, no solu com'è appendice à a so pittura o scultura preferita.

In generale, tutta a vita di questa grande artista cubriu l'anatomia generale. I so primi stòrici manuscritti riferenu à u 1484, è l'ultimu - versu 1515. Probabilmente, ancu in Florence, Leonardo, prima visitatu u teatru anatomicu, cuminciò à fà l'autopsi. U primu chì hà pruduttu in l'uspidale Santa Maria Nova. Eccu, parechji artisti Florentine, per esempiu, Michel'Angiou, hà studiatu a struttura muscular di l'omu.

Per elli l'orientazione pratica principal hè u travagliu scientificu di Mondino de Lucci, chì stava sempre prima di Leonardo da Vinci - "Anatomia". Un omu era scupartu per u so metu da parechji generazioni, micca solu i medichi-patologi, ma ancu artisti, è in u clima caldu di l'Italia, stu prucessu si hè statu fattu da parechji ghjorni.

Hè cume chì u primu ghjornu hè necessariu di apre u stomacu, in seguitu - u pettu, u terzu - u core, è u quartu - i membri. U studiu di u capu accuminciau cù a disseczione di u scalpulinu, u cavallu hè stata apertu, dopu chì u cereu hè stata scunnicciata, è da a basa di u cranu. Duranti stu piriudu di a so vita, Leonardo hà criatu i so primi scheggi anatomii scumatiche di i seculi transversi di i peri. Ralizzatendu a cumplessità di l'autopsia, Leonardo hà cunsideratu i so osservazioni a basa per studià a struttura di u corpu umanu.

Ricordi di u geniusu "insane"

Daziu chì quasi tutti l'opari di Leonardo sò ghjurnati, invece i registri in elli eranu fatti in un modu peculiar. Sò un tipu di dialogi chì l'autore hà purtatu cun un interlocutore imaginariu è induve difende a so opinion, mentre chì furnisce prupone evidenza forte. Inoltre, i so manuscritti cuntenenu infurmazioni di Leonardo per ellu stessu, è ancu raghjone chì pò esse direttamente ligati à a filusufìa.

Hà intesu interessatu à u core, sistema musculoskeletu, scheletru è musculi. Leonardo era u primu à u modu di modu stampatu è di manera sorprendente di precisione, è più importantemente, i proporzioni di tutti i cumpunenti di u sistema di u hezuricu. Tutte l'imaghjini di u scheletru chì anu precedutu sò, com'è regula, cunnizziunatu, schematicu, o assai primitivu.

Solu nantu à a basa di a mo propia sperienza

Leonardo hà attaccatu assai impurtanza per sperienza, postu chì era praticamenti tutti prestiti indipindentamente. Iddu, lighjia i libri, pruvate a so tiuria in a pràtica. Stu creatore geniusu cridia chì tuttu s'hà da creà "nantu à a basa di l'esperienza". In ogni aspettu, cunzidiratu di Leonardo da Vinci - un scientist, l'anatomia hè suprana. In questu casu, quasi in ogni locu in i so registri, ci hè una ricerca per a sola risposta correcta. Leonardo, chì hà cridutu chì a verità si pò esse truvata, guidata da a lògica o l'observazioni scientifichi, categurichi ùn anu micca ricunnisciutu teurie "spéculative". Dunque, in a basa di tutte e so ricerca, ancu u sapè di a struttura di l'omu, hà postu una scienza fundamentale cum'è a matematica.

Errore è cuncepzioni

A famosa edizzioni di Leonardo da Vinci, chì detica l'anatomie umana, sicondu i scientisti, hè incredibile precisione, cù una sola eccezzioni in quantu u sistema riproduttivu femminile. Ma questu compendiu, postu chì in u rinascimentu hà statu prublematicu per esse l'autopsia di i malvesi femicili.

Malgradu u fattu chì stu artista Italian hà studiatu anatomia solu per migliurà i so quadri, chì dipinti i corpu di i persone, hà sappiutu a chjama più attente à sta disciplina.

Genius in tuttu, Leonardo hà pruvatu à capisce chì u mecanicu umanu "travaglia". Sicondu i scenziati, ellu hà guardatu à e persone chì u circondu cusì cumu u meccanu u vedi u carru. U fattu chì rende a natura umana in u so pittura o sculture, l'artista volia esse averiunà cumu cunvenuta, perchè ellu pudia esse no solu assai realisticu, ma in generale - u creatore special, memorable.

Anatomia in bocelli

Stu artista florentinu ùn hà micca solu creà saccheghji di partie di u corpu umanu o gruppi di musculus, ma ancu li anch'elli dete in i so bosque in un corpu. À u stessu tempu, ogni ghjornu hè accumpagnatu da e corsi necessarii per l'intelligenza. È necessàramente Leonardo hà riposatu, perchè ellu hà maestru in sta manera in perfetta. Hè u sictu chì aghjunghjera a cumplessità à l'studiu, impedisce à u travagliu di i scientisti, studienti curamente u patrimoniu scienticu di Da Vinci. Oghje, quattru seculi dopu, tutti i so repertorii è i sketches sò stati digitalizati cù cura e presentati à u publicu. In vista di elli, puderete definisce chì i servizzi di Leonardo da Vinci in anatomia sò enormi, perchè hà sappiutu studientu bisognu di u corpu umanu in u tempu propiu.

In questu casu, nisun artiste, salvu l'ochji, l'artista è u scientistu hà cunsacratu assai boccioli è ricordi à u core. À u listessu tempu, refutaggiu l'idea di Galen chì i vini cumincianu da questu organu. Inoltre, Leonardo da Vinci hè statu contru à a teoria di i dui ventrizzi, cun bellu crede chì e valute divide u cori à divizzioni. Aghju dettu chì u Maestru ùn avia nisuna idea di u sistema circulatori annu quandu travagliava a ricerca.

Significazione di cuntribuzione

Stu genius Florentinu hè cunsideratu u fundatore di a scienza chjamata anatomia dinamica. Dopu à Galene per tredici trent'anni, quasi nisuna nova ricerca nantu à a struttura di u corpu umanu era micca, è per quessa li so travaglii sò cunsiderati dogma. I primi osservazioni anatomii di Da Vinci in a natura sò vicinu à i travagli di Avicenna, mentri l'ultimi è Vesalius.

Cù a so preparazione in manu, u gran Maestru introduciu u novu novu in l'studiu di l'organi internu. Hè quelli chì inventaru u mudellu di canna per u studiu di valvule di cori. L'artist era u primu a taglià l'ossi di u scheletru longu è di traversu, stabilisce i so proporzioni. L'aportazione di Leonardo da Vinci à l'anatomia hè diffesu di sopravalutà. Era l'autore di i primi imaghjini di l'organi umani in parechji anguli. Chjamò i so dimostrazioni di i scritti.

Achievements

Leonardo prima in a storia di a scienza di l'anatomiia prupone chì u sacru umanu ùn conta micca di trè, ma di cinque vertebrae, hà sappiutu per correlativamente ellu l'angulu di incidenza di u sacru. Hè ancu per a prima volta cunsiderate funti anatomii di u nostru corpu com'è l'inclinazione o curone di i costi, chì sò assai impurtanti per l'intelligenza di u meccanisimu di respirazione, è di l'inclinazione di a pelvis.

Era Leonardo chì hà sappiutu a calculà correlati chì ci sò vintile cincicci in u nostru pede, mentri ùn era micca temutu per andà in confrontazione cù l'opere di Avicena è di Galen, chì crèdinu chì ci era vintimila di elli. L'artist era u primu per rimpiazza solu diritti articular. Inoltre, Leonardo hà sappiutu discudià è una quantità di funti anatomichi di l'skeletu umanu assuciatu à i nostri diritti, per esempiu, a pusizione oblicu di u femur in relazione à a verticale.

I so manuscritti anatomii, chì sò stati, hannu statu dispunibule per i scientisti per parechji seculi. E ancu s'è parechji di elli cunfirmanu a scienza, mentri àutri refute, cum'è, per esempiu, a so testa ridutta nantu à u sangue, però, anche certu errore di a ricerca, hè difficiulmente sopra à l'aportazione di Leonardo da Vinci à l'anatomia cum'è a scienza.

Harmonia di a vita

Grazie à Leonardo da Vinci, l'anatomia è a medicina oghje avemu mudatu prima. In ogni casu, era in tuttu negativu nantu à i duttori. Cum'è un omu outstandingu, stu artista è u scientist com'è chì nimu hà vistu a incapacità è a ignuranza di i quali curagiani.

Oghje, tutti i so boschi sò a pruprietà di a Royal Collection Britannica - a Reale Britannica. L'anatomii muderni, rivolvinge à circa quant'è tecnichi di imaghjini novi com'è imena di risonezza magnetica o l'estudo di l'estructura di l'umani à u livellu microscòpicu, per suprattuttu, hà pigliatu assai modu. Quelli di l'altura ùn eranu micca dispunibili à Leonardo, ma l'artista Florentinu hà ancu ancu à alcunisce quelli chì i sciogenu sò vinuti dopu à pochi di decenni.

Per esempiu, i so boccidi di i embrijuni umani quasi uguassatu solu per quellu ultrasoundu mostra oghje, è l'imaghjini di l'spalla fatta da Vinci a guasgi quasi uguali di i so modelli tridimensionali muderni.

Un pezzu di ciò chì Leonardo hà fattu, perchè parechje riflessa l'esencia di e cose cum'è divinamente cunnisciutu parechji decennii dopu chì era presentatu da u grande piaceru Florentinu di u Rinascimentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.