Educazione:Storia

Ardilla è Arrow - i primi cani in u spaziu chì tornonu à a Terra viva

L'ardilla è a freccia sò i primi cani in u spaziu. Questa intrigu hè digià divintata un axioma, anche in a realità ci hè una falsa storia. U primu ghjugliu per escalona in orbè era Laika. Ma murìu pi causa di scalfanta in tutta a nave. I primi cani in u spaziu, Belka è Strelka, ùn solu ùn trasportaru perfetta u volu, ma tornanu dinò à a Terra.

In u principiu - mosche

Eppuru, per esse cumpletu, i primi, chì si furonu di mandà à u spaziu, eranu ... mosche di mosche. Li sò stati lanciati in orbita in u distante 1935. Ma sti cose vita ùn puderanu aiutà à i scientisti. Hè necessariu per mandà una criatura di sangue caldi in orbita in order to observe how l'organisme se comporta in ingrossumentu è sopra massa.

Rice requirements

Ardilla è Arrow - i primi cani in u spaziu, ritmi di quali scorrivanu tutti i periudi e rivista di u mondu. Ma l'esercitu di l'astronauturisti era assai grande, è prima sò stati lanciati in orbita, eranu tutte sanu currettamente.

I rigoli eranu stretti: u pesu di u corpu di l' animali ùn deve esse micca più di 7 kilogrammi, è u crescita ùn deve esse micca più di 35 centimetri. Inoltre, avè bisognu à avè un caratteru calmatu è equilibratu, alta perseveranza è anxiety assai àutru.

I periculi di pedigree per u rolu di cosmonauti ùn sò micca adattati - micca solu chì parechji d'elli anu un caratteru mimaci, perchè anu diffirenti assai di legibile in l'alimentu. Dopu a ricerca, i scentifichi anu fattu sta decisione - per mandà à i canzone perchè persone perchè chì sò in i viticultori. Scupreranu tutti i prublemi.

Cusì Belka è Strelka, i primi cani in u spaziu, ma ùn anu micca avutu un pedigree bellu, ma intruti in a storia di l'astronautichi di u mondu.

Bella apparizione per l'astronauturisti

Consideratu prima di lanciamentu è un fattu. Dopu chì i cosmonauti di quattru pindiani puderanu propreglie assai in fotòtesi è operatori in a vigilia di u volu è sopratuttu dopu. Allora l'aspettu agradable hè ancu ghjucatu un grande rolu in a selezzione di candidati.

Benevolenti, intelligenti è amici - era quandu i primi cani in u spaziu Belka è Strelka l'avè bisognu. I fatti in custruzzioni da a storia - inveci di l'Arrow à u volu chì preparanu un cane completamente distintu. Ma avianu una piccula curvatura di i panzuli. È in l'ultima etapa vinni rifiuta solu perdu di stu picculu fogliu.

U triste destinu di Laika

Ancu parechji di noi avemu postponatu a cuscenza chì Belka è Strelka sò i primi cani in u spaziu, ùn anu micca pionieri. U primu ghjà chì andò in u spaziu era Laika. Ella, cù u vechju hà missu, faciu 4 volti à u Globe. Ma nantu à a quinta vultata l'animali ùn puderebbenu sopr'à soprapiù e muriu da sopravantaggi. Stu fattu hè stata registrada da e dispusitori chì trasmettenu l'infurmazioni è a morte di u "pilotu" à u Centru di Mestieri. U satellitore ùn rinvincia micca à a Terra. Hà fattu un'altra 2370 turni orbitali, è da quandu, dopu à 5 mesi, era brusgiatu in l'atmosfera.

Turnonu

Prima di a vola di ardutti è di Arrows, 18 ghjugliini scatinò in u spaziu . Tuttu l'elli era mortu - quale hè da u stress, chì da u svantaghju, chì da forte cundimi. I primi ghjiculi in u spaziu Belka è Strelka, chì a razza hè famosamente carattarizata da a preghiera parola "courtyard", hà tornatu à a Terra viva. Hè per quessa intrì in l'istoria di u mondu cum'è u primu cunquistaturi di u cosimu.

Addivintaru accussì populari chi eranu invitatsi à parechji manifestazioni, è millaie di persone vulianu fotografià cù sta legenda vivente. Tuttavia, tutti avvienenu chì i cani pò muzzicu, si trovanu assai interessu. Eranu capitu di notà solu per furmà bien, ma ancu per fà stà per esse.

Difatti caratteri

Ancu in l'ammaistratu, quandu i ghjacari eranu sughjetti in centrifuggi, passavanu e teste nantu à i stanghii è in cerchi enclaves, i furasteru avianu nutatu chì u caratteru di i "participanti" di u duellu hè diffirenti.

A freccia era più prudente è prudente, è Belka, paria chì, era tuttu nunda. Quandu entrò in a gravità di cero, a Arrow cuntinuava à circà, perchè cumu ùn avete capì ciò chì passava.

L'ardilla era in modu naturale è mostra a curiosità. Spun around and barked cheerfully. A strada, in u mumentu di l'iniziu, i dui ghjalfandi ladite l'illuminazione. I scienti perceive stu signalu cum'è un bon sigulu. Dopu à a Laika durante u prugettu di a spedizione nessia guardata, cumu si priscò a so morte.

Life after flight

In u cartulare, Belka è Strelka eranu in ingravidate per menu di un ghjornu - 15 ore à 44 minuti. Ghjè successu u 19 di austu, 1960. Hè alluntanati 10 chilometri da u puntu di pianificà, ma più importantemente - anu sempre vivu! In modu, l'ardilla è a freccia ùn eranu micca solu l'u spaziu. In cunstante cun elli un spaziu vivu enthjustu in l'orbita: parechji surte, insetti, è dinò parechji pianti, fungi è e sere.

I scientisti scutanu cu cura di i animali ùn solu prima di u volu, ma ancu dopu. Ùn anu invechjude l'afectanu u so corpu, s'ellu ci sò i falluti in certi òrgani. Anu ancu interessatu à a dumanda di se estes cani puderanu furnisce di fora. E Strelka ùn hà micca dettu. Twice hà purtatu i frutti, è ogni ghjattu puderà pisà in oru. Parechje persone in a Terra volianu di teni cani in a casa chì i so parenti stanu in l'ispaziu. Hè cunnuscitatu chì u Secretariu Generale di u CPSU Nikita Khrushchev hà personalmente prisentatu unu di i cuccioli di Jacqueline Kennedy.

Da parechje à eroi

In fattu, u primu per andà in u spaziu nantu à a navi-satellita "Oriente" hè stata prumessa di mandà à Gavea è Chanterelle. Alas, u rocca cù questi astronauturi di quattru coltori splamente in l'aria, ùn anu mancu in òrbita.

Per quessa, a lanciazione di l'Equestri è Arrows à u spaziu era strittu classificatu. È solu dopu un successu a righjunghjendu u fattu storicu, quandu i ghjovani riturnaru vivu à a Terra, era publicitatu assai. U mondu sanu oi l'oghje: L'urtulogna è a freccia sò i primi esseri intelligenti chì anu travirsu à u spaziu ultimu è tornu torna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.