Arte e spettacoliLittiratura

Sergei Nilus: libru è biografia di u scrittore

Excellent scritturi spirituali e pinzaturi franc Aleksandrovich Nilus canusciutu comu l 'auturi di òpiri di i cumpagni di a fede è i tèmpii ortodossa. Attraversu u so serviziu selfless à Diu, avemu avà hannu la viritati storica circa lu passatu, la vita spirituali di Russia.

biografia

Nilus franc Aleksandrovich (25.08.1962-14.01.1929) hè natu in Moscow nta na famigghia di prupritari. Babbu, Alexander Petrovich - un grande patrone Orlovsky, u lascivious Kirche. Mamma, Natalia, vene da una famiglia nobile Skuratov prìncipi. Sergey Aleksandrovich studiatu in Moscow in la prima è a terza preschools.

In 1882, trasiu l'Università di Mosca. Dopu à avè ricivutu una licenza lege in 1886, hè u serviziu di a corte quartieru Erivan. Dui anni dopu, turnò a lu fèudu a la riggiuni Orel, induve avemu a nostra proprii. Na vota, doppu la cunfissioni nun incinta l 'idea di cunsacreghja a so vita à u travagliu spirituali.

Proselytizing

In a so ghjuventù, Sergei Nilus in la sucità vinni crescente aliénation da a ghjesgia. A so famiglia ùn scappari lu animali di tutte e lu spiritu rivuluziunariu. Raramenti in ogni casa, nòbbili micca stati discutitu allura l 'idea di la libbirtati di parrata, lu pinzeru e azzioni. Ros Sergei Nilus in aliénation da a ghjesgia. Duvuta a l 'anu e la matri di lu so' arma ùn hè ulìmpicu u étincelle di a fede.

Nannuccia, u veru Cristianu, parlava di a misericordia è amuri di Diu. Mamma, persona nti bona e barbed, aiuta altri cun simplicità, chi hè particulari solu à cristiani. Ma, a ghjesgia si n'andò raramenti è prigheri ùn cunnosce. In quelli ghjorni, ch'ellu avia appena chjama è u numaru di li servi ortodossa.

A cunversione finali a Orthodoxy hè à u pedi di Ioanna Kronshtadskogo, induve Nilus, k cchiù finu. Sergei Nilus sincerità cridìu. Assittata a lu pedi di école, grapì lu so core è confessed tuttu ciò chì era chjinatu nant'à un core petra. Nilus dice chì a prima volta ch'ellu si capissi u ducizza di pintimentu.

I micca avvisti da la menti, e cu tutti i vostri 'essiri, ca Diu ci hà mandatu un perdonu. A so fede, dopu rinesci cardíaco pigliò luminosu fiara timore pieni cù duscia è si n'era stessi avvisti fidu. Da issu puntu Nilus imbarcati in un chjassu di scrittura spirituali.

Sarov arimitoriu

In u 1900, Sergei Nilus visitatu Sarov scultura. Era sicuru chì guarì di vechji i malatii chì viria ellu unbearably. U Populu ùn aiuta, e chirurgia fattu dece anni fà. In Sarov, undi isitesi la cellula di babbu, Sarafini è i surghjente, chì hè datu u putere curativi di l 'santu. Nilus spetta ellu à guarisce.

Visità Sarov Hermitage, infatti, ellu purtatu succorsu. Ma a lu cori hè un miraculu Sergei Alexandrovich paria troppu chiaru. L'arma a parolla dubbitu. In u 1901, dopu à un fretu, malatìa ca subbitu cu tanta forza chì l ' "arma lasciati da u corpu".

À u listessu tempu, vitti castigu di Diu. Perchè l 'manuscrittu finitu di "Great in u picculu", ma teni lu à più di un annu. Senza dannu stanza di sicuru, si dicisi à mandà u manuscrittu di publicazione, iddu scrissi franc Aleksandrovich Nilus. Quotes da stu libru pò dà un rinforzu vivant ha appuculita in a fede, confort, pienu di spiranza e purtà assai di prò di a salvezza.

U libru hè piena di filosofia a vita è a saviezza pratica. A strada di difficiule in i furmazioni è fidilità di a fede discrittu in i so Nilus franc Aleksandrovich. Quale biografia hè sviluppatu in una tale manera chì nantu sta bella via di vera fidi ellu è l 'aiutu di primura di u Signore, aiutatu.

U libru cuntene micca ghjustu facts, seccu, è spirienzi spirituali di l 'auturi. Iddu discrivi in dittagli u so viaghju à tèmpii ortodossa. Nantu à a vita di a fede di parechji cumpagni di fù cunnisciuta solu per via di u libru "The Great in u Small".

disertu Optina

In u 1901, Nilus volte visitatu diserti Optina. Quand'ellu piglia materiali pi discrìviri la vita di Elder Ambrosgiu, i so ochji assai malatu. Prestu fù guaritu, è i cori di i so "clung à u locu santu."

falà in u "Protocols di u Elders di sole", inclusa in la seconda edizione di u libru "The Great in u Small" By i Nilus in e so mani. Dopu à stu libru hè acquistatu gran fama.

I lochi sacri

In u 1906, Sergei Nilus sposa Elena Alexandrovna Ozerova - cameriera favourite d 'onuri di l' Mpiratrici Alexandra Feodorovna. Ozerov era una donna, da cunsiderà. Fattivu è réceptif à tutti i bè, hà mai shunned a fede ortodossa, è à ripete la tinia.

A stu tempu, Nilus, autore di libri "nanzu i inedite", custrueru na nuttata abbirsari èranu maldicenza di Orthodoxy. U coppiu lascià St. Petersburg è vai vuleria u cagliaritanu Russian. Certi anni, u passatu in munasteru Nicholas Babaevsky, induve stava fora i so ultimi ghjorni, célèbre, karate di monasticism SIGNURI Bryanchaninov.

Nilus tandu si trasfirìu a disertu Optina, induve si passatu cinque anni. Nilus parses riccu pacchettu di Optina, extracts u certificatu di cuntrati e anziani di Optina disertu. Sti materiali furmari li basi di l 'a creazione di dui libri: "A putenza di Diu" e "On a riva di u fiume, di Diu."

Segregazioni e persecuzione

In u 1912 u coppiu mandati nantu Valdai. Here Nilus cuntinueghja u tema di evenimenti apocalyptic. U so primu libru prophetic "Near la vinuta Eta" fù publicatu in 1911 è withstood turnei. In u 1917, l 'ultima edizione fù quasi cumplitamenti distruttu.

"Piste ci, ancu in i porti" - la secunna libru prophetic, chi fù scrittu da Sergei Nilus. Biografia di u so persecuzione, arresti e persecuzione cumincia incù sti libbra, li cui nomi eranu prophetic di l 'auturi stissu.

Doppu la rivuluzzioni, a vita hè più cumplessu in Valdai - russu iniziu tradutu lu tirruri di la townspeople. Pràticu Nilus, Prince Zhevakhov, ci invitatu à spustà a regione Poltava - u duminiu Linovitsa. Ci hè una vita pédant, ma bearable. E Nilus cuntinueghja. Dopu à l 'bulscèvica fora di u duminiu Nilus fù sottumissi à pirsicuzzioni siveru.

Duranti a so lettura, di li libbra tombu, chì cuncèntranu nna l autore ellu stessu. Però, si quasi ogni annu, facenu parechji mesi in prigiò. Ma franc Aleksandrovich Nilus, malgradu e ricerche e segregazioni, cuntinuava a scrìviri circa lu putiri di lu pintimentu, circa lu meraviglie di Diu. Sti materiali divinni la basi di la secunna parti di l "On a riva di u fiume, di Diu."

Dapoi u 1926, Nilus vissutu in Chernigov, è tandu si trasfirìu a la pruvincia di Vladimir, Krutets paesi, induve si passò u urtimi anni di a so vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.