Arte e spettacoliLittiratura

U rumanzu "Avemu" Zamyatin: prublemi

U rumanzu "Avemu" - dystopia | rumanzu scrittu da scrittore Russian Evgeniem Zamyatinym in 1921. Hè ùn sicretu chì à u principiu di l 'ùrtimu sèculu la situazioni pulitica in u mondu hè mischinu, cusì sti travagghi foru pupulare micca solu in Russia, ma ancu in altrò. Interestingly, in u rumanzu Russian statu pubblicatu sulu tanti anni più tardi, in lu 1988, comu travagghi nanzu stati publicati in Czech e inglese in altri paesi. Travaglià nant'à u rumanzu "Avemu" hè accadutu durante a Guerra Civili.

Abissu, ma u sensu chiaru chi Zamyatin avia messi in u so rumanzu, apre u littore da u titulu: per l 'armata pronomi "noi" hè ammucciatu sutta lu collectivism bulscèvichi quandu un individuu ùn dì nunda, è i più impurtanti i dicisioni gruppu è attività cullittivu. U miti di dystopia | di u futuru campà in Russia in una mila anni. Unu di i principali temi cupartu in u rumanzu - a vita d'un omu chì sottu totalitarisme. U rumanzu hè scrittu in la forma di entrate diariu, chì appartene à u talianu da u nomu di D-503. Nunustanti sta forma di u scrittu è u fattu chì evenimenti piglià postu in u futuru luntanu, E. Zamyatin, u rumanzu "Avemu" è u so miti addivà Affare impurtante di a vita umana, chì hà da esse apprupriati sempre.

U prublema, mener, - u chjassu di felicità umanu. U miti di u rumanzu "Avemu" campà in un mondu chì hà attruvatu cum'è un risultatu di a ricerca di una vita filici. pari un mondu induva priduminanti technocracy è collectivism - hè parfettu, ma hè subjunctive, postu chì omu perde a so 'identità è hè ghjustu un altru inglese cog in una macchina grannissimi. vita People l'sò sughjettu di matematica è pittatu supra lu roggiu. Man - r'individdualitati. Oltri a chistu, 'nveci di lu nomi di la genti chi tocàt a lu codice in la forma di lèttere è numari. Chì hè impurtante, genti hannu addivintatu abbituatu a tali ordini, si scurdò circa lu naturali è u bisognu di a ammucciari nenti da ogni altru.

Un altru prublemu chì si faci u lettore - chistu è un prublemu di lu putiri. E. Zamyatin mette fora i so idei in u description of One Vote Day è l 'elezzioni di u binifatturi. Hè stranu chì ghjente ùn pensu chì a sceglie di la pusizioni di lu binifatturi di qualchissia altru chè sè stessu binifatturi. In più, ùn guardà u stranu chi na vota i risultati elezzione sò annunziatu dopu à l 'elizzioni.

E. Zamyatin prisenta dinò u rumanzu situazioni dystopian-rivoluzioni. Certi di i travagliadori ùn ponu esse reconciled cu lu status quo è hè prontu a luttari cu lu capu di la libbirazzioni di u populu da a chi tipu di lu putiri. U caratteru principale iunci li rivuluzziunari e trova 'anima. À a fine di u rumanzu u miò lamentu hè tombu, è si rende à l 'ex "equilibriu" è "felicità", dopu chirurgia di sulphur di fantasia.

Cusì, E. Zamyatin discrittu u sviluppu di totalitarisme. U so rumanzu "Avemu" - un cunsigliu chì u cunsequenze di rifiutu u individuu. Scrittore, IMPUGNANO Affare impurtante mustrau comu pernicious pudia esse un statu ca è comu lu tràggicu vita di quelli chì cacciatu fora à fà parti di lu. U rumanzu "Avemu" (riassuntu pò esse trovu nant'à Internet) hè un esempiu di dystopian rumanzu Genre è face u lettore riflette à un numaru di Affare impurtante.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.