Arte e spettacoliLittiratura

Nisprovergatel basi Bazarov. "Nun è Sulla" - un rumanzu circa una cuntruversia gap

Anni cinquanta addivintò in un certu sensu, u periodu rivuluziunariu è XIX e sèculu XX. In l 'ultimu seculu, canciari lu ritmu di a vita, una nova art, avanzà tecnicu è scentificu pruvucatu un cunflittu di sèculi. Jugend m'hè parsu chì tuttu ciò chì avà esse à altri, l 'umanità hà da campà un'antra manera, è "antenati", cunservatore è alzate, "Tutti daretu à nurmali, è micca satelliti e reactors cu li computers ùn pò cambià genti."

Alchimista e pueti? Fisica o di a puesia?

About u to listessu identicu era in l 'aria di u XIX seculu. U so spettaculu rumanzu, Ivan Turgenev scrisse in u 60s, ma hè accadutu un pocu nanzu, à a vigiglia di l 'abbulizzioni dâ sirvitù. difettu generazioni Carrier hè divintatu un nihilist, matirialistu è cynical Eugene Bazarov. I babbi e figlioli, in un travagghiu littirariu ùn sò indicati comu na famigghia. I membri di a più vechja generazione e un fan fan di u modu patriarcali-famigghia di Pavel Petrovich Kirsanov basendusi nant'à cù una ghjovana ribellu in u stessu modu cum'è ghjovani tempu "Thaw" intrutu in altrimente ideali in u mezu di u seculu XX.

Quale hè più impurtante chè chì hè di più nicissaria, fìsica o di a puesia? I dibattiti nant'à stu tema e genti tic in l 'Unioni Suviètica. "Chimicu pueta interessante", - dissi a la fini di 50-IES di u XIX seculu, caratteru Turgenev Bazarov, figliolu di un dutturi. "Nun è Sulla" - un rumanzu circa lu materialists eterna èsitu e idealists, è i caratteri di a so bastone di punti assai si.

Cunsirvaturismu è frate

Kirsanov idealizes u rollu di i nobili è l ' "Principe", senza chì a vita hè impussibule, ma u so ghjovanu avversi alzate forti e antu. Si crede chì hè necessariu per "chjaru" u postu di u novu li rilazzioni suciale, è si pò esse fatta solu da distruzzione di u vechju mondu, "à l 'nterra, e poi ...". Hè prubbàbbili ca iddu avia leghje l 'òpiri di Marx, almenu Huis in ùn Romanza, ma u spiritu megliu, per via di a forma pratica, soulunatics, rici Bazarov. "Nun è Sulla" - un rumanzu, un travagliu di l 'arti, chi rifletti lu muvimentu di pinzeru suciale Russian in una direzzione libbirali.

Liti circa lu viddanu

dibattiti Interesting circa gang, chì porta i caratteri di u rumanzu "Nun è Sulla." Yevgeny Bazarov, pari hannu un sapè fà alba di a vita campagnola, ancu u so missiavu lavureghja u paese. Iddu accusateur ghjudicatu Pavel Petrovich Kirsanov in u incapaci à urganizà pruduzzioni agriculi è à u listessu tempu, è inactivity. Tutti stu hè assai è veru, ma u priculu hè chì basi agricultori stu nisprovergatel Mussolini di lu so ignuranza. Quelli rispunsevuli di u uguali à u dramma, ùn guardà à jester pepe. In fatti, si hannu picca la rapprisintazzioni e Kirsanov è Bazarov à la vita dî pirsuni 'strasurdinariu. I babbi è figlioli nobili sò prighjuneri di u so illusione nant'à sta questione.

È ciò chì circa amuri?

Tramindui caratteru conflicting acostumaus sintimu maravigghiusa. tributu Materialist à l 'bauble appellu visuale, è u so piaci, ma i riunioni cu dìllu Sergeevnoy Odintsovoy face' amuri a taliarlu micca cum'è una manifestazione di procuré raziunale. Pavel Petrovich ama un altru, ùn hè scanned so sentimenti. Princess R. - u so Cristu, ma u rumanzu finisci a tragedia, idda mori. Part cun Odintsov Bazarov. "Nun è Sulla" - un libru circa amore.

versu l'autore versu u so caratteri

U simpatìi di l 'auturi di lu latu di Kirsanov, si pigghia ogni lettore di u rumanzu "Nun è Sulla." L'imagine di Bazarov hè una rigezioni subconscious, malgradu u fattu chì certi di i so argumenti hè difficiule à accordiu. Tuttavia, Paul Petrovich ùn hè chidi lu prutagunista idiali, ch'ellu hà pecchì. E urdinau a lu so caratteri un scrittore, un "ammazzari", l 'altri mandati in altrò.

Apparentemente, Turgenev vulia à vede l 'altri parsunaghji, è micca solu in li libbra, ma dinù in a vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.