Arte e spettacoliLittiratura

Nekrasov, "A i zitelli di viddani": una analisi è riassuntu di u prodottu

Nikolay Alekseevich Nekrasov - una nova tendenza à a storia di a litteratura francese. Si prima iniziatu u tema di u pòpulu, cumuna è pienu di àutri versi turni conversational. Ci era una vita di russi, cusì hè natu un novu stile. Nikolai addivintau nu piuneri nta linia cu na cumminazzioni di a puesia è di sàtira. Iddu anima à cambià u so assai cuntentu. "Cuntadinu Children" Nekrasov stati scritti in lu 1861 Greshnevo. U stazzili in cui lu cuntaturi durmia, più prubabile, hè in Nénez, sottu à a casa Gavriila Zaharova (in u so travagliu i zitelli ricunnisciutu). À u mumentu di a scrittura, u pueta avia una longa, chì hè raru di nobili, tantu i zitelli sò interrugati so urighjini.

imagine riccu di i zitelli viddanu

U futuru pueta hè natu in una famiglia sèmplice, ddu mischinu, ma ghjusti. Comu un picciriddu si sirviva di ghjucà incù ugguali. U ragazzi ùn ci hà miludia comu na lingua e signore. Nekrasov mai relinquished la vita semplice. Ch'ellu era curiosu di cunnosce novi mondi. So, forse, ci hè unu di i prima di presentà u imagine di un omu semplice in l 'alta puesia. It Nekrasov vidisti un beddu paesi à l imagine. Più tardi, u so esempiu fù suvitatu da altri scrittori.

Hè furmatu un muvimentu di piace ca scrissi Nekrasov. "Cuntadinu Children" (chì vi pò purtà fora l 'anàlisi, basatu supra l' epica storica in u quali fu scrivutu lu puema) hè noticeably addritta fora da tutti di a so puesia. In altre opere, più miseria. È issi ziteddi sò piena di felicità, ancu s'ellu l 'auturi nun hannu altu bramà circa u so avvena luminosu. Ùn Malyshko hannu tempu pi malati è à riflette nantu à u micca necessariu. A so vita hè piena di raznotsvetya natura, in cui si metti a campari. Iddi sò hardworking è chjara-saggiu. Ogni ghjornu - l 'avventura. Perciò, i zitelli riuniri pocu da pocu da a scenza più vechje. Iddi sunnu ntirissati a liggenni e nuvelle, ùn viol luntanu da ancu lu travagghiu lu falignami, s'arrifirisci a in u puema.

Nunustanti tutti i prublemi, è sò cuntentu in a so angulu di paradisu. L'autore dice chì issi ragazzi hannu nenti a lamintarisi e odiu, li tocca à esse ghjilosi, parchì i figlioli di i ricchi ùn hannu u culore è a libertà.

Iniziazioni à u puema à u tarrenu

Puema di Nekrasov "cuntadinu Children" principia cù una discrizzione di u prima uni pochi di ghjorni. Cuntaturi caccighjavani è stancu granni in u granaghju, unni s'addrummiscì. Iddu fu arruspigghiatu da u sole, chì fece a so strada in u cracks. Si 'ntisi la vuci di aceddi e Pigeons amparatu è rooks. Sicondu à u frescu amparatu œuf. U ciacca taliarisi li ochji di diversi culura, chì sò in pace, abbituatu e pari. Iddu avvisti chì era punti di i zitelli.

So I sugnu sicuru chi ste ochji pò esse solu i zitelli. Iddi tranquillamenti trà di elli dicennu nant'à ciò ch'elli vide. Unu taliau la longa è u longu li gammi di u cuntaturi, l '' altri à un grande ghjacaru. Quandu un omu hè atta à Nekrasov ellu stessu, grapì l'ùacchi, i zitelli pùa scapparu comu cinque. Appena lu pueta chiuì l'ùacchi, si vede dinò. In seguita cunclusu ch'ellu ùn hè statu un signuri, ùn si trovani in u lu cufuni chinu è si n'andò in i paduli.

M. di l 'auturi

Next Nekrasov luntanu da u trama e meditazioni fidu. Palesa u so amore di i figlioli è li disse chì ancu à quelli chì li sò avvistu cum'è "una suttana sorta di pòpulu" ancora, na vota purtonu. In la vita di lu poviru di più puesia, Nekrasov dettu. i zitelli viddanu stati facennu cu iddu forays fungo, mette serpi u ringhiera di u ponte, è aspittava di i riazzioni di passanti-da.

Sutta lu vechju olmu ripusava pòpulu, i zitelli riunite intornu è à sente à e so storie. So noi amparà la liggenna di Valila. vissutu sempre un omu riccu, avia oi lu pinzeri Diu. E dipoi ch'ellu ùn avia micca racolta, ùn u meli, sulu li capiddi lu nasu crisciu bè. Un antru tempu, un omu chì u travagliu messa fora i mezi è mustrò i zitelli interessatu pasta tagghiata e suey. 'omu cchiù sempri, è nisunu vinutu à tagghiata e frappare. Allora, ch'ella era impussibile à caccià ghjornu pruvulazzu. Sè noi veratimente a storia chì discrivi u puema "cuntadinu Children" Nekrasov com'è transmits so spirienzi è ricordi.

i zitelli viddanu Weekdays

In seguita, u scrittore chì piglia u littore à u fiumu. Ci boils vita turbulente. Quale bathes chì sparte nuvelle. Un picciottu purtati sanguisuchjuli "nant'à u petra làvica, induve l 'Batters Gebärmutterkrebs mutanni", l' altri hè cerca di u so pocu surella. Una ragazza face na curuna. Un altru tira cavaddu e cavalca u so cavallu. A vita hè piena di gioia.

Vanyusha patri chiamò à u travagliu, è u tippu voli à aiutà ci in u pane. Quandu l 'racolta hè accolta, hè a prima prova u novu di pane. È dopu à pusà cavadduzzu un carrettu cù paglia, e pigghia, comu un re. L'altra parte di u dramma, chì i zitelli ùn avè u dirittu di sceglie u futuru, è ghjè n'accupava Nekrasov. i zitelli paisani ùn amparà e crisci la cuntintizza, ma iddi hannu a travagghiari.

U carattaru più impurtante di u puema

A parti dopu di u puema hè spessu mistakenly cunziddiratu nu travagghiu siparatu.

Cuntaturi "in tempu di ghiaccio imbernu," vedé un carrettu cù i legna, u cavallu hè una little man. Iddu hè in grande, appeddu è salti stivali. Era un zitellu. Autore salutò à u carusu ci arrispunniu, ca si tinia. Nekrasov dumandatu ciò ch'ellu facia, u zitellu completu chi porta legna à chop | babbu. Lu picciottu cci va, per via di a so famiglia solu dui omi, un babbu, e iddu. Per quessa, hè tuttu comu un tiatru, ma un picciriddu.

Vergogna à spiritu Russian in u puema chi scrissi iddu Nekrasov. "Cuntadinu Baracca", un 'analisi di u so modu di vita mostra tutta a situazioni dopu Russia. chiama Writer crescia in a libertà, parchì tandu si hà da aiutà u vostru amuri di lu travagghiu lu pani.

U s'avissa cumpritatu la trama

In seguita, u autore U luntanu da i ricordi, è cuntinua la storia, chì principia cù un puema. I zitelli sò divintatu più arditi, e iddu cci gridò lu cane chjamatu Fingal, chi latri toltu. Bisognu à piatta a so robba, è disse ghjacaru Nekrasov. i zitelli paisani eranu Mastr'Antoniu incù u sapè fà Fingal. Un cane cù una musarola, seria piatte tuttu u so bè à u fenu. Soprattuttu hà pruvatu più di u ghjocu, dopu divinni l 'li gammi patruni e cci dicivanu. In seguita, i zitelli si hannu a dari i cumandamenti ghjacaru.

Cuntaturi guditi, pittura. Era scura, Cu la burrasca ca si avvicina. Li trona. U Diavule E cascatu. Spectators fughjita. i zitelli Camper falava à i so casi. Nekrasov stete in u granaghju è aspittava di l 'acqua, e dopu si n'andò à circà un snipe & ochju neru.

Imagine di a natura in u puema

Hè pussìbule micca a cantari i ricchezzi è bellezza di a natura Russian. Pirciò, nsemi a lu tema di l 'amuri di i zitelli u travagliu Nekrasov "cuntadinu Children" festighjeghja i piacè di a vita di i muri grisgiu di a cità.

Da u prima riga di u Mari Tarraniu scendi autore in u cooing di Pigeons è u stanu vicinu di aceddi. Dopu mancu u culore di l'ochji di i zitelli cù fiori, in un campu. L'imagine di u pueta cuntinuazione paese in a furesta, quandu si coglie funghi. Fora di i boschi cunduce u littore à u fiume, chì a vagnari lu ziteddi, chì hè per quessa, acqua è comu idea e gridannu. A so vita è chì vanu da a natura di. I zitelli piglieti varios di culore ghjallu biancu, a so bucca nera incù murtidda, si nauseam dapertuttu, si scontranu un lupu, Puericultura allattò.

rolu impurtante di u pane in u puema. Attraversu l 'ochji di unu di li carusi cuntaturi duna tutti l' santità di a cultura a grana. Si discrivi u prucessu di facia sumenti in i campi à sfatica u pane in u mulinu. Puema di Nekrasov "cuntadinu Children" chjama vita eterna campu di amore chi duna lu travagghiu a forza è u pane.

A prisenza di a natura aghjusta puema melodica.

a vita Hard Letteratura Nekrasov

U destinu di i figlioli di viddani forti attaccata à i travagli nant'à a terra. L'autore dice ch'elli amparà primi travagghi. So, Nikolai dà l 'esempiu di un picciriddu chi cumuli principiu. A bassu sei-annata cù u so babbu: u travagliu in i boschi è ùn hà ancu pensa a lamentu di a so vita.

U rispettu di l 'òpira instilled da a zitiddina. Mentri i so parenti sò chì rispetta di u campu, i zitelli li imitatu.

Illuminazione pèrdita pedagogica

In più, ci hè un prublema di lingua in u puema, ca stenni Nekrasov. i zitelli paisani sò spugliata di l 'aducazzioni. Iddi nun sannu li libbra. E lu cuntaturi tuttu circa u so avvene, perchè lu sapi chi solu Diu cunnosce u zitellu hà da cresce, o more.

Ma dopu à u travagliu mai di i zitelli ùn perde u so lussuria di a vita. Ch'elli ùn sò scurdatu quantu a gudiri lu pocu e cose chì si in a so manera. A so vita ogni ghjornu sò pieni luminosu, emozioni callu.

Poem - va à l 'armata di i zitelli. Dopu à u so publicazione in 1861, u web ricchezza di u mondu hà amparatu - maraviglia i zitelli di viddani. Nekrasov innalzatu facilità di essiri. Ammustrau ca in tutti i parti di u paese campà pòpulu chì, malgradu a so suttana so statutu suciale, l 'umanità differente, ne rispettu è altri benefattori, chì sò digià cuminciatu a scurdari a lu granni cità. U pruduttu hè un carciarati. È u so pertinenza è fini, è di stu ghjornu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.