AutomobilesCars

"Ford Capri" - u caricu legendariu da i 70

Da u 1969 à u 1986 in a luci produci un caru stunanti, cum'è "Ford Capri". U sviluppatore di stu prughjettu era Philip Clark, una di i persone più impurtanti in tuttu u preoccupa. U fattu chì appartene à l'idea di creà un such car, hè cunnisciutu solu in u 2010.

Quell'altru mudellu

Ford Capri hà diventatu un caricatu incredibbilmenti pupulari è riescita. Duranti a pruduzzioni tutale (è questa 17 anni), circa 1.900.000 còpies eranu produsi. U car era cusì in dumanda per u so gustu exquisite, custruisce una qualità, cunsulazione, è ancu per u fattu chì hè stata offerta cù diversi motori. I buyers anu una grande scelta.

Hè interessante chì u prughjettu stessu hè struitu in u 1956. Dunque hè 13 anni prima di u mumentu chì u caru fù liberatu in a serie. Disignu, per via, era occupatu di a divisionu di Ford Britain. A so cumpagnia principali era a creazione di una machina, chì cù tutte e so funziunalità chjaranu ch'ella hè un caru di una nova decada. Bé, vale degnu di parlà in più dettuale à l'altri nuances relative à u mudellu Ford Capri. Panorama, richieste, specificazioni - tuttu questu hè interessanti interessante.

Predecessor

U primu chì mi vulìate cuntà à u disignu di u carru, chì hè accadutu prima di u "Classic Ford Capri". Era un mudellu di u Cònzulu. Inesessuali, hè stata prodotta per esporà. Hè chjamatu - Cònsulu di Ford Capri. True, ùn era micca diventatu. Tuttu per u fattu chì u corpu di u mudellu era troppu caru è difficiule di fabricà. Perchè u caru durò dui anni. In u 1963, fù rimessu di a produzzione.

Ma l'esternu era assai interessante. A attenzione attrae l'ottica ottica 4 ottiche, braccialarii, purtati di varianti veloce, frena di discu in i roti davanti. E l'interni era attrattiva. I pupi chì sò stati disinatori beddi cù un liggeru di cigarette è dimming the backlight.

Sutta u capu di stu car era una unità di forza di 1340 cc, accumudata da una trasmissione di 4 veloci. Questa vittura in i 60 avete interessatu in una rivista chjamata The Motor. I scrittori di dicisioni di cunducerà a so prughjettu propiu di u publicu per l'articulu. Ci hè vultatu chì a velocità massima di u mudellu hè 127,1 km / h, è l'accilità à «centu» du 22,6 seconde. U spune, per via, era economica - solu 7,7 litri per 100 km in modu mistu.

Primi mudelli

Ancu i primi caratteristiche di Ford Capri eranu impressiunanti. I mudelli americani sò stati offerte da motore di 1.3, 1.5 è 1.7 litri. E ddi vaguni chì anu pruduciutu per i compradori europei, sò stati equipati di "quads" in linea. Ci era dui unità - 1.3 è 1.6 litri. In ogni casu, ancu di elli, era ancu un mudellu cù motore V4 è V6 di 2 litri.

Inoltre, à a fini di u 1969, ci anu ancu eserciti sportivi "Ford Capri". Anu stati equipati di carburaturi di 2 cumbattiti, a putenza chì era 125 è 138 cavalli. Per a fiurissimata sittanta era veramente un marchjaru. Inoltre, autucrativi digià in quelli ghjorni puderanu presumirate di a suspense frontière "McPherson". Dopu u quatru u ponte di punta nantu à e surgenti.

Pruducia ulìzia

Subsequently, una altra unità di 3 litri hè aghjuntu à i motori. U caru hà rapidamente prumuvutu a pupulà - u mudellu hà ancu annunziatu per nave per esse exportatu in Giappone True, el "Ford" era solu dispunibili cù motore di capacità di 1,6 è 2,0 litri.

In u 1971 era un caru cù un mutore di 2,6 litri, u putere chì era di 150 cavalli. Inoltre, sta unità hè stata equipada di una injectione Kugelfischer. U carricu vinìa mellricatu a sospensjoni, a gearbox, i pannelli di corpsu addivintaru i più ligne, è i roti cumincià à stallà i frenze di discu ventilatu. A màquina hè diventata più forte. Ora a so accelerazioni à "cente" piglià solu 7,7 seconde.

A fine di u 1971, un spicchiale (cum'è dichjarazione, a versione di u livellu) vinni fora. In tuttu, 1.200 copie eranu produttu. Sti autucazioni exclusi sò stati faciuli di ricanusciri da u sole culore di vista naranja. Inoltre, u mudellu hà avutu un spoiler, tabelli in a reta ventana è calenzana, radiu pushbutone, inertia cinturoni, è ancu un culore di vinile di culore negru.

A segunda generazione

I seguenti mudelli sò principiati di prisintà da u 1974. Allora u liberatu di a seconda generazioni di u Ford Capri hà principiatu. I pruduttori deciseru di fà a novità più còmicu è pratica, perchè saria adattatu per a cunveghjate di ghjocu à a cità. U cappucciu fù scurciatu, l'internu hè aghjuntu cù spazi, è u volumu di u troncu hè statu ancu aumentatu. Era 630 litru. In Girmania, stu mudellu hè stata offru cù motore di 1,3, 1,6 è 2,0 litri di voluminu (55, 72 è 99 hp, rispettivament). Ci era ancu una versione speciale cun V6 di 2.3 litri producendu 108 "cavalli". I versioni sò stati offerte cum'è cù un "meccanica" di 4 stanzi, è cun un "automaticamente" di 3 bandi.

Ci hè cambiatu nunda in u salone? Sì, "Tunisi di Ford Capri" hà sottuponutu è in questu quì. U ruote di volandore hè diventata più cumplicata, u pianu era rimpiazzatu da una moderna.

In u 1975, iniziu a liberazione di una serie specie, chì fù cunnisciuta da John Player Special. Questi machini eranu dispunibule solu in biancu è biancu. I principali di "quali" di i carusi eranu i roti da l'oru è l'interniore luxu per quelli tempi di u tela beige.

Latest models

Da u 1978 à u 1986, i caroti di a terza generazioni di "Ford Capri" hè stata sorella. Apreccia cambiatu. Ci era un spoiler ad posterior, una grilla di radiaturi nìuru, è i bassini trasparenti acquistate una forma interessanti. Siccome sales di a seconda generazione era significativamenti menu di quelli di i primi mudelli, u preoccu di decide di pruvà di rinvià u carru à a so popularità antica. Da certi puntu, ancu successu. I mudelli di a terza generazione in u Regnu Unitu hà diventatu u più robatu in tuttu u statu. A sò firmatu da quandu i primi anni 80 è finu à i 90.

In i tempura ricenti, i carichi cù una manu unica di u dirittu hè stata prodotta, soprattuttu per u mercatu britannicu. In u 1986, a pruduzione di u mudellu di Capri hè stata completa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.