AutomobilesCars

"Mercedes GLA 200" - specificazioni, internu è designu

"Mercedes GLA 200" hè un crossover di cità novu novu, chì pareva prima di u publicu in u 2013. Parechji dicenu chì u caraghju pò esse cunziddiratu cunziddi di carne da a carne di i predecessori chì appartenenu à a A-classe. Quale tipu di persona hè questu?

Disignu è apparizione

"Mercedes GLA 200" - u crossover in traversu in ligna cù un corpu interessanti interessanti. Per vede sta virsione fubbe assai più solidamente è massivament, per paragunà cù u predecessore. Disegnaturi anu fattu un bon travagliu nantu à a "popa" di l'auto. Anu aumentatu significativamente l'altitudine di u teulatu, hà fattu una porta trasneri più larga, allargò l'arcati. Ci hè cuncipitu una crossover assai prupurziunata è armoniosa. I disinfettori anu decisu di aghjunghjite l'agressione à u carru, chì hà figurat in costigliere spettaculari, cumporta nantu à a capuzza, è ancu in l'inghjughjeiu di l'aria vicinu. In particulare cunzignatu ancu u sistema di esporà, chì dà l'inturniali bifurcati.

U caru hè ancu aghjustatu in grandezza. A so longa hè quasi 4.5 metri (4417 mm, per esse più precisa). Ma stylisticamente, a "Mercedes GLA 200" pare com'è un mudellu ordinariu.

Interior design

U salone di u vechju "Mercedes GLA 200" hè designatu in u quadru di a suluzione interna, chì si distingue cù i so predecessori. Infatti, sò parechje parechje cù a A-class. E li materiali, i cuntrolli, è l'architettura - tuttu hè assai simili. Ma ùn hè micca male. À u cuntrariu, hè assai difficiuli di truvà culpa cun qualità è ergonomia. Bè bellu, cunfortu à u nivellu - in ssu carbu hè veramente bonu è confettu à esse.

Equipement, sicuru, modestu. Di l'opcions basi - tuttu ciò chì avemu abituatu di vede in a "Mercurie" A-classe, ma per addiziunà hè necessariu pagamentu extra. True, ci hè qualcosa chì ùn pò micca, ma aligria. E questu hè un uccu aumentatu sopra à u capu è à i pedi. I sedi sò eredi, moderatamenti brutturi, perchè pudete sguile riguardu à qualchì longu viaghju in un carbu suchu - ùn pò micca preoccupari di fatigue, simplicemente micca.

Dopu e caratteristiche tecniche

Stu tema hè interessante è impurtante. Chì sò l'apparenze di "Mercedes GLA 200"? Cusì, prescia u "buttone inicimentu / stop", pudete identifichendu immediatamente chì un muttu di diesel hè installatu sottu u capu di questa vittura. Di sicuru, ci hè un certu "somnura" in termine di risposta à l'accilitore, ma pudete capiscenu cusì, sapendu chì "Mercatini" di sta classe sò spessu guidati da Eco-mode da manera predeterminada. In ogni casu, u mutore ùn hè micca male, è pò esse vistu solu in un indicador di torsione - 300 Nm, chì hè dispunibule sopra à u principiu.

I Crusosi "Mercuri GLA 200" sò pusitivi. Ancu da i guerrie assai esigenti. Infatti, nè l'assemblea, nè a caratteristiche prupone una mente. U caru hè abbastanza putente, fast, confortable è à 100 chilometri per l'ora accummenta in 10 segunni. Un carru dinamica, è tutti graziosu un suminista di traccione forte è a reazione immediata. In modu, u carru hà un modu di sport, chì ùn pò micca, ma si ralleghe. In modu, u diesel engine ghjera sottu à u 7-speed "automaticu". I trasferimenti sò stati cambiati in istanza, senza scherzosi è altre ricchie. Tuttu in u tempu, i veloci fallenu in u pianu di u mumentu.

Manageability

E un tema chjamatu chì deve esse esse citatu annunzià annunzià di a Mercedes GLA 200. I valori di i pruprietariete sò in detaglisini riguard'à e caratteristiche di rendiment di questa vittura. U trasportu di a màquina hè veramente in alta. I prupietari arroganu chì u centru di gravità è u massa aumentata ùn hà micca influenatu u cumerciu di l'impegni à tutti. No wonder stanu megliurendu e caratteristiche caratteristiche in a pista di piste, è micca in qualchì altru locu.

Chì àutru avà dicenu di u "Mercurialis GLA 200" recensioni di pruprietariu? U fattu chì questu hè un crossoveru assai docile chì sottumette tutta l'ubbidenza à u dirittu. U rote di codice sensu intelligente, ideale nantu à a manu, cù a rapidità chì guaria u pesu necessariu, chì entra in a gravità di e reazzioni. E duvutu à u chassisu currettamente cuncessu è assemblatu, u carru hè tenacious è cun fiducia in a strada. Cù un carbu cumu si sentenu cunfidente è sicuru.

Suspension bracket

U caru "Mercedes GLA 200", foto di quale representa a nostra attenzione, un cruciatore efficace, prupone una sospizione sclusiva, cù quale in u nostru strade russa ùn pò micca temerà da qualcosa. Qualchese subbuli è cavità di a machina passanu silenziu, risicientemente è senza congestion. E questu ùn affetta micca u rote di steering o a catedra in ogni modu. A tutta a cabina tuttu hè silenziale, lisu è ancu. L'unicu nudu - ùn hè micca cunsigliatu, assicuratevi à a rota di stu carru, cresce in l'annunzii puntate. Inutili, ci hè risicu di sente a battaglia di a sospensjoni. À quelli tempi, ancu l'isulamentu di u farrie di Mercedes-Benz falli. In cunsiderà chì hè un diesel. Certu, assai persone, à u cuntrariu, cum'è u buzz animatore di u mutore, ma questu, in fattu, l'amatoriu. In generale, se vi coglie a veloce di più di 100 km / h, pudete sente u zuccheru di u "diesel".

Ma, per voi, u crossover off-road ci anderà bè. In ogni casu, ellu pò piglià cun ellu, perchè e persone chì volenu acquistà GLA ùn ponu micca quì.

Chjave

In principiu, stu caru hè micca male. Hè assai attrazziali, ma un mudellu ovveru è disponibile. È hè in una manera assai povira (per a "Mercedes"). Per fà un caru veramente impressiunale, bisognu di pagà bonu. Ma a macchina hà a pussibilità, perchè a versione di rota di a rotonda di 4Matic anu sensu per a trasvirsione preventiva di u torque à l'assi diffirenti, un pratiche off-road chì adapteghja l'operazione di u mutore, è l'elettroni d'assicuranza.

A-classe - ùn sò micca i carichi più impurtanti, ma ci hè una dumanda per elli. Anu deve esse pigliatu à e persone chì anu figlioli, o amatori per u viaghju in distanti. U bagagliu di u Mercatariu hè grande, perchè parechje sacchetti accuncianu facilmente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.