Arte e spettacoliLittiratura

Writer Vadim Kozhevnikov: biografia

Vadim Kozhevnikov - scrittore è ghjurnalistu di l 'èbbica suvietica. In quelli ghjorni, ci era assai di i filmi a guerra, stu tema hè stata u numeru unu a l 'avvene. Scrittori, unu dopu à un altru creatu a so caputravagghi è ottene una ricumpensa da u statu. Storie veramenti toccu un trou è hà risuscitatu u so curaggiu è patriottisimu in lu giuvini generazione. Unu tali cèlibbri scrittura Soviet e ghjovanu - USSR Nobel State lauréat è Eroi di Sucialista Labor, Vadim Kozhevnikov (u so foto hè scritta quì sottu). In a so Angol sò parechji opari beddi, chì sò scritti in 9 volumi. U scrittore di ambienti littirari, issu hè bellu un assai talentu è bè cunnisciutu-sumiglia.

Vadim Kozhevnikov: biografia

Iddu era natu in una luntani Russian Siberia pri-rivuluziunariu - in la pruvincia di Bresse Narym arice di u paesi Togur - 9 di aprili, 1909 in una famiglia di esiliu di a demucrazia hè suciale. Quasi tuttu di a so zitellina è ghjuventù stati passati in Bresse cù parenti. Ma hè tempu, Ghjesù fluttered da u nidu Pauvre, è in lu 1925 si n'andò à cunquistà a Mosca. Ci si intria in u dipartimentu littiraria di Moscow State University in u dipartimentu nant'à, ca si lauriau in 1933.

I primi passi prufessiunale apprinnista scritturi Vadim Kozhevnikov fatta in 1930, pubbricau lu sò primu racontu, "Port". In 1933, si junceru cum'è un ghjurnalistu in u ghjurnale "Komsomolskaya Pravda", tandu travagliava in u pupulare sociu-puliticu rivista "Cambia", "Spark" è "Custruzzione". Podnabrat spirienza spirianza, sei anni dopu, in u 1939, havi pubbricatu na cullizzioni di "Notte Talk". Un annu cchiù tardu, Kozhevnikov hè stata un membru di Union u Cristianisme '.

a guerra

Tuttavia, in u 1941, si tantu in un tempu di paci dopu à Girmania nazzista bombed i cunfini di l 'Unioni Suviètica. The Great War Refrains, è ghjente chì pudia luttà micca solu in Corsica, ma dinò una penna, chjamata in l 'esèrcitu, accussi si passò in u tempu è notizie calda prufessiunale da lu fronte, parchì a so pōpulu aspittava cu gran cùarpu.

Vadim Kozhevnikov dopu à una stonda si trova nantu à a ligna di battagghia cum'è un currispunnenti a guerra di unu di i giurnali, devant-linia. In lu 1943, addivintau un currispunnenti di la casa, pubbricannu "Pravda". Ma l 'eventu cchiù mpurtanti ntâ sò militare a vita jurnalistica, cum'è ogni citatinu Suviètica, assai menu un veteran a guerra, era u catturaru di Berlinu, unni desi assai di chilot calda da u centru di evenimenti.

Dopu à a guerra, a vita pianu si messe à entre in u so lettu, è Vadim Kozhevnikov da lu 1947 a lu 1948, accuminzau a travagghiari a lu postu di scrittore di litteratura è arti in u ghjurnale "Pravda". E dipoi 1949, è ancu davanti à a so morte Kozhevnikov vi servinu cum'è diritturi di la rivista "Banner".

Dapoi u 1967, iddu - lu sicritariu di Union u Cristianisme 'di u RSFSR, delegate di u Cungressu XXVI di u CPSU (1981), lu Cunzigghiu Supremu di l' Unioni Suvietica.

Iddu murìu lu 20 di uttùviru, 1984. Lu sò corpu fu sippillutu nti Peredelkino cimiteru.

Vadim Kozhevnikov: Interesting Facts

A assai di Hype e mali purtatu nutizia chì Kozhevnikov, occupannu la articulu di scrittore "Banner", detti lu KGB (secunnu autri - in u CPSU CC) e fronde di u manuscrittu di u rumanzu Grossman "Life è distinu". Più prubabile, u manuscrittu hè stata dumandata da u rispunsèvuli di unu di quelli chì i córpi. figlia Kozhevnikova ricusa sta infurmazioni. Idda credi chì u so babbu, ùn pò passà u manuscrittu a "pulizzìa sicreta", perchè era pienu di Facchinelli abbasta periculosa, chi molecular u parallels Hitler, Stalin, lu fascismu, cumunismu. Most prubabilmente, si pudia mandà à u centru ideali di u Cumitatu Cintrali. Ci era ghjente chì sustene sta vista, cum'è sempre ùn testimunianze, ùn i ducumenti nantu à issu tentativu è micca statu trovu. Ma Solzhenitsyn dinù scrisse in unu di i so libri, chì si ricurdatu comu Roman Grossmana s'alluntanò da u sicuru di a casa, pubbricannu "New le Monde".

travaglia Kozhevnikova

U travagliu di primura Vadim Kozhevnikov occupatu nuvelle è rumanzi, ancu di più successu hè u so prosa, devant-line, si cria l 'internet' èbbica di l 'Great War Refrains. Però, da a so penna iscì, è uni pochi di rumanzi. U più famosu à mezu à elli: "Shield è Spada" è "truvacci u Ball" (chì hè da ellu eranu fattu di u listessu filmi funzione nomu), oltri lu rumanzi "Gallura l 'alba" (1956), "Roots e corona" (1983) "à meziornu nantu à u cantu assulanatu" (1973), na vota tantu curato da milioni di ghjente suvièticu. U più pupulare trà lettori pò distingua u racontu: "U grande appellu" (1940), "ghjornu di Flying" (1963), "Unit Special" (1969), "Ucria Military" (1977), "So era "(1980)," Polyushko-campu "(1982); stori "Port" (1930), "Night Talk" (1939), "caminu pesante" (1941), "Storie di guerra" (1942), "Strade di guerra" (1955) "Rughju di vita" (1979), "di marzu - aprile" (1942), à chì fù dinù anale un gran cosita funzione di u listessu nomu.

U rumanzu "The Shield è Spada"

À avè una idea di ciò ch'ellu scrivia, Vadim Kozhevnikov, un ochju vicinu à u travagliu di "Shield è Spada", chi hè diventatu un umaghju à un travagliu tali chì tomba è eroicu cum'è una paga Soviet duranti la Secunna Guerra Munniali. In u racontu una ghjovana è ammaistrati spia Russian Alexander Belov bbandunata, da a Riga a Germania, in u 1940, ghjustu nanzu u principiu di a guerra, sottu à u francese guise di un immigrant tedesco Ioganna Vaysa. Iddu accuminzau cirtezza, è prima travagghiau comu un cunduttore Scania strasurdinariu, hè pocu messa usatu a li tudischi e studià u so stile, u travagliu è cumpurtamentu. I avutu un amicu cun ellu - Genrih Shvartskopf. By lu 1944, mentri in prighjò à u paga di u Terzu Reich, Weiss fattu una carriera militari meteoric è canta à u rangu di SS-Hauptsturmführer. Allora ch'ellu era spustatu à Berlin à Reichsfuehrer SS Service Sistemi. Dapoi tandu, hà guadagnatu un accessu à i valori artìculi e relazioni.

Alexander Belov

Ci sò parechje SCUDISCIASSERO à calchissia cunseguenza Kozhevnikov so ligginnariu eroe. Unu indica lunar Rudolf Abel, è un altru - Alexander Svyatogorova. Ma esse chi comu si po ', u rumanzu hè assai intarissanti, ancu s'è a so struttura ùn hè simile à u solitu semipermanenta di tali lingue cum'è Yulian Semyonov. In issu travagliu supraneghja spechju psiculugia, basatu supra l 'espirienza Sashi Belova, chì hè circannu pi chissu la peddi di un arianu, fideli a causa National Sucialista piena-bugs.

allargamentu

Belov amparatu à esse propriu calmu, ùn cambia nzo chi succèri, oltri a capacità à impersonate, ùn arrivare arrabbià è spustà confiant versu u so scopu. È ch'ellu era in gradu di supirari la prima "I".

In la sigunda palti di la trenta pi centu hè pagatu sviluppà pianu ambienti parapolitical. Weiss scontra incù assai di nazzisti e tudischi strasurdinariu. Solu vinti centu di u racontu hè datu di una cumpunenti l 'azzioni ca si osserva in autura bè cunnisciutu-, in generali, u fattu ca l' amuri di stu Genre: funziunamentu, caccia, basi, interrogations, etc ...

Cum'è un risultatu, un cumbattivu romantica divintatu un prufessiunale bugs friddu-.

Ci hè un altru puntu ntirissanti: e parolle di Stanislav Lubshina, mener, attore in u cosita "Shield è Spada", stu ritrattu hè in un tempu fattu un assai forti, mprissioni su Vladimira Vladimirovicha Putina è ambiu a so scelta di cinturione paga carriera.

a famiglia

Parechje lettori sò interested in Vadim Kozhevnikov. la vita parsunali è ùn hè micca una eccessione. Pesa u sipariu un pocu pocu nant'à stu scopu hè aiutata assai forti figlia di u scrittore Nadezhda Kozhevnikova. Idda si rammintò chì u so babbu era un grande ochji verdi altura cù longa eyelashes. Iddu era micca solu bella, è distruttore di cori feminile. Eppo vinciu lu core di tanti e donne, ma recenti cunquista più di a so mamma Victoria. Di colpu, un Bachelor inveterate teniamu tantu. Quand'elli si maritaru, iddu era trenta-sei, è u so figliolu - vinti-sei.

In Victoria, era u secondu u matrimoniu prima di u so maritu era un espluratori pulari pilotu, 'eternu di l' Ilya Mazuruk Unioni Suviètica. Cù figlia Irina da u so primu matrimoniu idda si n'andò à Vadim. Si circa, è li disse ch'ellu era dominé, ma ch'ellu ùn hè à issa quistioni na pirsuna dèbbuli, piuttostu - scaltru, tuttu di a vita in casa è isulana, ripone Victoria, cum'è stu spaziu ùn hè guasi interested in lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.