Arte e spettacoliLittiratura

"Senka" Nekrasov. storia summariu

Murali scelta omu in la guerra - la storia di sta questione cunsacratu à "Senka" Nekrasov. prodottu summariu prisenta u so episodi chiavi impurtante per capì i sentimenti è azzione di u prutagunista in i mumenti critichi di a so vita.

Lu scantu di la rialità

On a matina di Senka I messe in u difettu è fighjulava u bombers nimicu. Da a fine di u ghjornu hè tutte e Skurov tabacco. U so corpu, scossi cù grana trimuri, è cosa aaa a chiacchiariari. Just eri ch'elli stati purtati à a prima lìnea, è subitu shelling сингулярность Singularité e bombe. Ci hè un sintimentu chi iddu non po '. Cusì principia u racontu "Senka" Nekrasov - un riassuntu di lu voi leghje.

By citerne no, cu subba la zotta a manu. L'eroi si prisenta comu hè oghje mandatu à u spitali. Allora qualchissia satau supra lu pisanti Senka. Si girò fora guerilla hè statu tombu. A causa di a pòlvara ùn avemu pussutu vede nulla. Senka arrivatu di u fucile. Tucked trà i so zampi, si mette a so manu, nant'à a canna è puniti. Allura vitti lu sangu chì sboccani falà da u jita e 'ntisi la vuci di lu cumannanti platoon. Ma Senka ùn capisce. Iddu pinsava solu di ciò chì hè avà partutu luntanu da i splusioni è a morte. Era solu nantu à a strada di l 'uspitali campu di Senka vinni lu significatu di lu cumannanti "avissi tombu, ma i cartucci pena."

"Levoruchniki"

Assai ferita, è disse Senka. Nekrasov (riassuntu ùn prividia una discrizzione di la strata) scrissi, comu un omu in un vistitu cuntò u ghjuvanottu di vene in la tenda. U tavulinu ripone dàrisi guerilla senza un pede, pruvucannu la eroe campa a taliallu. U dutturi, avendu amparatu chì nanzu u levoruchnik, spunimu Senka di cowardice, fatta una ferita heure e lavare. Sorella bandaged manu, e lu picciriddu fu fattu di un quartu di la tenda, chi èranu T. U durmiva ferita solu unu - tramindui sùbbitu doppu Senka, u stessu mentri, crossbow.

U picciutteddu si rammintò sò terra natali Yenisei, visita di l'eri à l 'prima lìnea. Iddu era pronta à batta u bayonet Tedesco, o un francese grenade, è po piani - scrissi Viktor Nekrasov. Senka - riassuntu di i so riflissioni mostra u so murali unprepared per ciò ch'ellu vide - vitti chi guerilla svighjati. Ahrameev dettu chì avà si hannu a ghjudicà, ma vi pò curriri.

In la sera, lu tinenti dumandatu una quistioni, dopu à chì la ferita manca u carrughju. Ahrameev tutte e pinzava ca lu ùn hè micca una guerra, ma un scumpientu, è dunque Senka fattu tuttu dritta. A ghjuvanottu fighjulendu i feriti è da unni vinni lu splusioni. U terzu ghjornu, ca 'ncuntrò un sargenti chì ùn vulianu a parrari a iddu. Long dopu à dire, sipulcrale u so capu in a so manu, Senka. Nekrasov (analisi di azzione di u eroe Offri it) nota come la strana di Senka à ciò ch'ellu hà fattu.

Cunniscenza incù Nikolai

Splusioni stati toltu. Close à Senka messi sargenti magro cun frantume in li gammi e collarbone. Qualchi ghjorni dopu ch'ellu tinia una temperatura altu, è u ghjuvanottu si cura di ellu. Hà amparatu chì hè statu u terzu Nicholas ferti, è chì avia una stella rossa. U sargenti ùn piace capisciu u so exploits, è tutte e preoccupatu circa un picciuttazzu, esploratori. Compiu ch'ellu dumandatu s'è u disirtura spitali. Senka dissi nenti e lassaru.

Quandu lu spitali campu fù spustatu à una nova locu, u giuvanottu insistia chì Nicholas messi dopu à ellu. Vulia à fà la ft, a ricìviri la vie è di cumparisce davanti à u sargenti.

Era nantu à un mumentu. U so tenda addivintò na locutinenti e leghje fora una lista di samostrelschikov - si chjamava u cori. Dopu à dumandonu Ahrameev pruposta a scappari, ma Senka 'ntisi la facci china di sangu, è ricusò. Iddu spesu tuttu u ghjornu sottu lu liccia, solu at night ad avè decisu di entre in i so tenda. Nikolai hè sempri è in la matina, lu sargenti nun parrari a li picciotti. Senka dinò passatu u ghjornu di u carrughju, è a sera, u sargenti evacuati. Hè cambiatu u versu di i testa di l 'eroi di u racontu. Iddi cci shunned, però nenti avìa statu sopr'à.

purificazione

Quandu lu fronte, si stalla à u infirmary, tutte e facirmenti ferita chjamata a turnu. À mezu à elli fù è Senka. Nekrasov - un riassuntu di l'idei e tematiche di l 'eroi hè cunfirmatu - carusi cumunica carciarati, appruntà a muriri. Iddi eranu mandatu à i ligna, fronte, induve sò datu fucili è grenades. At alba u altra sponda di u fiume, ghjunse u rumble francese di serbatoi. Senka ntisi dui tribuni decisu chi a fari. Krutikova bè graputi grenades tombu. Sò l 'omi è bassu, è ùn ci hè nudda spiranza di la testa. grenades Senka ripieni in nsacchetta, tirau a cinta è si n'andò in i tribuni.

Prestu si mittia comu lu primu mid intrutu in u ponte. Daretu à ellu si trasfirìu dui di più. Senka ochji à u celu chjaru, è unu dopu à un altru, cum'è a lassari, scaccionu trè grenades sacrotuberous. Quandu l 'fiara hè tombu, ittau guerilla voce chjara è falava daretu à a casa. Dopu à sente nu squillu deafening, pisò daretu. U mid è u ponte, era andatu, è u celu si sparghji offre nuvole di fumu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.