Arte e spettacoliLittiratura

Shukshin, "Vanka Teplyashin": un riassuntu di l'analisi. Image Vanka Teplyashina: sputicu. Rosa Balistreri è 'idea di u racontu "Vanka Teplyashin"

A lenza di a corta storia, cù u titulu di "Vanka Teplyashin" at primu sguardu pari unpretentious e elementari. Ma di storia bassu ditta da u autore, ammucciatu sutta un senzu murali prufonda. Tuttavia, comu sempre, si scrisse V. Shukshin.

Canti di Freaks

VM Shukshin hè natu in una famiglia di viddani, e nun ammucciava a so radiche. Già un famosu scrittore, è à spessu ritornu à l 'imagine di u PAESANO, quale simplicità, sincerità, incapaci à finta à esse pràticu à ellu da a zitiddina. Quessi sò i miti, chì sò donu cù un caratteru unicu, è lu megghiu qualità umani. In un sforzu di capisce u mondu, è u so locu in lu, si spessu spiecanu nantu à i quistioni di i categorie eterna. Per esempiu, ciò chì hè u sensu di a vita umana? How to prufittà di a sucetà? Hè pussibili fà rialità megliu chè hè veru?

A qualità sfarente di "back" cumpariri cresce, quandu iddi stissi truvà in un ambiente sfarente. Tuttavia, u so cumpurtamentu più altri populi parenu unconventional è ùn risponde à norme. Ghjè per via ch'elli ùn cumprumissu cu cuscenza, sempre è in ogni locu numarosi à s'imponi standard murali. Chì tali un omu chì hè, sicondu V. Shukshin, Vanka Teplyashin - riassuntu è analisi di u so storia sò dati quì sottu. Unsophisticated è chjara, Mg nvita e finta hè sempre aperta di dialogu cù altri, ci hè ricurdatu di un lettore tempu longu.

"Vanka Teplyashin": un riassuntu. Familiarità cù l 'eroi

Swain hè in spitali cù una ulcer in duodenal. Iddu era in cumenciu cotti duttura campagnolu. Allora un trattu finu Sergei Nikolaevich è dopu à esaminazioni impurtante pigliò Teplyashina inclusu. A cità spitali Vanka tutti chiamati "č" t. E. A pacienza chì u boca e cure à aiutà à a ricerca è a scrittura di u travagliu scientificu.

À u novu locu Guy fattu una bona. Più à spessu si hè persa in la stanza fumo, o parrari cu àutri maladi. Assai cosi ntirissanti li cuntò vicini a l 'guàrdia di a so vita. Per esempiu, in u travagliu vividly discritta a storia di a vittura cummigghiati - l 'eroi, a so antica vitturinu, tandu a stentu s'arrizzò a riva. All ammirazione di u so parolle: riccu parrati e ancora mesmerizing. Parechji di i studienti hà cridutu chì tuttu ciò chì si dici Vanka Teplyashin, u travagliu, è nunda di più. Però, l 'eroi, Oghji si' ntisi incertezze circa l 'accusi di a so parolle, u so' occhi Gobba onestu - è ognunu ne diventa chjara: a minzogna, iddu veru ùn sapete cumu.

Soon Vanka "sviluppà ilu" - tantu passa overcame u so sensu di Shukshin. Iddu arristau per un longu tempu à la finestra, veghjanu da u muvimentu di a vita a cità, si gira falà, è fù culpitu chì quì nimu pò sente qualunqui. All sempre un locu in una primura, è i corsa pedagogicu di u listessu populu da a cima, paria mistiriusu e nutili. Da issu Vanka Teplyashin 'ntisi assai abbannunatu in una cità.

An d'ospiti mpruvisa

Cosa hè a surprisa di l 'eroi, quandu, un ghjornu, vitti' na fudda di pòpulu quellu di l 'uspitali a dilli la matri. Guy nfacci vuciau tuttu u sala e zoppa fora la finestra. sintimentu Unfeigned di campa da u forthcoming riunioni à pòrtanu à tutti quelli chì eranu in la stanza. È qualchissia ci dissi a fala a suprana, perchè oghje ùn hè una saletta ghjornu è a donna, più prubabile ùn andaraghju à perdi.

Man su turnu, chiamatu maladi russu-boiteux. Siccomu era difficiule à neguzià (s'ella hè solu per i soldi), perchè ùn hè assà di - nota SHukshin. Vanka Teplyashin - un riassuntu di u stadiu seguita-up permette à noi di capisce u mondu internu di l 'eroi - vitti a so mamma, à dumandà u Doorman per un tempu à mette si à u so figliolu. Ma russu-specia hè adamant. Iddu mechanically - l autore Gaffory sta dicennu "prokukoval", "istratti" - élève i ghjorni visità. U Populu ùn ci hà fracicume chì a donna fù fora di u paesi. A mamma hè dignu, chi idda nun ci cunnosce circa l 'Oru. È I dumannò: se solu un pocu pusà e parrari.

opposizioni

Quale hè, videndu lu Vanka Teplyashin un trattu si 'ntisi la virgogna di l' umiliazione di la matri. Andò à u rossu-e pruvatu à spiegà garbu la situazioni. Iddi sulu macari parrari. Ma cuntinuau a tengu da e fighjulà i latu. Allora u tippu hannu una mamma su una panca, daretu à l 'janitor è fatti versu a so' na vintina di passi. Ni ddu mumentu ci fu un cantu cun squeamish "daretu". Ma appena lu russu-Vanka pruvatu a tuccari u ghjuvanottu pigliò à ripete la manu a lu latu. Mother sapia facile lu pò esse pè ottene figliolu furia, è ch'ellu Francese stifles lu. Ma l 'Recruiting chianci janitor digià si ghjittò à pusà à proximité Evstigneev. Synopsis "Vanka Teplyashina" veni à una testa. Eroe chì ricusò di ubbidì, ma arriniscìu pi sustiniri dui omi forti. Parò, in a difesa, si tuccò lu seggi e tavule - parò, in ricordu di francà lu. Prestu ci era soru e franc. Ma u tippu avia aghjà decisu ch'ellu andava in casa. Avà. E subitu mi sintia comu fu cchiù.

Cù Dr.

Sergei Nikolaevich addumannava Vanka tena friscura è cuntinuà cure. Si pruponi a so mamma di campà per un tempu in u so casa, e poi la fimmina ogni ghjornu sarè capaci di veniri a lu spitali. Iddu assicura chì sè u tippu girava subbitu à ellu, ùn ci sò micca prublemi cù i riunioni ùn avissi svighjatu. Ma Sobinine Teplyashin hè unmoved e vitti però. Pùa subitu currì subbitu versu la stanza, unu i so cosi.

Clothes detti Evstigneev, chì uni pochi di minuti fà, m'hà aiutatu à a superari pi lu russu-pacienza. Avà ch'ellu hà decisu chì Sobinine statu fattu fora di u spitali, è parchì si palesa u so rigrettu. Giulianelli n'era pi dari cinquanta centesimi, tantu iddu chì a so mamma - li disse Evstigneev, la quali cunfirmava digià palesa da certi di e parolle di a Casa di mangiunarii russu-boiteux.

in casa

Synopsis "Vanka Teplyashina" completes lu dialugu cu la matri di l'eroe. Nantu à a strada, donna nirbusu, sopr'à u so figliolu chì per via di a so natura, si pò indocu "ind'u duminiu". E Sobinine rispose solu u so tenutu à mai, è à qualchissia cusì ùn capivoltu. Iddi boarded u autobus è guidatu casa prestu.

U tema di u racontu "Vanka Teplyashin"

As digià nutari, in a cumpetizione di i simplici story, u prodottu V.Shukshin piena di significatu assai prufonda. U so autori sò interested in u rapportu di sviluppà frà ghjente in a vita bassu. Per quessa, in a storia, prima di tuttu, pagà sente a scena, chì discrivi una riunioni è parlari cu 'figghiu l'matri.

U filici, chì hè distribuitu à a casa, quandu Vanka vistu u miu persona, tistimunianza à u so amore è abbituatu nfinitu. "I mo caru" - la prima cosa chi vene a menti a ddu mumentu lu picciottu. Più tardi, si addifenni hà digià a donna anziana chì hà à esse firutu in fronte, di na facci nova à u so omu di u palu di uni pochi di minuti, à parlà cù i vostri so zitellu.

U raportu trà figliolu è mamma, è aiutu à capisce a diprissioni rimarchevuli chì travirsata Teplyashina in un spitali a cità. Iè, a so cundizioni stati creati boni, ma u tippu hè luntanu da a casa, e lu pòpulu vicinu a iddu.

U scopu principale di u travagliu

Antìtisi hè u rapportu di u prutagunista cu red-boiteux. A quessu ùn hè capaci di passà à traversu l 'cassetta rossi, è à capisce ciò chì si sente, dopu un longu tempu vicina a tutti li autri pirsuni. U scopu di u travagliu, in infatti, si trova in e parolle di u prutagunista, parlatu duranti la farfalla a Evstigneev: "Ci voli à essa un omu ...". A frasa apparsu comu risposta Vanka à l 'assirvazzioni ca la Pineau deve pagà hè direttamente ligata à u cumpurtamentu di russu-boiteux. Però, si pò servinu cum'è un ci ramenta à ogni persona: in fatti u solu modu à lascià u persona pò difende l 'inghjustizia chì prevails in a sucetà.

U tema è 'idea di u racontu "Vanka Teplyashin", u cuntrastu trà u prutagunista è un janitor fari lu chiaru ca nun tuttu in a vita hè misurata da soldi è di ricchezza. Ci sò e cose chì ponu esse sintia solu core. Un altru puntu impurtante: mai scurdari circa self-stima. A sola manera di salvà u self-rispettu. Chì hè per quessa u tippu pruvatu à u fracicume di a so mamma, è mai per qualchissia cusì più cusì ùn dumandu. È I n disaccordiu supra pruposta di u dutturi, anchi si si ghjunse da u core.

Caratteristiche di l'eroi

imagine assai ntirissanti disegnata da u autore Vanka Teplyashina. À capisce a so natura, hè impurtante à tutti: u cumpurtamentu è assassini, è i rilazioni cù a so mamma, oltri ca comu chiddi attornu a iddu.

Nutate bè chì Vanka trovu subitu una lingua cumuna cù i nostri vicini a l 'guàrdia, cum'è da a natura era un omu apartu è Franc Cinquante. Ma ancu conversations incidente ùn ci sò salvu da u ag. Di l 'PAESANO chì hè usatu à esse sempre in los, la cità mi pari stranu è immensa. Ùn aghju micca vede quì un assirvazzioni, u sensu a grana di u mondu intornu à l 'eroi, è intelligente trà ghjente. I paesi ci sò scritta iddu stissu a vita di i citadini, pruvò à capisce, si tense a la finestra. U culpisce i bottu, chì hè assai, è indiffirenza versu autra. In stu fattu, si deve esse nutari comu Shukshin discrivi l 'eroi à quelli mumenti, quannu vitti a so mamma - corse falà e pigghiò la dicisioni impurtanti, satau ça a acellu. Vanka s'è vivu, a sentu cunnessi à a so casa, nativu. Hè dinù impurtante chì u zitellu jocular dettu addiu micca solu cù u so circondu in a guàrdia, ma dinù fattu da i so rossi-boiteux. Cusì, Vanka Teplyashin, analisi cumpurtamentu chi mostra cumu un omu dirittu, sinceru, è Guile hè ch'ellu ùn pudia piacè, à ingannà è addattà. Hà sempre firmati veru à sè stessu. E si dà a risposta à i quistioni circa perchè l 'eroi nun puteva stari longa. Iddu sulu stava cun cuscenza chì à spessu ùn piaci l 'àutri.

Vanka Teplyashin: u sensu di u nomu

Hè ùn sicretu chì scrittori di solitu chjama i so miti micca appena. Name - hè unu di i tecnichi artistica, postu chì si pò dì à assai circa una persona. Chì l'principiatu cù u nomu di u prutagunista. Teplyashin - una volta ci sò associ chjaru: aridu, sinceri. A Vanka - un nomu arquantu cumune in lu fàuli Russian. E puru siddu assai spessu sta eroe, u più chjucu di trè figlioli, chiamatu Ivan lu Cando, ch'ellu hè u più resourceful, industriusi, gradu e ritmu in la vita per via di u so carattiri. Altronde SHukshin usa formi diminutivu: Vanka, è si subitu si cchiù vicina a lu litturi.

Sè noi chì à i valori di u nomu, vi truverete chì Ghjuvanni significa "gràzia di Diu". Cusì, da una cumbinazioni di "Vanka Teplyashin" Gaffory pari e servu di u prutagunista.

storia, chì significheghja V.Shukshin

C. Aitmatov scrisse: "Sì una persona finisci a lotta contru à u male, si finisci di essiri un omu". Avemu pò suppona chì ste parolle - un altru Sognu funzione Vanka Teplyashina. A so libertà in la firmezza di normi murali, di champagne à difenda i so punti è a lotta inghjustizia, prutesta contr'à Rus in tutte e so una vera simpatia à u littore. È ùn pò esse sempre formi accittabbili di lotta, chi Choisir u caratteru principale, a so assai esistenza, è people like imbriaca noi cunvinta chi la bona vittoria hè sempre pussibule in u nostru mondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.