Arte e spettacoliLittiratura

U racontu hè differente da fàuli e àutri forma littiraria

U gruppu di i Letteratura u sorta di forma narrativa è austriaca, à spessu quasi arbitrarie. È s'è, per esempiu, u racontu di u rumanzu pò esse distintu da vulume, è qualchì volta ci sò situazzioni di più cumplessi. Cusì, à capisce a sfarenza trà un racontu da u racontu di fata, si pò solu aiutà i analisi di u cuntenutu di u travagliu.

Cosa hè a storia?

Prima vi tuccherà à identificà u prughjettu principale di u racontu. By stessu, sta genre nel Russia ùn esisti nzinu a lu XIX sèculu, è hè un vetri di u racontu. Perciò, u confinu tra sti dui variità di prosa hè ancora assai Vague.

Più à spessu, i piani sò cunziddiratu un tipu di racontu a vita chì hè fattu cù u caratteru principale, ca putissi succediri a rialità. Quissa hè una basi, di u racontu hè differente da u rimi e nuvelle, induve l 'situazione pò esse invintata è cumpritamenti unrealistic. Numaru di i caratteri principali è storylines discritta - un segnu ndirettu chì aiuta micca à cunfùnninu stu picculu forma littiraria cù u racontu, a cui iddu discrivi lu caratteri è situazzioni sò pochi.

A lu menu (è à spessu i più difficiuli di l 'auturi) in u racontu - u so' Ain. In l 'assai picculu vulume di a literatura hè necessaria à pienu l' idea di basi chi l 'auturi vulia palesani in u so travagliu. In una tale situazione ùn ci hè micca pussibilità di una cassa a discrizzioni di i pinsamenti di u eroe. 'Nveci, di più attenti hà à esse pagatu à i ditagli, facennu li luminosu è crustula.

Cuntrariu fàuli

Most ntî, u diffarenza trà a storia di un racontu di fata, hè u realisimu di u tarrenu è i caratteri. Fola da a natura hè una storia, aventura invintata, chì hè stata fatta à pòrtanu a lu litturi (à spessu un zitellu), una certa pinzeru.

Destinazione pubblicu foli dittata principii narrativa. Ogni caratteru quì - ùn ghjustu una persona strasurdinariu, ma un simbulu chì tistimunieghja un certu trattu (volpe latra, lupu u male, lebbra cowardly, un modestu passu-figghia, un Riuzzu curaggiu e lu comu). So u zitellu da un 'età dô instill i cuncetti di boni e tinti, li cunsiquenzi di certe azzioni è ripone murali.

Ùn vi scurdate chì u racontu hè differente da u racontu di fata, di a so spirienza. Parechje fàuli tradiziunali sò simili a autra è sò sughjettu à un certu modu. Se a storia dici ghjustu circa ogni una tappa di a vita di l 'eroi, hè un racontu di fata - hè sempre una cullana di evenimenti, è avè suvitatu u caratteru, o scambià a so vita per u megliu (s'ellu u caratteru hè scritta in un tipu), o ci aiutanu à divintà quarchidunu.

Quandu dumandatu ciò chì u racontu hè differente da u racontu di fata, i risposti deve esse circava in a tradizioni chì sò turnati à noi da tempi i più antichi, è in fattu addivintaru l 'antenati di lu cunti chi avemu l'diceva i figlioli.

Cuntrariu di foli fiction:

Ci hè un genre littirariu, un esempiu di chì hè difficiule di definisce a sfarenza trà un racontu da u racontu di fata. Seus chistionendi de puisia, induve u mondu hè un figment di i pinsamenti di u autore, è u racontu hè iniziu vechju in conventionality è simbolicu.

À definisce esattamente ciò chì u racontu di fata diffirisci da a storia, puisia, si pò piglià un ochju à u locu, è tempu di l 'azzioni in u travagliu. Events foli ghjughjenu più à spessu in u passatu luntanu, o ùn rifirimentu tempu, mentri fantasia piacìa à predict evenimenti future, o Suspect altri pianeti.

Un altru sfarenza trà sti austriaca chì racontu in u so finale di solitu cuntene un distinta di nuvelle murali è fantastico ci mostra ciò chì pudia succede à l 'avvene, o di ciò chì pò esse a vita in altre, sfarente da a nostra, mondi.

Monde di fàuli - magia, miràculi, e 'animali humanizing (qualchì volta ancu voci), mentri la storia, ancu fantastico, dà priurità à i narrativa cù un minimu di i mezi sprissivu. Stu e` chiddu chi distingui un racontu da u racontu di fata.

cuntrariu rumanzi

Novella, hè una forma prosa cortu, cum'è un racontu, ma hà qualchì differenze da lu.

Italiano e Ain di prisentazione caratteristica di u racontu, ancu di più pronunzianu in la corta storia. Ùn ci hè micca locu di un imagine copyrighted di i caratteri è a discrizzione di u so statu di custumi. Invece, u centru di u narrativa diventa un tipu d 'un evenimentu sfarente, u tarrenu chì tene primura di u lettore.

trama Catchy, trama dinamica, paghjini mpruvisa - quelli trè verghe in u quali hè custruitu u racontu. U cantu di lu quì hè chjaru, senza alcunu doppia spiigazione (chì hè permissible in a storia). Barbutu di scrive rumanzi sòlitu neutrali, ma la storia pò esse spiritosu, filusoficu, rigidu, o melodramatic, sicondu u idee l'autore.

cuntrariu rimi

U puema hè quasi impussibule à esse cunfusu cù una forma pocu, chì hè u racontu. Per a puesia hè carattarizatu da a custruzzione accumpangiamentu di u testu, in u quali l 'sìllabbi veccia e unstressed sò chjaramente alternativa, furmendu una dimensione puetica.

Tipicamenti, un puema hè divisu in spichji - versi - Chjuditura parechji file chi rhyme cun unu altru. Tuttavia, ci sò versu muta, ritegnu scarsa.

Simbolicu, una descrizzione di sentimenti discrizzione liricu è assai persunale - chì hè sempre caratteristica di la puisia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.