Arte e spettacoliLittiratura

Alexander Kuprin, "Shulamith": un riassuntu di i capituli è descrizzione

U racontu "Shulamith" A. I. Kuprin travaglia dapoi u vaghjimu di u 1907 è publicatu in u 1908 cù una dedica à I. A. Buninu. Principianu sta annata, A. I. Kuprin crèa tri cunti circa 'amore, u primu di u quali hè "Shulamith". Esoticu, incù u muscu di aromi anticu e prisenta Kuprin "Shulamith", un riassuntu di u quali si pò amparà da l 'articulu.

Chapter One - ricca è mantellu Solomon

Far cavallieri i cunfini di la Palistina, unni li règuli saggiu e conciliatory Solomon sparnucciatu circa u so gloria. In tutti i paesi grossi è chjuchi, surpris capisciu ellu, per via, comu iddu era nè capelli nè di saviezza o di ricchezza. E lu Re custruitu per sette anni, lu gran tempiu di u Signore, è di i tredeci - palazzu in Ghjerusalemme. In u so travagliu custruzzioni tanti Dainocova, woodcutters, scuntrendu, casting, è stampà lingue è i travagliadori. Forsi, ma micca menu ghjente travaglia per u Pharaohs in la custruzioni di li piramidi. L'essenza hè più priziosu arvulu, u cauciucata più dilicatu - e linu, e soie, e di lana, tutte e bedda cun d 'oru, lucido, ciuri, viola, e tanti avutri di perni n'andò in la custruzioni di u tèmpiu, è lu palazzu di Salamuni e lu palazzu di u so carìssimu moglia Astiz. E attornu a lu palazzu di lu Re urdinau a rumpiri orti è parchi, è piantò una vigna. U cummerciu à crescia a ricchezza di Solomon, è u so paese, è i so sugetti. U so navi si n'andò, è in u Mari Tarraniu è u Mari Neru. Di tutte e nazioni flocked à Ghjerusalemme, marcanti è purtatu i tesori unheard è unseen. It discrivi la custruzioni di Kuprin ( "Shulamith"). Synopsis micca dà un mprissioni cumpleta di u duminiu di custruzzione.

Chapter Two - una vita piena di cuntintizza

Da ogni re Fun ricusò, è tutte e iddu vosi curriri subitu. Avìa un tempurale Harem, è in più, più e concubines, purtatu da tutti i paesi sublunary, chi rinisceru a fariti lu Re, e la mùsica è u ballu, è di cantu, è cultura, è altre arti. Solomon hè indescribably bella cù i so aspettu a peddi è ochji francese agate neri è longu eyelashes matinu, ch'elli sò, entouré, è a bocca rossu. È e so mani era a grana - e biancu, è forti. Ma quandu li si pusau supra la testa a l'ammalatu, iddu guarì. Iddu si misi lu Re, senza toglie i vechji anellu cù una scrizzioni in Ebreu. Ci stanu à u rè è rimori attornu a l 'animali salvatichi. Iddu tranquillamenti stroked i marini e bianca, panthers è leopards. About prufitta ogni mumentu di a vita dice Kuprin ( "Shulamith"). Summariu di u sicondu capitulu - una discrizzione di piacè.

Chapter Three - granni a saviezza

Diu dete Solomon maiò di saviezza, è ci fù pisava falà da lu. U rè di ampara a cunniscenza di Maghi e diviners, è avvisti chì ùn era a canuscenza divinu. Hà amparatu è unzioni pagana, ma tranni bere Binge salvatichi è nunda ùn trovu. Ma lu casciuni di a fede in Solomon ùn drammaturgu - siddu ognunu comu megghiu si pò, e lode sò dii. E lu Re vitti ca l 'a saviezza è a cunniscenza ùn dà una persona a pace è felicità. E burdensomely si sintiva. È tutte e mori lu stissu modu chi na pirsuna chi bestia mutu. U impermanence di tuttu ciò chì sapia Solomon dici Kuprin ( "Shulamith"). Summariu di u so soldu rinforza issu.

Chapter Four - riunioni in l 'ortu

Dopu à una longa a festa cù ambassadors ntilligenza di Solomon micca pussutu dormiri e ghjuntu à un spettaculu, piena di torra di pinu e s mignonette odore ortu. Si messe in un sèmplice mantellu, spechju in pensamentu circa quantu à tene a pace trà i puteri. E re di sente un cantu feminile puri e gintili, chì scorri fora di l 'mmucca ragazza pene in una sèmplice padrona golubenky. È i rè di u so dumandatu à mustrà u so visu è cuntinuò a so canzona. Si gira fora, tirava u ventu, è vede a so rè, in u primu di i so primi anni, cù fiori, rossu in i pisanti li capiddi. È tutte e di lu sole in u Street di venniridìa. "U Patrunu i più belli di u pòpulu, u sacciu," - dice u so rè, chì ùn pari su cu stima. Mpara chì u so nomu Shulamith, è ch'ella hè cuscenza davanti à i fratelli. Rè, a so luce à ellu, rivolgi a circa a so famiglia, è dumanda à dì induve si campa. Iddu a so prumminti ca iddu u so vi visita at night, è hà dettu chì u so nomu di Salamone. Ghjè u principiu di sentimenti mutuale - cusì si dà un riassuntu. Shulamith Kuprina hannu a èssiri filici e taliari avanti a lu so re.

Chapter Five - tribunale ghjustu

Nantu stu ghjornu ch'ellu prucessu tribunale. Iddu fu circundatu da courtiers nel riccu longhi, è hà passari ammenzu da suldati in armatura d 'oru. Camurrìi, si figura in un bisticcio circa la maraviglia arrubati è mette i perpetrators punitu. Si capisci quantu à sparte a lascita chì lassatu lu patri di li tri frati, è ch'elli li vai in pace. E la secunna cosa circa la lascita di i rè di a dicisioni abbastanza. Solomon dicisu u casu di a cabbina di soldi da trè ambulanti. Si distingue u latru è un andava, è dopu ch'ellu confessed a cabbina. Iddu ghjudicata u casu, è chì ugnunu vulia à vede stu ghjornu cuntenti. È solu una persona ch'ellu ricusò - u prete-seer. Cosa hè portends, unu mpara quandu si leghje un riassuntu di u "Shulamith" Kuprin.

Chapter Six - aspittava di a prima riunioni

Shulamith fù s'appronta per una riunioni cù Solomon, ch'ella ùn a dicisioni € per persona, ma per u diu paganu - accussì beddu era. Idda vindutu a so bancarella e accatta aromi, olii è untu u so corpu. Ma quandu Solomon ghjunse à a so finestra, ch'ella ùn pudia truvà a forza è curaghju à mette. Sulamith intesu, lassannu lu figliolu, è corse à circà per ellu. Circava di lu guasi sinu à l 'alba e trova la vigne parfumatu. A so felicità mutuale ùn hè a fini di a riunioni. Mura di li addivintò cedri è cyprès, lettu - 'erba, tenda è Beni - love. So corsu lu sintimentu trattu Kuprin ( "Shulamith"). summariu di u capi di u Studio ùn trasmèttala la bellezza di u so cunnutati.

Chapter Seven - u palazzu di Solomon

Micca piatte da a Solomon Shulamith ch'ellu hè u rè è u so purtatu à u so palazzu. Ci hè una rilucente, piscina naturale bagnata u so servitore à l 'acqui parfumatu. Eppò vistutu accussì vaticano in u quali u so bellezza ddu vecchiareddu ancu cresce. U rè vulia fà u so criatori, è Shulamith vulia esse u so servu. È ornate lu re di bancarella preziosi è purtatu à a so amichi à una festa.

Chapter Guelfucci - A brevi felicità

Just una settimana prufitta u figliolu. U rè cunfirìu giuielli Shulamith, dicennu a so circa la pruprità di e petre, era ùn vede nanzu. Ma nimu ùn fà collana Shulamith più bedda cà era. No petra ùn pò esse paragunatu cun Solomon, nè cù Shulamith, Care u so amore. U so amore era accussì granni ca si micca pussutu esse scurdati a lu prufundità di u tempu. Ci era grande guerri e ginirali di cunquistari regni e terre, ma si pò scurdari, ma una semplice ragazza da a vigna è un rè maghi vi ricordu mai spentu. Quissa hè una breve riassuntu di u significatu è u racontu Kuprin "Shulamith".

Chapter Nine - furtuna cuntinueghja

All settimana tramindui ùn arrivare stancu maravigliati cumu necessità vinciu lu so 'amuri. È per quessa ch'ella hè accadutu - senza spiegazione. Hè un miraculu chi succedi raramenti. E cu 'ogni jornu passava addiventa megghiu e megghiu. E di più, è più ricunnoscia a vita di u rè di Shulamith. Iddu da lu sicretu nunda. Iddu dissi Solomon è la riggina di Balkis, chi vuliva cuntu e dumanda di verificà a saviezza di Salamuni. Ma hà a so piatte da a tutti li gammi. U rè di a dicisioni di ghjucà a joke cù i so - cu tuttu l 'curti riali truvò un modu pi si fece u so Tattoos, è tutti vistu chì a so ghjambi sò pilusi e rotonduli. E di più u rè li disse, per ch'ellu sapia assai è hè accortu, è tuttu stu pigliò Shulamith cun ellu, quannu muriu.

Chapter Ten - Cunning pianu

In l 'antichi tempiu di Isis hè un serviziu didicatu a lu granni dea, chì hà tombu e tagliata in pezzi è u maritu chì ferma ch'ella piglia. Era la prima parte di u serviziu, è u sicondu ci era didicata solu. U tempiu era granni, comu Salamuni ùn drammaturgu in u so cultu di i dii stranieri. A so prima moglia favourite Astiz hè in una stanza di sicretu di u tempiu. From ci hà pussutu fighjulà di tuttu passa on. Dapoi hè accadutu Solomon, idda vulia à avvicinà à ellu. Per stu Astiz dicisi di seduce unu di i principali di a guardia reale, Eliava. So drammaticamènti sviluppatu un riassuntu di a storia "Shulamith".

Chapter Eleven - un terribbili cuntrattu

È in lu tèmpiu, priparatu di u sacrifiziu. Ci hè una figura parfumatu, face vi scurdeti micca u fumu, è si messe Cannabis luttu zenza Isis. Astiz hà chjamatu Eliava drugged è u dumanda circa Solomon è i ragazza. Idda prumisi acqua da u ghjovanu chi vi sempre si scrivenu à u se Eliav tumbà Solomon è Shulamith. Iddu dutifully accordu.

Chapter Lavoine - la fini nun evitàbbili

À l 'ultimu, u settimu, notte, Parlare Solomon è Shulamith circa lu gran misteru di la morti. Shulamith E 'ntisi un rustling fora di la porta. Idda curriu pi rapicci a porta è cascò, creata da Eliava. Iddu fu drugged è dutifully rispose: Solomon chì femu urdinatu Astiz. Shulamith era sempre vivu, e ringraziannu Solomon, idda vinni a sapiri iddu. idda murìu a la matina. Era un Saturday - un ghjornu sacru, quandu ùn si pò intarri. U cadavere di un ghjacaru pò manciari. U suvranu sacrificadore dumandatu u rè di ciò chì a fari cu lu corpu. Lu Re ristò mutu. Si ritirò in u tribunale, si messe à u tronu, è disse: una pochi di e parolle di i scribi. Allora, mandò tuttu, è ristò sulu.

una cusì bella e triste storia scritti Kuprin - "Shulamith". A assai brevi riassuntu di i testi ùn ùn dice tuttu u stilu di stu travagghiu puetica cunt.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.