Arte e spettacoliLittiratura

"Gobsek": un riassuntu di a storia, immurtale di Balzac

Racontu "Gobsek" affaccatu in 1830. In seguitu divinni parti di l 'cullezzione famosu-munnu di travagghi "The Comedy Human", authored da Balzac. "Gobsek", un riassuntu di stu travagliu hà da esse trattatu sottu, s'accupa attenzioni di u littore à stu duminiu di psiculugia umanu com'è cupidità.

Honoré de Balzac "Gobsek": riassuntu

Hè tuttu cumencia cù u fattu chì in a casa di Viscountess Grandlieus messe à pusà dui invitati: l 'avvucatu DERVILLE, è u Conte de Resto. Quandu l 'ultimu foglie, Viscountess dice a so figliola di Camille, chì hà micca pussutu à mustrà u locu di i Colonna, perchè nè di a famiglia di Parigi, ùn usu pi intermarry cun elli. Viscountess aghjusta chì a mamma hà un origine suttana conti è i zitelli manca pendulous dopu squandering statu à u so 'amanti.

À sente à i Viscountess, DERVILLE dicisi à dì à u so veru situazioni, diceva u racontu di i soldi-Apt, chjamatu Gobsek. Synopsis di u racontu hè a basa di u racontu di Balzac. Solicitor ricorda chì Gobsek scontra ancu in i so anni, studenti, quand'ellu campava in una jeunesse chambre d. DERVILLE chiama Gobseck mi "sans-Paul" è "imagine d'oru".

Compiu usurer DERVILLE cuntò cumu a sorte u debbitu da a unu di la Cuntissa: lu scantu di suttascrittu, idda cci purghjiti un diamanti, è u prezzu hè u so amanti. "Ddu dandy in pò Pronuncia tutta a famiglia" - dici Gobsek. Summariu di u racontu sarà dimustrari la virità di i so parolle.

Prestu lu Conti Libertango De Tri dumanna DERVILLE ellu voiture chiamatu usury. First Gobsek ùn voli à Loan lu conti, ca inveci di quattru muniti, ma dèbitu. Ma l 'criditore pling a prima disse la Cuntissa, chi dà una cucina magnifica diamanti. Idda ùn esitò à usu pi Gobseck cunnizzioni. Quandu l 'amanti vai a lu criditore bursts maritu di Cuntissa è hè u ritornu di i perni di famiglia, chì a so moglia era manca a pidina. Ma comu un risultatu di u conti dicisi di trasfiriri a pruprietà Gobsek à salvà u so statu da a moglia l'amanti ingordu. Next DERVILLE mosciani chì discrivia u racontu hè accadutu in a famiglia de Resto.

Dopu à l 'air incù u criditore, u Conte de Resto mali. A Cuntissa, a turnu, U Murat tutti li rilazzioni cu Maksimom De Tri è zealously cura di u so maritu, ma prestu mortu. U ghjornu dopu à a morti di u conti in la casa di sò DERVILLE è Gobsek. Summariu Executive ùn pò discrìviri lu mùartu di tutti quelli chì cumparisci davanti à elli in la càrrica di l 'grafico. In ricerca di una vulintà, a so moglia di u conte vera scunfitta senza vergogna è mortu. È più ntî, hà brusgiatu a carta infurmazione DERVILLE, cù a famiglia resto de duminiu passatu in u pusessu Gobseck. Nunustanti lu pleas DERVILLE pietà nantu una famiglia infelice, u usurer ferma adamant.

Locu circa amuri Camille è Ernest, DERVILLE dicisi d 'andà à a casa di i criditore chjamatu Gobsek. Summariu di la parti finali di i so custumi attaccaticcia. Gobsek a morte, ma in la so vichjàia, avidità hè divintatu un canadese mania. À a fine di u racontu si dici DERVILLE Viscountess De Grandlieu chì u Conte de Resto prestu riturnari u statu persu. Pinzannu gran signura dicisi chì s'è De Resto hà da esse assai riccu, chì a so figliola pò ancu u rimori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.