FurmazzioniStoria

Azovskie randonnée Peter 1 discrittu

Pricidutu u periodu di Petru la storia Russian manca assai di tematiche unresolved, è unu di li - hè statu, hampers seriamenti u sviluppu di u Statu Russian. Moscow Russia era sempre stata una lotta amara supra li pruprietà di u spaziu Italia miridiunali. U sviluppu di ogni statu dipende di i pussibilità di u custatu u tempesta cummerciu di mondu è i mezi di fà un epopea competent. Mancanza di un accessu direttu à mare spugliata Russia di tempurale sbocchi prufessiunali.

I mutivi di giri a Azov

U bisognu urgente di prumove i rivenuti di u statu prupostu à u giru di u seculu, era marcatu da u duminiu di u gran rifurmaturi Peter 1, addivintannu lu compitu principale di cunsulidari l 'unitati internu di u paese, pè a so putenza militari e fa crìsciri significatu pianetaria. Search di modu à l '' arena pulitica mondu purtatu a l 'inevitability di a campagna Italia miridiunali, chiamatu campagni Azov di Peter 1. Videmu discrìviri l' àutri mutivi di a so presenza.

Stòrici ricunniscimu chì per parechji seculi a incursioni di i Crimean Tatar di la tarra Russian per guasi di cincu miliuna di genti vìnniru jittati ntruducìu. U bisognu di qualità anziane Bisognu a caccia barbarica di l 'omi era un altru mutivu di l' inizziu di l 'Marche Italia miridiunali. Pigliatu in a siconda mità di u XVII seculu, Chigirinsky garberà Tsar Alexei Mikhailovich è i spidizioni Crimean di Prince Golitsyn ùn purtà i risultati tonu, lassannu a quistione di u forte postu in i terreni Sea Black unresolved. Pirciò, ghjovanu Petru ùn pudia ritruvà tutti i to attente à i prublematichi di sicurizza fruntiera è apre cù un accessu à u mari miridiunali pussibulità crescita straneri.

L'iniziu in a guerra, 1670s cù a Turchia è a Russia Crimea hè com'è una parti di i stati cchiù forti - i membri di u Christian Coalition. In lu 1690s alliati di Russia - Pulonia e Austria - aghju cunclusu n'accordu cu Turkey nant'à e cundizioni munnu, senza riguardu à interessi Russian - cusì dice a storia. Peter affacciari dumanni ca si firmonu abbinutu, è a pussibilità di bagnatoghju senza flotta Russian in lu Ioniu Azov è Black. Iddi sunnu misi da i Turchi di parechji anni. Pacìfichi trascinonu su sinu à 1694. Tandu Petru 1 dicisi di custrìnciri li cunnizzioni di u puteri di l 'armi.

U scopu principale hè a furtezza di Azov, situatu in a bocca di i Don è un accessu turns à u Mari Neru. Pigli apertu un accessu Russian à u mare, fatta pussìbbili di custruisce i guerra è u stabilimentu di una avamposti di più lotta. campagni anni Azov di Petru 1, era un Shot in a storia di u paese.

Piani di a prima campagna

Cù u so curaghju caratteriseghjanu e giuvini 'età maximalism mperaturi in principiu di 1695 è annunziatu un sarani in lu Crimea. Era la prima campagna Azov di Peter 1. In Pà disorient è distrarre attinzioni da lu guerrieru nimicu cullezzione Azov statu annunziatu in Moscow, pè a attaccari a la zona cchiù vascia di lu Dnieper sottu u B. P. Sheremeteva. À u listessu tempu, ammucciuni furmatu l 'Azov esercitu trenta, cumpunuta di u cima tri divisioni sutta lu cumannu di so cumpagni Lefort, Gordon, Golovin, avendu armatu cù più di 100 murtali è 40 arquebuses.

U mpiraturi ellu stessu fù usata in u scorer Army Petrom Alekseevym. Cummandu di u truppe micca stati cuncintrati in u listessu e mani. Affare impurtante sò usi incù à u tribunale, è assicurati da Peter 1.

A campagna à Azov

campagni Azov di Petru 1 messe in 1695. Spring dece-millennial u vanguard di classa di Gordon, dissiminati in Tambov, trasiu su Azov. Andò à u desertu di Cherkassy, unni si juncìu da u Don Cusacchi. Furtizza di Azov, situatu supra la riva sinistra di lu Don, micca luntanu da a so bocca, è un magnificu citadella furtificatu da tutti i lati.

In fini di ghjugnu, Gordon arrivatu u scopu finale, e Camper vicinu à u forte. Di lu sbarcu di li forzi di lu in u sopra, fiume, Azov Kaysugi costruì iddu stessu Mytishevuyu, marina. À u listessu tempu li forzi di lu ghjuntu in i fiumi di Mosca, lu Volga e Oka à Tsaritsyn, puis Overland à Panshin è pista daretu longu lu Don à l 'Azov, unni caricati da u principiu di lugliu, hè situatu a sud di lu furtezza, si stindia fora à Kagalnik River. Parcu assediu è munizioni stati temporaneamente ferà à Mytishevoy Pier, chì hè divintatu un tipu di basa da cui lu incù hè statu lanciata missili à l 'armata.

L 'assediu di l' unità dichjarazione di e truppe di Gordon à u principiu di lugliu, cù una forti bumbardamentu di u fortezza, in u quali u so muri sò malamenti guastatu. Ma la cità assediata da u paese tinutu da u cullucazione di manciari è munizioni di lu mari. e truppe Russian stati terra, forte flotta avianu, è impedì u nimicu pudia micca, facennu l 'assediu hà micca purtatu u effettu bramatu. I cristiani, sustinutu da a battaglia di u tatari Crimean, luttà fora di i muri di a citadella, fatta surtiti frequenti.

A notte di 20 di lugliu, diversi parti di l 'esercitu di Petru I si trasfirìu a la riva destra di lu Don è u principale, custruennu furtificazioni è suldati armati cu artiglieria, era capaci di tene shelling la cità da u nordu. Comu vicinu à i muri, i truppi Russian accuminciau l 'attaccu nant'à 5 d'aostu. Azov stati. L 'assediu duratu un longu tempu, si dicideru a ripetiri l' attaccu. Rumpia in i cità à traversu un picculu lu crollu di una minera scòppiu, i suldati Gordon stati scafazzati da e truppe francese. L'attaccu fiascatu torna, i Turchi custretti i truppi Russian à u ritiru generali. campagni Azov di Petru 1, in particulare, u prima d 'iddi, rivilatu la sbagli è blunders in u cummandu è gestione di u statu di cummattimentu' assediu.

cuntìnui cuntrattempi afflittu e vinciri, Peter datu una decisione nant'à the termination di l 'assediu: 28 di sittembri si messe à anchiamenti lu batterie, è u 2 di uttùviru, tutte e truppe si n'andò a Mosca.

ancianos Sheremetyeva

azzione pigliatu nant'à u Dnieper Sheremetyeva parechji Guigard l 'amarezza di scunfitta in la campagna Azov. Iddu avia dui castelli, ruvinatu da i Turchi abbannunau a citadella. Puru fallimentu u direzzione principale di u cumbattu custretti i ghjovani chi cuvirnàu nti sùbitu l 'esercitu di l' internu di Sheremetyev, a so cuntribuzione à i campagni Azov di Petru 1 hè stata nutevuli.

S'appronta per a nova campagna

Contu di l 'impurtanza di jùnciri li scopi e ppi lu causi di fiaschi, Peter 1 accuminciau a furmazione di u prossimu marcia a sud. Si capisci chì u fundamentu di u fallimentu di sta campagna hè a mancanza di u lussu è u modu di successu di difesa hè pussibili solu in una sola azioni trà e forze in terra e la flotta militari, la capacitati di bluccà u avvicinamenti di lu mari Azov, ellu depriving thereby cantata cun aiutu esternu. Petru lu Granni, u regnu di quali era piena di grandi evenimenti è urdinatu à viaghjà à i custruzzioni di navi in u Transfiguration è Voronezh, si purtau la custruzzioni.

In tempu, furmò una nova largu di l 'esercitu Azov, in parti rinfurzatu Sheremeteva forzi e truppe crià i citadini civile è chjamate u Cusacchi. To make up di a mancanza di persunale geniu militari, Peter parlava à u capi di stati, alliati, Polonia, è Austria.

Second caminu a sud

campagni Azov di Petru 1 cuntinuava. In u veranu di 1696 l 'asèrcitu sottu à u cummandu di Generalissimo A. S. Sheina, cumpostu di i divisioni di ginirali Gordon, Golovin è Regemana na pupulazzioni tutali di 75 mila pirsuni hannu statu preparatu per la campagna Second Azov. Duranti lu mmernu di custruì una flotta, ca pigghiò lu cumannu di Lefort. It cumprinnìu 2 navi, 23 navi e 4 di focu-navi. Peter 1 lassatu puntu cullezzione di l 'esercitu Voronezh, induve u nucleu di i truppi vinni chianificatu à mandà à Azov da terra, è u artiglieria è l' autri viaghji à u trasportu di acqua. L'infanteria fatta in Moscow u 8 di marzu, è a fine di u mese, dissiminati in Voronezh, hà principiatu u imbarcu di e nave à a fine di u quali u capu di l'armata si n'andò à l 'furtezza.

U 19 di maghju, s'avanzanu unità di classa di Gordon sbarcò a Novosergievskaya, nanticchia, sopra Azov. A lu menu li navi Russian trenu di cuntrullari lu muvimentu di la flotta turca, standing à e strade. Dopu à parechji scontri sò custretti i Turchi ùn ghjocanu à parlà cù e truppe di rinfurzà i cità. E so nave fora di mare, senza fà qualcosa per salvà a citadella. Guarnigione ùn pensendu-assediu. Cù stu Live, veni à u principiu di ghjugnu di u truppe Russian cunfurtà u campu, occupatu avvicinamenti sanu sarvata e cuminciaru installà artiglieria.

L 'assediu di l' furtezza

Second 'assediu di Azova Petrom I avia fattu assai di più successu. Puru l 'Tartars sò fughjiti à traversu u francese steppe, periodically attaccò u besiegers, ma u presidiu di Azov, isolé da u mondu fora, ùn difesu assai attivu. Regia bulwarks Generalissimo Shein. Li navi di Petru lu Granni era nant'à e strade, ci hè in mare, è solu pajava incascià u mare à furnisce u cursu di funziunamentu militari.

sviluppi

I dui-settimana bumbardamentu di a citadella, chi si messe à a mità di-June, ùn hà purtatu i risultati àutri - la sò arrizzati è muri ùn aghju ricevutu seriu dannu. Hè statu tandu trovu una suluzione sfarente ma diffusion: custruisce supiriuri a tarra, u bearing, cci fannu contru à u muru, è, avendu pienu u ditch party, à cumincià u attaccu. Era un impiegu grannissimi. Ogni ghjornu, si pigghia 15 mila pirsuni: dui anale stati custruitu à u listessu tempu, u cumparì fù stata fatta à crià i artiglieria. Quale hè ghjuntu in l 'esercitu Specialists austrìaca - ingegneri, sappers è artiglieria direzzioni u travagliu, cù l' ultimu i metudi di geniu militare, di u tempu.

Azov Pigghiannu Peter 1 in 1696

Catturaru Azov accadutu prestu: a mità di lugliu, stanchi da un longu assèdiu, li Cusacchi, insieme cù lu Don Cusacchi fattu un attaccu di surprisa a citadella è, subitu apprufittannu di parti di l 'fossi, furzatu i Turchi di pi. Stu successu hà decisu u risultatu finali di la guerra. Cusì finì i campagni Azov di Peter 1. tempu è spartu repulsed parechji counterattacks stende, cunnessione Russian a arrinnìrisi. Assediata i Turchi si messe à neguzià termini di capitulazzioni. July 19, Peter asèrcitu svidisi attaccau Azov.

Hè difficiuli à uprate lu significatu di sta vittoria di la Russia è lu cchiù nicu di lu Re, chi si messe à cuvirnari lu triunfu di campagna ca purtò lu campagni Azov di Peter 1. Table comparing evenimenti storichi tramindui campagni indica quantu prestu lu mpiraturi à analizà è evaluate sbagghi, comu brillanti fùbbenu curretta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.