FurmazzioniStoria

U fundatore di Italia Russian Alimpiy Révérend è i so culura Amis

Battèsimu dû Rus accuminciò a sunari-amparà à fidàrisi in Diu. Una parti impurtanti di u prucessu di l'adozioni di i principii di u Novu Testamentu hè u latu rituali di a vita l'église. How to fàccia, ciò chì a timite, in chì modu à fà u serviziu? Tutti stu deve avè amparatu, è a banda, è a li parrini.

U ritu bizantinu di u IX seculu, cum'è un tuttu si furmaru, è à a fine di u seculu decimu acquistatu una forma cumuna, furmata in l 'imagine di chiesa, fermu. U iconoclasts stati battenu à u Cunciliu di Nicea, convened comu principiu di u 787 dC. Images di santi, la Vergine Maria, è u Figliolu di Diu, divinni una intigrata di l 'internu di l' ghjesgia.

A storia di a Italia Russian urighjinaria duranti la custruzioni di lu primu tempiu. Accumulate più di una sperienza Bizantinu seculu trovu sprissioni in u quadru di San Sophia, lu travagghiu ca accuminzau cu 'aiutu di Diu, in 1037. Maestri di la scola classica sò aiutati anticu artisti Russian, dannucci la Bizantina vues esteticu è li dedicating à l 'subtleties di a so arte.

U fundatore di Italia Russian chevalier Alimpiy (in altrò Alipio) hè statu un discepulu di li greci ca vinniru a Kiev. Avìa un talentu artistica certa, mandò più di purezza di pinzeru, travagliu, Megliu è nostra pietà. Asceticism è austerities Alimpiy stu mondu sò dunau in u so travagliu, chì hè divintatu evidenza vede di a presenza di u Spìritu Santu, in i muri di u stava gluriusa. Mosaic, Murales Kiev Epoca Christian diffirìanu défilé caratteristica funnamintali di arti bizantinu.

Tradizione di i primi mastri di icona, pittura, Russian fu ruttu da l 'invasioni di Mongoli di lu XIII sèculu. Parechje opere maravigghiusa stati sottumessi à desecration, dannu è distruzzioni. Patutu u imagini creatu in u XI-XIII sèculu, ma i so meriti artistica pò esse ghjudicati da u analise sarvata di la scola Novgorod, vissi intornu à u listessu tempu.

Un altru antenatu di icona, pittura, Russian hè cunsideratu à esse u Metropolitan di Moskovskiy Petr, quale chiesa attività in u seculu XIV, assuciata incù un asceticism artistica. In cuntrastu a imagine di u pirìudu pri-Mongoli, chì fù carattirizzata da voline muter è ancu facci nfusca, ghjè stu mondu in u suciale di i culori luminosu dinamica è cumpunimenti sèmplice. A la fini di lu XIX seculu, cuntinuava sta tradizioni u fundatore di Russian scola icona, pittura, Cadiz Metropolitan Tiadoru.

Stu hè più chjaramente spressu in i carattaristichi nazziunali di l 'imagine creatu da u Révérend Andrei Rublev, un locu chi arriniscìu a mischjà la' idea bizantinu cu caratteri Russian. XV seculu, in u vaghjime di a so òpera, Torre da una fede, cunfurtà eccezziunale donu artistica. Nsemmula cu lu Révérend Daniil Cherny ch'elli creatu caputravagghi di l 'arti hannu addivintatu la gloria di la Russia. Tanti crìtichi crede, è micca senza ragiuni, ca era Rublev - u fundatore di suciale Russian in lu spertu di i so formi antichi.

À a fine di XV è i primi decennii di u XVI u seculu travagliatu signore di Dionisiu, ditirminatu la centri di la cresia di parechje stonde chì seguitanu. Finezza di i culori è di formi, u purezza di culore è abbituatu di culori cù un effettu dinamichi muvimenti elongate dari la mprissioni di consonance musicali Chants ortodossa. In un sensu, ch'ellu hè dinù u fundatore di icona, pittura, Russian, i so opari purtà u cumandante emutivu pusitivu, chì hè particulari à i slavi cristianesimu.

Hè difficiule à dì chì si tratta di sti maravigghiusa italiani a essiri cunzidiratu lu funnaturi di l 'arti tutela di pittura, riliggiusi. Ognunu di li cuntribuitu à a furmazioni di l'icona, pittura, Russian, unichi è miraculosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.