Educazione:L'urdinaria è i scoli

Quandu hè cuntadatu ... Tipi di rasskolok

Per capì ciò chì eranu, avete bisognu di cunnosce a so storia. I radichi di cuntà torna à i tempi distanti. Allora ùn ci era micca una lavurama, cuglieri, puliti muderni è cusì. U travagliu era dura. Tuttu era fattu cù e mani è l'uttuli primitivi di u travagliu. Inoltre, certi òpere sò ancu periculosi per a salute è a vita. Ma era necessariu di fà u travagliu. Quale fà sarà questu? Voluntiari ùn ponu truvà. Per quessa, principiani per inventà una manera di distribuzione u travagliu in modu imparu, senza offensione di l'altri. Un articulu falu orale cuntenenti quì avè truvatu u so nàscita, è l'appiecu in a vita verita. Puderanu chjamà in furia, micca un genere individuali di littiratura russa, ma appiicatu, per elli à esercitu di una mira prachica, chjesa, a distribuzione di u travagliu.

I pupulati analfabeti, incapaci di spiegà i fenomeni di a natura è e so liggi, interpretate tuttu in u so modu. Intèndinu di pruteggiri di i sfinuti e disgrazii. U teme di l'ignotu ùn deveru culpitu da parolle sicreti è incomprensibile in i cunti. A ghjente vense à a cuncludi chì a natura facenu à i ghjente bè è u male. Hè imaginatu chì ani anu da capiscenu a parolla umana. Crenza in u putere di e parole trasfurmati cuntendu in un corpu di verità.

U tempu passò, e liggi di a natura diventenu chjaru, l'utili di u travagliu si stanu migliurati, è u cuntestu diventò innocu, ancu alegru. Sò amati di i zitelli è utilizate prima di ghjocu o solu prughjutati, perchè li piaciunu i cunti.

U valore di i cunti

U scroll hè un versu rimatu cumpostu di consonàncies fictitiosi è di paroli, cun un ritmu precisu chì pruvate à aderiscenu.

Cù l'aiutu di i cunti, i roli per i ghjuculi differenti sò distribuiti bè è chjaramente trà i zitelli. Hè ancu usatu per turnà a cola per l'iniziu di una nova fascinante fascinante. Questu hè cumu intrudite un novu ghjocu.

Funzioni di cunti

Un scroll hè un modu per formate insustituble, boni aspetti umani - a ghjustizia, un sensu di camaraderie, l'onestà.

Ci sò certe alcuni affirmate chì l'arti paralleli orali - compie, ùn deve nisunu nicissità, cum'è qualcosa superflue in u capu luminoso di u zitellu. Vogliu disputà stu fattu. Chì ci hè u benefiziu di cunti?

Règule di roli

I ghjochi Gruppi ùn pò micca fà senza avè contu. Per esempiu, oculve è cercanu. Quellu chì hà amparatu, è quale si circundà questu serà determinatu da u conte. Perchè ùn ci era micca una quistione di sta natura, "Perchè amparate, è micca ellu?". Lee facilite à distribuisce roles in u ghjocu senza avvirtimenti. Dà à a vulintà di u casu, a persona chì dirica ùn hè micca sceltu per l'apparenza, a vistita o amici, ma hè veramente. Hè improbabile chì qualchissia hà bisognu di scopu di l'ogetti à a lotu chì hè cacciatu. Per un pezzu, i dèbbuli ponu diventà un capu, si sentenu forte, è vice versa. Se un zitellu cunnosce parechje counters, ellu, probabili di prubabilmente, diventa un modchju di diversi partiti. Queste facenu sò assai populari, sò inturniati per i so tribunari.

U sviluppu di ritmu, cuntendu, parolle è altre

Per sviluppà a parolla, cunfitturi sò solu un find. Cù spunzione frequente di queste, u discorsu di u zitellu se purga, l'articulation improvisa. Certi counters utilizanu paroli chì ùn sò micca fàciule per difende. A so assicuta assuluta hè nutata in altre lingue.

I cunti di i pumps per i zitelli utilizate micca solu in i ghjurnati di gruppi, ma ancu quandu u ghjocu di un adultu è un zitellu hè chjaru. Per esempiu:

Nuvole, nuvole, nuvole, nuvole,
Un cavallu galoppu è grande.
Nantu à i nuvuli salta,
Quellu chì ùn cride micca - vai fora!

U sviluppu di ritmu hè u bonu parte di una di e cuntene. Sottu pudete salta, quandu più spessu, è quandu, menu spessu, secondu a pausa. Tuttu u depende di u cuntenutu di u conte. Senza un sensu di ritmo in ballu è musica, ùn ci hè nunda di fà.

A capacità di cuntalli hè una bona capacità. Prima di u ghjocu, eseguisce u cuntu contu cù a partitura, u zitellu u ricurdeghja, è se i paroli sò piacevuli, cù repetizioni freti, u cuntu, almenu à deci, saranu nfurzati senza diligenza especial. I figlioli sò inghretti aritmetica elementaria. Rhythmique e rimandate di rimette senzapretensi, duna una spiegazione in a forma ghjucattante di i principii di e reguli matematii.

Per sapè ciò chì ti piace, avete bisognu di cuncentrazione è pruvate di ricurdà ciò chì avete intesu. Cusì, i praticanti passani in u ghjocu da un zitellu à l'altru. Se qualche di e parolle ùn sò micca ricurdati da u zitellu, in a misura di a so imaginazione è di l'ingenuità, penseranu, inserisci e so parolle in u conte è cambienu a fine. A cunclusione hè chì i cunti avviniscenu l'imaginazione, l'umuri, bona imaginazione, è permettenu cumponite versi stessu. Uni di elli sò passati da generazioni à generazioni.

Cumu scuprite chì sò i cunti. Ci hè parechji tipi.

  1. Conti-facìtulu.
  2. Cuncorsu Abstruse.
  3. Conti di i numerali.
  4. Leggi-sustituti.

Lee hè un bon favuriu à un ghjucatu. Kiddies cum'è camandati, chì anu un count in a cima di u carru sanu.

Studii-Disegnu

Stu tipu di counters hè chjude in a so varietà è u culore. I sculari avianu una bona cunsunanza. L'aiutaghja i schiadi dividanu in squadre. Ogni parti di i participanti prova di criptà u so nome, sceglie un paru, vai à i "corpu" (cumpurenti forti è intelligenti). Facenu a selezzione di i participanti di u so squadra, basatu annantu à qualchì pruposta. Una scelta hè fatta entre animali o oggetti, piante o caratteri di fata.

Un cavallu nicu o un Cossack?

Un ziteddu in fiori o un ottu in i so pantaloni?

Uncle Fedya o un ose polar?

U nomu di l'attraversu sviluppa un rumore poetic è hà da cumpone l'una obra maestra da forza propria, rimasciante. Pudete pruvà di fà un sensu sienu, abracadabra. Ùn hè micca pruibitu di creà una cosa nova da u cumunu, chì indetta un livellu di sviluppu esteticu è intellettuale.

Cuncorsu Abstruse

Stu tipu di cuntà hè cumpunutu cumpletu o cumpostu parchì a zaumi. Ci sò parechje cunbinate chì ùn facenu micca u sensu. Li picciriddi cun piacè piacè à amparà u testu più cumplessu. È questu prucessu hè ghjucatu, faciule è simplice. Inoltre, elli si puderanu cumprà cun algo simili, è ancu megliu. Stilisticu ponu esse attribuiti sicuru à u folkloru di i zitelli. Qualchì parle chì i sti versi sò sbuchjuli di i maghi. Altri pensanu chì sò i resti frammenti di testi di preghiera in a lingua di i tempi antichi. L'ingenu di u ghjuvendu si riferisce à un discursu completamente diferenutu, palesa qualchì mumentu di mistica è misteriu. Unu di questi esempi è zaumi:

Charber-Farber, zharber-fuk,

Amu damelli un grasse,

Beunoseki arin-uf

Ebit-debbit, bitken-buff.

Avanzate, u successu tipu di cuntadini hè direttamente ligata à i numeri. U beneficu di rimi riprisentate hè solu ghjustu.

Cumpressioni numerali

O cunti cù numeri. À u cori di u prughjettu. Hè cuntene parulle medievale è l'equivalenti di numerali. A scontru dopu hà discuttu in più detail. Parolle cusì:

"Azi, Dazi, Trizi, Rizi,

Quinta, Lata, Shubi, Ruby,

Duby, a Cruci »

Sembe un sensu tutale, ma pò parechji ghjorni micca pensatu cusì. Ci hè un pocu secrezu in questu.

A storia di cuntari numeri

U più anticu includeu credenze di u tempu immemorial. Ci era una parolla chì ùn deve micca avè assuciatu un cuntu à u audutu in altamente: invitati, ogetti. Hè statu pruibitu di cuntà a cattura o aghjunghje, perchè i spiriti di u boscu o stagnu ùn anu diventatu indignatu à u cacciatore. Ma comu serà? Hè quandu sò stati capunati cù e caratteri codificati: "l'odes" - unu, "dvazi" - dui. A fine, a croce ùn hè senza ragiuni - hè deci. Parechji seculi fà, ogni documenti erani marcati da i muzimi nantu à una piccula tabella. Ci hè un altru dittu "si cortò in u nasu". E so radichi andemu in quì. Pudete dì chì sò un vechje cipher chì hà assicutatu. Grazie, forsi, dicemu i ghjucatori di i zitelli. Avemu avviamu a appressu siguenti.

Cunsiglii di sustegnu

Ùn cuntene micca in nisunu, nè motivi misteriosi nè abstruse. Differenu in questu, quandu l'ultima linea sona, u ghjugger must leave u circhiu. Esempiu:

Ivan, serve un vetru, tagliate u limonu è surtite.

Un certu stile, un testu poeticu, nantu à i zitelli accettenu pertaggiamenti è u podzadorivayut. L'avvene impurtante hè a preparazione è l'urganizazione di u ghjocu.

Conclusioni

U tempu passa, i zitelli sò crisciutu, ma ricordani i so rimi prediletti beni e scambià in i kindergarten è i scoli. Addiventanu, u picciottu sapere più belli, sò diventate più cumplessu è più longu. À i rotizzioni pudete sèntelu una munzidenza di cuntadini di diversi tipi. Scola scola crescita l'orizzonte assai più. U zitellu imparà assai informazioni interessanti è novi. Ci hè una accumulation of material for adulthood. Per esempiu, a familiarità cù parechji tipi di animali:

Sugnu un hamster.
E sì un ferretu.
Tù - un cunghjettu, saltu è skok.
Sò un ziteddu.
Sì un marten.
Sò un foresteru.
Sò un cazadoru ...
Oh, trouble!
Scaricate quì;

Si cummince tuttu in una lista curta, deve esse noteu u beneficu di i cunti.

  1. Insegghjani i zitelli di e reguli di u ghjocu è anch'elli à stà. U ghjocu di cuncurgu hè sceltu à ghjunghje in fronte di tutti, senza privilegiu.
  2. A memoria hè migliurata è u sensu di ritmo mellora.
  3. Particularmente note hè l'organizazione è a disciplina di i zitelli cù l'aiutu di cuntà. U zitellu hè assai più dispunibule per intervene in u ghjornu dopu.

Un scroll hè micca solu l'occupazione di u zitellu! Una persona adultera ùn anu micca minatu à cunnosce qualchi cuntadini o, com'è una opzione, per cumponenu. Questu hè un gran aiutu per u zitellu per mostrarle a curiosità. Situazione sò stati ritti di a vita ordinaria: "Mi vede trè little insetti trampling bows in Masha". Cù l'aiutu di sti idee, facenu novi faceti è opportunità.

L'imaginazione di i zitelli ùn hà micca limità, per pruvate à circà à u mondu per l'ochji di u zitellu in u putere di tutti, u più chjaru di vulerà. Allora u mondu brillarà cù i culori brillanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.