Educazione:L'urdinaria è i scoli

Stable word combinations in russo è in inglese

A parolla in a lingua hà un certu significatu lèficu chì hè revelatu in una situazione particulare. Spessu, i paroli acquistenu unu o un altru significatu solu per entravennu in relazioni grammaticali è logichi cù altre lexemi. Questi sò staggini cumminzioni di e parolle, quandu l'ultimi, quandu ligonu, formanu un novu significatu unicu.

Compatibilità lexica di e parole

In a parolla, i paroli ùn sò micca isolati, ma dinò di e culleghje cù l'altri palori cù quale anu devenu esse inguttu lexically, grammatikamente, logicamente. Per esempiu, a parola di u fiore sianu bisognu di accoddu in quantità, genere è casu, questu hè l'aggettivu o participiu d'essiri masculinu, stand in u singularu è in u nominativu: una fiore fiurona . Se utilizate un aggettivu chì ùn hè micca adattatu in u sensu ( fiori nuvole ), in seguitu a ligibilità lexica di i paroli hè violata.

Sta cumminzioni di parola stabile sò una cunnessione assuluta, in quali i cumpunenti ùn ponu micca sustituitu. Allora, a cumminazzioni di un cunejulu solidu hà u significatu di una "luz di u sole". Sì rimbursà un cumpunente di una cumbinazioni dada, perderà u so valore (una cumminazzioni di un ghjornu soleilatu, un cunello cobardu ùn sianu più u significatu indicatu). In pocu tempu, a cumpatibilità lexicale di e parolle in espressioni stabile hè assuluta è tradiziunale.

A cumpatibilità semantica di e parolle, quella hè semantica, hè in inherente in i parrati nativi di a lingua genetica. Intuzitivu, ci hè a pussibilità di usà a frase apple orchard è a comedia di a variant Garden garden .

Phraseologisms

Parolle chì esigene à mezu à elle cumpunenti specifichi, assai. Succece chì u mutivu di a restrizzione di a cumpatibilità di una parola ghjate in a so attachete à un certu ambiente - sò stati staggini staghjunali di e parolle, sò chjamati diffirenti phraseologicu. Questu hè u termine di u linguisticu Francesu Charles Bally, chì significheghja "ghjustizia". In certu, staghjunghje stabile di paroli (uni cumuzzioni) custituiscenu diverse cumpunenti (questu hè tipicu di a frasa), ma sò sinonimu cun una parola: pirate à u nasu - ricordu, l'acqua in bocca a bocca - chjusate, aperti a bocca - si sorpresa .

Discussioni di linguisti

A scenza chì studia a struttura è e funziunalità di l'uni fraseològii hè chjamatu phraseology. Cientificisti-linguisti anu da discussione à a dumanda di u so alcunu. Ci hè un disattivu in a prupunìa tiurica di unità fraseoluggica. In certi gruppi di linguisti, ogni staggione stabile di e parolle chì sò stati in a lingua sò chjamati cusì. L'osservazioni lexicografici permettenu di ghjustificà diversi approcci di questa mena. Solu quessi cunghjunghje stabile in quale u significatu ùn hè micca trattatu da i descrizzione di i cumpunenti individueldi sò cunziddinati unificatori i fraseologicu. Allora, uni formulegii à scharrarà lyas o mosche in i celesti ùn ponu esse spiegati da a descrizzione di ogni parolla. Una cunnessione indivisibile è bien stabilita fa sensu di sti construczioni.

Parechji linguisti ùn anu micca include dichjarazioni, aphorisms, discursi stampati à i fraseulogichi . Cridennu chì unificatori fìsiche (staghjunali staghjunali di parole) sò questi cumminzioni chì sò equivalente à una parola.

Classificazione di Vinogradov-Shansky

Victor Vladimirovich Vinogradov, un linguista russu persunale cun un nomu mundiali, detta in detail a staggione di cuncetti in russu è i classificà. In i so opiri, uni opulogichi sò divisa in una fusion phraseologica (idiomicu propiu), unità fiologica è i cumulazzioni fraseologichi. Nikolai Maksimovich Shansky hà sviluppatu a classificazione di Vinogradov, singling out a group of expressions phraseologique.

Plegu

I cumminzioni includenu cumminzioni chì a semantica sò chjaru solu in una cunnessione concreta. U valore di cumpunenti idiomu ùn si pò micca visibili à tutti. A semantica di a fusione hè a uneven hour, miracles in un tamarzu, a ghjornu un guantu, battutà a bocca, dà a manu è l'altri pò micca esse spiegati da l'interpretazione di ogni parulla. U significatu di l'idiomu vene derivatu di a fusione stabilita tradiziunale. A furmazione di unità ficoli fìsici hè un prucessu longu chì succèdanu in una lingua specifica.

L'incarnazione di a storia di a lingua hè una staggione cumbreta di parole. Esempii di tali fusion: intunate, avete intrappulatu, cumu beie . Sò difficultà di traduce, perchè ùn sò micca motivatu da u significatu di ogni parulla. Hè impussibule di reordeli e parolle è rimpiazzari i cumpunenti in splice.

Unità

A unità fiologica, in cuntrastu cù a fusion, hè custituitu di cumpunenti semanticamenti motivati. U so significatu indivisibile hè basatu annantu à a similitudu metafòrica di una di e parolle cù u significatu di a fraseulogia entera. A fraseulugia di u talentu di sipulcà in a tarra hà u significatu di "perdienti i so risorsi in vain", hè spiegatu da una metàfora: a intruduciassi in a terra - "hide, hide". A unità fiologica hè menu idiomaticu ch'è fusion. Unità pò esse diluted in altre parolle, à volta di sustituiri unu di i cumpunenti. Per esempiu, in a fraseulugia di i cundite i cose per i so nomi proprii, u prontu hè sustituitu parechje: chjamà e cose da i nomi proprii . Unità fiologica hè chjamata espressioni idiomatic.

Cumminzioni

A semantica di e funzioni fraseologichi compone di i valori di tutti i cumpunenti chì componinu una espressione stabile. À a listessa ora, hè un cumpunenti senza un cunghjuntu in una cumminazzioni. U settore di valori di ognuna di elli vi pareva un valore unicu di l'espressione. Per esempiu, a fraseulugia, l' inimitariu ghjuridicu cumprendi a parolla cunghjuntata è u ghjocu contrariu . In i cunglini di un amicu senu , una pusizioni delicata, una ghiaccia frosty , gnashing teeth è altri.

Expressions

L'espressioni fraseològichi illuminati da NM Shansky sò uni unificatori cumpletu di e parole liberi. Ùn ci hè micca articuli rilativi. Oghje chì l'espressioni fraseològichi sò simile à stampavvi, proverbii, espressioni algiati è aphorisms. Per esempiu, tutti l'età sò sottumessi à l'amori, tutti i megliu, à novi reunioni, micca un ghjornu senza una linea . In u prucessu di parlà, l'espressioni fraseològichi ùn sò micca inventati da i parraturi, ma sò state da memoria.

Phraseologismi in English

Un rich fund of phraseology in inglese, chì durante i seculi hannu statu rimbursatu cù numerosi misogghii di u latinu, in u tedesco, in francese, è in spagnolu, hè di particular interest to linguists. U cunniscenze di a fraseulugia di una lingua straniera mostra u nivellu di un intresu. A qualificazione alta di un such specialiste aiuta per evità u malincipente di lingua.

Stabili cumminzioni di paroli in Inglesi pò esse divisu sicondu a classificazione di VV Vinogradov. A fusioni frasoluggìa hè più difficiuli per traduzzione, perchè e parolle chì cumpone a so cumpusizioni sò cunnette. A semantica di sti constructioni seguitate da u significatu generale. Per esempiu, pate u bucket ùn micca traduzcu litterally as a kick and bucket. Eccu i paroli, cumunicanu cun l'altri, dà un significatu especial, chì pò esse traduzzione da a fraseulugia russa per sguillà .

Unità fiolistica in English hè esiste in parallelu cun espressioni autonomi omonomi. Per esempiu, per guardà un cane è scorchì in una fraseulazione, hè impurtante "fà u travagliu di un omu accadutu". A traduzzione di a combinazione libra omonima significa "per avè un cane chì sbrama à u maestru". L'alta expression of unity phraseologique hè una funzione di a lingua inglesa.

I cunnessi furmulogichi permettenu a sustituzione di unu di i cumpunenti. A cumpusizioni di chisti cuntene e parolle cun un valore fissatu è liberu. A fraseulugia à avè un fughje indea , chì permettenu l'omissioni di u cumpunente di avè , hè traduzzu da a cumminzioni russa per esse salvati da un miraculu . Stu gruppu di uni opulogichi tocchi hè più simplici per traduzce per l'inkluzioni di i mitulugia, l'Scrittura (u travagliu Sisyphan, u pumu d'Adam, è u talianu di Hill, u filu di Ariadne, a manzana di discordia è l'altri).

Proverbiu inglese, dichiarini senza significatu alogurali, riferenu à espressioni phraseologichi. Sò custituiti paroli cù significati libretti, ma sò tradizionale riproducibili: parechje persone incù canti moverne traduzzione da l'espressione phraseologica russa cum'è assai persone, da tanti opinioni.

Fundazioni fontiologicu

Li Phrasesologismu di urighjina ponu esse storicu (primariu) è pigliatu in prestu. I persistenti sò spessu staggini staghjunali di e parolle cù pronomi negattivi, cù arcaismi è historicismi. Per esempiu, ùn ci hè nunda chì copre; Nunda in tuttu; Nunda ùn hè micca sminticatu, nunda ùn hè micca sminticatu; Parolle di bocca; In u senu di a natura; Unu cum'è un ditaghju; Per fà calculà a rotundità; Ùn un bast shit.

Pruduttutu hè cunsideratu cum'è sta cumunioni stabile di e parolle chì intrudenu à a lingua in forma pronta, spessu senza traduzzione. I manere di piglià e pruspettazioni di uni unitati ficundariu sò diversi. Mitulugia, letteratura antica, Sacri Scritture, capulavori della letteratura mundiale addentà in a stabile staghjunali cunbinazione di parole. Esempii di unità fraseològhjichi, presu di a lingua latina: alma mater, l'idea di riparazione, tete-a-tete. A Bibbia deppiru espressioni stabile com'è u figliolu prumante, l'anellu di Diu, u lupu in a vistita di l'ovince, lavare e so mani è parechje altre. Da e travaglii di ficzioni andonu in u fundamentu fraseulogicu di a lingua russa di l'espressione è era un zitellu? (M. Gorky), i nostri fratelli chiamati (S. Esenin), a distribuzione di elefanti (M. Zoshchenko).

L'usu di unificazzioni fisulogichi in parra

U discursu di l'parraturi, chì largamente usa espressioni fraseologichi, sona brillanti, bella è spressiva. I fisgrazzionismu enfatizanu a fluencia di una persona in una parolla, mostra u livellu di a so educazione. U cunniscenze di a fraseulugia è l'adopru adattatu di l'espressioni stabile parra nantu à a perfezione di u sapè di lingua.

L'abilità di uni unificatori fìsicu per fà un discorsu più imaginativu è animatu hè apprezzatu da i ghjurnalisti, i scrittori, i pulitici, i diplumatici è di i rapreżentanti di altre profesioni ligati cù l'attività comunicativa è a influenzia di parlatori. I scritturi spessu alteranu unitài fraseològichi, è aghjunghjenu cumpunenti per elli, chì spessu sò parechje, chì face u discursu ancu più imaginativu è sprissivu. U significatu di staghjunate stabile di parolle acquistenu un caratticatu irònicu quandu sustituisci una parte di una rottazioni stabile.

A contaminazione di uni opulogichi sò aduprata da publicisti in e cuminciari di articuli, esami, e complaint. E espressioni mudificate si riferenu à un gruppu separatu d'uni opulogichi - occasionalisms.

Dizziunariu filològicu

Quandu s'utilice staggione staghjunali di e parolle, hè bisognu di cunnosce propriu da a so semantica, per piglià in contu l'originalità stylistica. I difetti Associatorii in l'usu di unificatori frasiològichi, quandu u componente hè chjamatu incorrectamente, hè sustituitu da un paronymu o una parola similar in sonu ( falendu in u spiritu, almenu counting ), parle di ignurenza di a storia di a lingua è l'etimologia di a lingua. U utilizatu in modu incorrectu di l'espressioni fraseològii cambia drasticamenti u significatu di a parolla, distorti u fa ridiculu ( cantonu u so cignu di u cantu, mandonu diploma di l'escola à l'ultimu modu ). Ogni ditagliu frascoloziu ajutu di evità ste errori. Danu una interpretazione di a untura fraseològica, spiega l'urìgine, i paroli è l'espressioni sinonimichi sò datu. In edizzioni bilinguale è multilinguale una traduzzione equivalente hè datu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.