HomelinessGardening

Cogni un Mandarin tree at Home

A terra natale di mandarini hè a regione di u Nordu di l'India: quì è à questu ghjornu, e so spezie salvatichi si trovani. Formoli di cultivate cultivatu cultivatu per più di mila anni. Da l'India, hà cullatu à Cina è u Giappone, induve parechji novi variate sò stati creati. In Auropa, u mandarin era statu introduttu solu à u principiu di u XIX seculu. Oghje, salve per i paesi di l'Asia suduriintali, a Cina è u Giappone, hè cultivatu in Spagna, in u Sud di Francia, in u Africa di u nord è in l'America miridiunali, è ancu in u Transcascu.

In a natura, un mandarina hè un arbusto è un arbre à quattordei altitudini. I so fiori bianchi sò chjuche in grandezza, a talla di u fruttu hè di 4-6 cm in diametru. A carne di mandarina hè ricca à sustanzi sustenimi: vitamine (riboflavinu, vitamina C, rutina, tiamina), acidi organici. A carne di u fruttu, è di l'corteza è a foglie di u mandarinu, cuntenenu un oliu essenziale specificu (finu à u 2%). A pulpa di mandarini è u so zuccu anu efectu antibacteriale è fortificante, cuntribuiscenu à i prucessi digestivi.

Qualchese chì vole avè un mandarin tree in a so casa pò cumprà in una buttrega. Ma pudete pruvà à cultivà u mandarin tree da l'ossulu stessu. Per a simmintazione solu l'osse fresco, pocu da pocu da u fetus, sò adattati. I sementi sò permessi di svultà in lana di cuttuni nuttata. Dopu li spinevanu, i mette in terra. Per u cultivatu di mandarina, è ancu altri frutti citrati, una mischia di turf, sali e humus (3: 1: 1) hè megliu adattatu. Pruvate à rigalu à una prufundità di 2-3 cm: se piantate a ssa prufonda, si pò pudere, se vicinu à a superficia - sece. À u fondu di u pome, avete bisognu di un sughjettu di sfinia fina o culi bianchi.

L'arvulu da a pustera cresce bè, ma ùn hà micca spluttatu prima. Hè deve esse cumpresi: un arburettinu mandarina cultivatu da un ossu hè adattatu solu com'è una pianta ornamentali. I frutti si vede, in u megliu, in 10-15 anni, è saranu salvati, addulurati per u gustu. Per ennoblece u mandarin tree, vaccinazione hè necessaria. Per fà questu, duvete aghjunghje un ziziu di mandarina culturali da l'amichi o cumprà da i vendite. Plant mandarin in March-April.

Pudete ancu cultivà un mandarina cultivata da un manicu. Per questu scopu, un corpu di 10 cm di staghjunatu in March-aprili o ghjugnu à ghjugnu, nantu à quale ci hè digià parechji foglie, si basa in sita umida. Da quì sopra hè copre cù un film di polietileniu, a tampiratura ùn deve esse menu di +23 gradi. Dui o trè da i fasci di i bassa sò micca stati chjappi in bocca.

Mandarina hè una di e piante d'amore, l' amori l'umidità è l'aire caliente. L'acqua cù acqua bè fèrula: l' acqua dura pò causà amarilli di e foglie, è u cloru - conduce à a morte di a pianta. Periòdicamente, u mandarin deve esse spulatu, in particulare in tempura seca è calda: una cumminazione di sti prufettori sfavugati pò dirighjanu à l'arbre à scaccià e foglie. In u invernu, da nuvembre à frivaru, avete da acqua l'aranciu mandarin in moderatu. Sè pussibule, per l'invernu, hè megliu fà piglià à un locu frescu (+ 15-16 gradi). Una piantaggie chì si trovi in u restu sarà più faciule in un fresco chì in una stanza caliente. Averete da vede chì ùn si pò esce in l'abbozzu.

A primu di marzu, un arburu mandarin adultu hè suppostu di traspurtamentu, ma si deve esse fattu solu se e razzi anu tutte u coghone. A pianta deve esse trasfurmata cù cura per un containeru maiò, pruvatu di ùn fà per dà a radica. U sistema radicali di u mandarin hè assai sensible, è si hè danatu, l'arbre pò scaccià e foglie. Pruggiu per u trasplante si deve esse tombatu, forma quadra.

Da u principiu di farraghju à a fine di l'estiu, durante u piriu di u criscenti attivu è u fiorente, u mandarin tree hà deve alimentatu cù fertilizante minerali organico o liquid. Cumu tutti e cundizioni per u sembra di mandarina è cura, hè abbastante possu micca solu per ottene un crescente attivu è u fioru di l'arbre, ma ancu di aspittà per i so frutti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.