HomelinessGardening

Un spartiu unpuruttuariu chitale: chloefitum crested

L'spezia di u chlorophytum crested riferisce à u genu di chiachofiti, chì cuntenenu più di duie centu spezie. Queste i pianti crescenu in i tròpuli è i subtropici di quasi tuttu u mondu: in Asia, in l'Africa è in l'isula di Madagascar, in a dinò in l'Australia è in l'America miridiunali.

U klorofitimi sò una di e piante interiore più famusi. Hè fattu, prima di tuttu, da a so unpretendenza straordinariu. Sò forti è ùn anu capricciusu, pacentamente i so fiurachi in cura è multiplicate facilmente. In più, sti piante, in particulari, l'spezie chlorophytum crescenu, purificate l'aria in l'abitudine per impurite preghjudiziu è desinfectate, enriching with oxigen. Dati i pruprietà utili di sta pianta, hè cunsigliu per cultivà micca solu in cucina, ma ancu in i chambres è in i chambres di i zitelli.

Species nativu di Chlorophytum crested - Sudafrica, induve si faci crescenu in forze umdi com'è un epifitea. Sta landra perenne hè longu lisu chì abbandunata in rosetta basali. I so grana raghji tuberosa pò acumule l'umidità. Peduncles in u chlorophytum di u crescente - falesa, longa è finita, ma hè forti. A pianta fala in petite fiorite bianca, postu chì "zitelli" sò furmati à l'estremità di i vignoli - rosettes di foglie cù e razzi aerei. Hè abbastanza per plantà una picculu arbulu in un terrenu fugliu, è istantane à l'arrabbiari è cumincià à cresce. U zogliu hè cutatu dopu chì a pianta hà guarita. Un gran numaru di "nichi" pò debilitavanu u fiore di a mamma, perch'elli anu da esse ridutu.

Cuscenza per u chlorophytum crested, è ancu per e altre spezie di u genus, hè abbastanza sìmula. Hè una di l'amatoriati, anche si intolleremu bè di cambiamenti di temperatura. In ogni modu, in u invierno hè sempre cunsigliatu di sguassà di i palisatura di a finestra in un locu più bellu. U distruttivu per a pianta serà una goffia in a temperatura di l'ambienti sottu + 6 à 10 gradi Celsius.

Chlorophytum crested ami boni pubblicati, ancu si normalment tolleranu una sombra. U luminu ci sò spargugliatu. Per esposerni a pianta sottu i raghji diretta di u sole ùn hè micca indispensabile: nantu à e foglie pò esse ardi. L'opzione ideale, datu i longhi, è e raghji di a pianta, sarà u cultivo di Chlorophytum in e valdi. Sò devi esse ricordati: cum'è assai altri spiagge di u decoru, u chlorophytum crested when placed in un locu ombreicu pò cambià u culore di e foglie. E striscius bianchi nantu à elli sò diventanu menu notevuli, è u valore decorativu di a fiora hè ridutta.

Trasplante è multiplicate i chloefitichi in u primu mumentu. In ogni casu, a causa di l'unpretentiosità di sta pianta, pò dì chì u tempu di trasplante ùn hà micca assai significatu. Sì a fiorta ha cresciutu assai, è ùn sò micca alcune in u pote, pò esse trasplante in ogni mumentu di l'annu. U tarritoriu duveranu di glandula è di latte furia cù l'aghjunzione di humus, sand e turf. Riinture à a pianta duveria esse abundante, ma micca eccessiva - per ciò chì a terra in l'epoca tempura era un pochuta spuntata. In u invernu, a regola deve esse moderatu: u soldu ùn pò micca tollerà umidità di u mondu durante u tempu di l'annu.

A pianta ampara l'aire di moderu umidi, ma se si trovanu troppu asciuttu, i tips di e foglie di u chlossu di chlorophytum puderà diventà stritta è secca. Evite esse prublemi chì aiutanu spraying periòdicu. In u caldu estiu, hè bonu di cuntà i fiori in una paletta cù pebbles o argilla dilujata, sferendu una petite quantità d'acqua - per ùn avè toccu à e cipolle. Comu evaporazione, l'acqua di a rachetta deve esse spartu un pocu.

L'alimentariu di u chlorophytumu in tuttu l'annu, solu à l'inguernu, cù fertilizante di liquid (una volta per a simana). À l'estiu, hè utile chjamà una pianta nantu à un balcone apertu o in un pianta di giardinu - in questu casu, anu da esse elettu un locu arristatu, prutettore da u sole di u bordu di vista. In tempu chjucu, ci vole à piglià a cura per assicurà chì l'acqua ùn stagnate micca in e cipolle.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.