HomelinessGardening

Liana per u jardin-kobei: crescente di i graneddi

Kobeja hè una pianta perifanti à scogliera è importa in Europa da u Messicu. U so tronu, a larga di quale hà righjuntu sei metri, hè stanca di fogli, plegu in una forma pinnata, è una multitude d'antenni. Kobeja, cresciutu da i graneddi di quali hè pruduttu nantu à a trama, darà i so patroni cù belli fiori in forma di campane, da a mità di lugliu è finu à u primu ghjàllichi. Hè acquistendu un colore verde biancu, chì cambia in biancu o viole. A parti interna di i fiori si distingue da a presenza di un filamentu di pistil è stamen elegantemente curvatu. U kobe da i graneddi sò crescenu in bonu terra in una zona aperta. Inutili, ùn hè micca stata fioru. In quantu à i fertilizatori, sò introdutte solu una volta in preparà un site di pattore. Questa liana prestite prestu u supportu, dopu à quale hè firmatu solu nantu à elli.

Riproduzione

Per una pianta cum'è Kobei, crescente di e sene hè un modu ideale di ripruvazioni. I Seiclesters sò sembriti in i macellati à a fini di ferraghju. In un locu perpetu in u giardinu, i frutte necessitevenu esse purtatu cù u cundimentu vicinu à u principiu di ghjugnu. Per esse di assicurà a pianta è abundante, ci hè ricumandemu in u lugliu per a simile a sementa in un locu apertu, è per u periodu d'invernu per trasladà à un quartu caldu, induve hè più sviluppatu. À l'uratorii iniziali, i vignaghjoli necessanu assistenza in a forma di sustegnu, chì pò esse sbulitatu solu dopu l'apparizione di l'antenni. A questu tempu, u kobei, crescente da i graneddi di quali hè pruduttu nantu à u so propiu, diventanu bè u benzino è ponu ghjunghje qualchi obstacle, sese chjosa, una veranda o un muro.

Plantamentu di e zeri

I Seeds di u grassu pò esse cultivatu ancu in un platinu ordinariu nantu à una pepite di sempre. Dopu chì avè bisognu à esse mandatu à velli separati. Se creemu un regimu di tempura di circa vechicci, i rimuli aghjunghjeranu à dui à trè simane. Immediatamenti dopu questu, hè necessariu installà sticks per supportu vicinu à elli. I sustanzi vegetali di una pianta cum'è u kobei, crescenu da e zitelli chì hè eseguitu in casa, sviluppanu moltu rápidamente. Per rinfurzà a branching, sò cunsigliate per aghjunghje. Dopu avè passatu l'amuzione di ghjàllichi, i piantini sò trasladati in u spaziu solidu. Pichjate, a distanza tra quali deve esse almenu 40 cm, chinu d'una mistura chì cumpresi turf, humus e peat in particulare parechji. Hè desirabilmente à scuzzulà a terra in a pianta cù serru è torba.

Emu di invernu

A risposta di a quistione di cumu cresce u kobe, ùn si pò esse uttene à dì à invidie. Liana nantu à a staghjunazione fridda, in stu casu, hà bisognu à scavà, è tagliate i zicchini. I Terreni sò abituati in caveddi chjappi di terra o macchi in un locu friddu cù una temperatura di 8 à 10 gradi. Hè impurtante ùn dettiru assicurà o esse umidificazione di l'assenza di a terra. Dopu l'apparizione di i primi fiori di primavera, a pianta hè spustatu in luce è a temperatura in l'apositu hè crescitata. I currutti appareci ponu esse usatu per spenderu quattru. Cuttings for this are carefully cut and placed in a separate place with sand hush.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.