Educazione:L'urdinaria è i scoli

Grandi scientifica naturali chì facia scuperti mundiali

I grandi scientifichi naturali eranu famusi scientifichi chì anu studiatu a natura interaction cù l'intaressu. Sta parolla pò esse chjarifikata diventendu in dui parte: "natura" hè a natura, è "test" hè a verificazione.

Grandi naturaliisti: lista

In u periodu di a scienza naturale, quandu a natura era da esse scritta è studiau cum'è un mondu, questu quì, per utilizà a cunniscenza di varii campi di a scienza, cum'è botanica, astronomia, zoologia, mineralogia, i primi naturaliista si vitturanu in parechji paesi di u mondu. Hè vale a dì di i scientisti è quarchi à dicenu in dettu ciò chì hà sappiutu da fà scuperti interessanti, quandu era ancu una oportunità è cunniscenza:

  • Steve Irwin (Australia).
  • Terry Irwin (Australia).
  • Alice Manfield (Australia).
  • José Bonifacio d'Andrada è Silva (Brésil).
  • Bartolomeu Lawrence de Guzmán (Brazil).
  • Eric Pontoppidan (Danimarca).
  • Frederic Faber (Danimarca).

I grandi naturalisti èranu in Francia, l'Allemagne, Gran Bretaña, Polònia, Croazia, Suisse è Rússia, chì sò Vyacheslav Pavlovich Kovrigo, Alexander Fedorovich Kotts è Mikhail Vasilyevich Lomonosov.

U primu scientistu naturali

L'intérêt in a natura à l'omu hà apparsu in tempi antichi, quandu ellu hà pensatu nantu à quale poni esse cuminciati, è quali ùn sianu micca, cumu per caccià l'animali è cumu per tame.

In a Grecia antica foru prima grandi naturali, cumpresa l'Aristòtili. Era primu a studiari e observa a natura è hà fattu un tentativu di sistematizà i cunniscenzi acquistate. À u stessu tempu, à e so osservazioni, u scientificu aghjunta sketches, chì aiutavenu in u studiu. Questu hè u primu manuscrittu scientificu, chì hè stata utilizata pi assai tempu in u studiu.

Duranti a so vita, Aristòtili creò un grande ghjardò zoològicu, è parechji milla persone foru aiuti l'aiutu, cumpresu i piscadori, i pastori, i cacciaturi induve tutti sò maestru in a so direzzione.

Basatu nantu à l'infurmazione cullighjata, u scientificu scrivia più di 50 libbra, induve dividia l'organisazione in protozoa, chì era in u stadiu di u sviluppu più impurtante, è anu identificatu ancu altri organi viventi chì sò più complexi. Ellu hà identificatu un gruppu di animali chì oghje sò chjamati Artropodi, riferenu à l'Insetti è Crustaceani.

Grandi naturali naturali: Carl Linnaeus

Aos pouchmente, u sapienziu accumulatu, i pianti è i animali anu da dà nomi, ma in cuntinenti diffirenti, a ghjente di i so nomi, chì causò a confusion. Era particularmente difficult for scientists per scambià a cunniscenza è a so spirienza, perchè era difficultu di capì ciò chì o quale era parlava. U sistema aristianu, chì era stata usu di un pezzu tempu, addivintò obsoletu è ùn era più appiecatu in quandu i paesi novi anu scupertu.

I primi chì hà dettu attu di u tempu d'avè fattu l'affari era u scientificu suviu Carl Linnaeus, chì hà fattu un grande travagliu in u 17u seculu.

Hà datu ogni tipu di nome, è in latinu, per chì tutti pudìanu avè capitu in parechji paesi di u mondu. Inoltre, l'urganisimi sò stati dividuti in gruppi è classificazioni, è ricevenu un nome duppu (subespecie). Per esempiu, u bedriddu hè un nomu additivu, cum'è leaved-pallida è pezza, ponu marrone è biancu.

U sistema Linnaeus hè sempre usatu, anche in parechji tempi hè statu mudificatu è supplementatu, ma u core di stu sistema hà stete u listessu.

Charles Darwin

In u XIX sèculu, u famosu scientist Charles Darwin campava in l'Inghilterra, chì cuntribuitu à u sviluppu di a scienza è creatu a so tiuria di l'urìggini di u mondu, chì tutti i scoli sò sapi.

Parechji grani naturali scientisti seguitanu a versione di Darwin, chì consistìu à u fattu chì l'organimi viventi cambiani annantu à u tempu, adattendu à certe cundizioni di a vita. Ma ùn tutti ùn ponu adattà, è u surviu più forte, chì, inoltre, hè capacitu per passà e so qualità ferma à i so discendenti.

I scientifichi russi

In parechji anni, grani naturali eranu in Russia, è parechji sò cunzignati di i so meriti è scuperti.

Cientra Genetica Nikolai Vavilov hà fattu una grande cuntribuzione per l'estudo di e culti. Hà cuglionu u più grande cullizzioni di semen, chì cuntenenu circa 250 mila lagini, determinanu u so postu d 'urìggini, è anu sviluppatu una teoria di l'immunità di i pianti.

Una grande accatta à u campu di l'immunologija fu fattu di Ilya Ilyich Mechnikov, studiu u corpu umanu è cumu si pugnava contru diversi virus. U travagliu hà cunsacratu à l'estudo di u coleriu, u tifusu, a tuberculosi, è di a sifilia, tentazione di capiscenu l'urighjini è truvà modi di cummattiri. Artificiallye causò syphilis in un sito è l'hà deskrittatu in e so opere. Solu per issi rializazioni pò esse classificatu com "grandi scientists naturali". A bioluggìa per ellu era a scienza principali: hà creatu una teoria di l'urìgine di l'organisioni multicelulare, in deduce chì ellu hà dedicatu assai tempu per studià u prucessu di anzianu, è hà cridutu chì a vichjàia veni prematuremente per l'autunumissione di l'organizmu da parechji microbicchi è vini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.