Educazione:L'urdinaria è i scoli

I fronti atmosferichi sò qualcosa? Chì sunnu comu?

Vede u cambiamentu climaticu hè assai cumbugliu. U soli hè sustituitu da a chjesa, a chjesa hè a nera, è u ventu di gusty sopra tutta sta diversità. In a zitella, pruvucalla l'admirazione è a sorpresa, in i più vechji - u desideriu di capiscenu u mecanismu di u prucessu. Intendemu di capiscinu ciò chì si forma u tempiu è cumu si tratta a fronti atmosferichi.

A massa massima di l'aire

In a perception per sempre, u "fronte" hè un termini militari. Questa hè a faccia di quale hè a colisazione di e forze enemiga. U cuncettu di fronti atmosferichi hè u cunfini di u cuntattu trà duie massi di l'aire, chì formanu nantu à e vasti esposti di a superficia di a Terra.

Cù a vulintà di a natura, l'omu hà l'oppurtunità di campà, evoluzione è populate tutti l'allargamentu. A troposfera - a parte più nima di l'atmosfera di a Terra - ci porta un ossigenu è hè in u muvimentu cuntinuu. Hè custruitu di massi di l'airetu separati, unificati da un urgiu cumuni è eccintorii simili. Frà i principali indicatori di e massi stabiliscenu u voluminu, a temperatura, a pressione è a humidità. Durante u muvimentu, diverse massi ponu accade è chjorte. In ogni casu, ùn mai perderanu i so cunfini è ùn si miseranu micca cù l'altri. I fronti atmosferichi sò oghji induve a massi di l'aria venenu in cuntattu è i sughjetti di u ventu suttumu.

Un pocu di storia

I cuncetti di "frontiere atmosferichi" è "superficie frontale" ùn hè micca risuscitatu u propiu. Fùbbenu trasfurmati à a metereolugia da u scientistu norvegese J. Bjerknes. Ghjuntu in u 1918. Bjerknes hè prova chì i fronti atmosferichi sò i ligami principali in a circulazione di l'atmosfera in i capi ghjinidiè è medievale. In ogni casu, prima di l'studii di u Nordu, finu à u 1863, l'Ammiragliu Fitzroy hà prubbintatu chì i prucessi atmosferichi violenti cumincianu à i loci di a cumunità di e massi di l'aria di guidate diverse direzzione di u mondu. Ma à quellu tempu a comunità scientifica ùn hà micca attentatu à queste l'osservazioni.

L'scola di Bergen, rapprisintata da Bjerknes, ùn solu cunnettenu i so averebbi cuntenuti, ma ancu hà riunatu tutti i cunniscenzi è l'assunzioni fugliati di l'avverbi è i scientisti tempi è i presentonu in forma di un sistema scientificu consistente.

Per definizione, a superficia inclinada, chì hè a regione di transizione trà i currenti di l'aire, hè chjamatu a superficia frontale. Ma i fronti atmosferichi sò l'immagini di e superfici frontiere nantu à un carte meteorologicu. Normalmente a regione di transizione di u frontu a atmosferica hè attaccata à a superficia di a Terra è sullivante à l'altures chì a diffirenziu tra u massu di l'airecenu sò sfurciutu. A maiò parte di u limitu di questa alte hè di 9 à 12 km.

Warm front

I fronti atmosferichi sò diverse. Iddi dependenu di a direzzione di u muvimentu di massìstichi caldi è friddi. Ci sò trè tippi di fronti: friddi, caldi è oclusioni, furmatu à u puntu di closing de fronti diversi. Ccà cunzidemu in più dettu chì fronti a atmosferichi caliani è friddi sò.

Un front cale è un muvimentu di massi di l'aire, in quale l'aire friddu si dà a modu di l'aire caliente. Questu hè, l'aria di una temperatura più altu, avanti, hè situatu in un territoriu duminatu da massi d'aire fretu. Inoltre, u circonu per a celu per a zona di transizione. À u stessu tempu, a temperatura di l'aria cuminciassi gradualmentu, chì face a condensazione di u vapor d'acqua prisenti in questu. I so nuvuli sò formati.

I fonti principali di u quale hè pussibule di determinà un front di atmosferesi cale sò:

  • A pressioni atmosferica calma brusgiatu;
  • U puntu di rugiada aumenta;
  • A temperatura di l'aria s'incontra;
  • Apuntamentu pinnate, pinnatamente capite, è e persone posti di nivellu;
  • U vinu hè giornu apughjate à a manca è diventa più forte;
  • Nuvole saranu capi-chjesa;
  • Precipità di intensità sfida cadunu.

Di solitu, dopu à a preghjudizie ferma, calienta, ma ùn dura micca longu, chì u frente di fronte si move fermu veloce è pontava un frontiu atmosferichi calda.

Cold front

Ci hè una funzione: u fronte cusidutu hè sempre inclinatu versu u muvimentu, è u frente frontuele hè in a direta opposta. Quandu i fronti si muvianu, l'aire friddu hè chjucu in u calore, l'imbuttendu. I fronti atmosferici frosi ponu a diminuzione di a temperatura è di enfasi in una larga zona. Quandu e so massi di l'airegi cálovenu hà enfilatu, l'umidità condensenu in nuvole.

I funziunalità principali di quale pudete stabilisce u front cold:

  • U frontal di u fronte, i pressioni di a catena, crescita nant'à u filu di l'atmosfera di a prima linea;
  • I cumuli sò cumulati;
  • Ci hè un ventu gustoso, cù un cambiamentu di cambiamentu di dirusta in u dizziunariu;
  • Cumminta a chjuchezza forte cù una timida o bocca, a durazione di a precipitazione hè di duie ore.
  • A temperatura ca manca brusquement, à volte per 10 ° C immediata;
  • Hè numerosi chjassi chì sò osservati sottu à u frontu atmosfericu.

Per i viaghjatori di passà per u front cold - a prova ùn hè micca piacevule. A volte ci hè necessariu di superà e vortici in e cundizioni di visibilità povira.

Front of Occlusion

Hè digià chì i frontii atmosferichi sò diffirenti, se tuttu hè chjaru cù u caldu è u friddu, u ghjornu di l'oclusioni prupone una gran quantitata di dumande. A furmazione di effetti simili si mette in i lochi induve i fronti friddi è calienti. L'armi più cálibile hè sopra à pusà. L'attività principale si faci in i cicloni in un tempu in quandu un friddu di più frastu rapidu si ponni calà. In cunziguenza, i fronti atmosferichi movi è trè massi di l'aire, chjorte, duie friddi è un caldi.

I signali principali nantu à quale hè pussibule di determinà a fronte di l'oclusioni:

  • Nuvole è sedimenti di u tipu generale;
  • I cambiamenti sienti in a direzione di u ventu senza un forte cambiamentu di a velocità;
  • U cambiamentu di presse lisa;
  • L'assenza di cambià tempurtezza tremendu;
  • Cicloni.

U fronte di l'oclusioni dipende da a temperatura di i massi di l'airegi friddu in fronte è detta da a so linea. Ci sò fronti friddi è caliu di l'oclusioni. I cundimi cundizzioni sò osservati in u mumentu di u pezzu immediatu di i fronti. Quandu l'aria calda hè stata obligata, u pianu hè lavatu, i cundizioni climatichi.

Ciclone è anticyclone

Perchè u cuncettu di "ciclonicu" hè stata utilizata per esse a qualità di l'oclusioni, hè necessariu di dicia chì fenomenu hè.

A causa di a distribuzione irregulare di l'aria in i souri di a superficia, i zoni d'alta è a pressione bassa sò furmati. I zoni d'alta pressa sò carattarizati da l'excevulati aria, u numaru pocu insuffisivu. Per via di u flussu di l'aria trà e zoni (di l'excessive à insufficient), un ventu hè furmatu. Ciclone hè una seccione di bassine pressa chì pressa, com'è un funnel, missing air and clouds from areas where are in excess.

L'Anticyclone hè un spaziu cù una pressjoni più numerosa, chì spiezza l'excarru in i zoni di pressione bassa. A caratteristica principale hè un clima chjaru, postu chì i nubi da sta zona sò ancu esse spusati.

Divizzioni giugrafica di fronti atmosferichi

Sicondu i zoni climatichi di quali i fronti atmosferichi sò furmati, sò spartuti da a funzione geografica in:

  1. Articu, separanu e massa di l'aria friddi da i muderni.
  2. Polari, situatu trà i massi temperati è tropichi.
  3. Tropicale (ventu di u ventu), delimitamento di e zoni trupichi è equatoriali.

Influenza di a superficia sottu

I pruprietà fisichi di e massi di l'aireanu sò influinzati da a radiazzioni è l'apparizione di a superficia sottuviata di a Terra. Perchè a natura di tali superficia pò esse sfarenti, a friczione à questu hè ancu in parechje disputantemente. Un allungamentu geograficu cumplessu pò deformà a linia di u atmosfericu è cambia i so effetti. Per esempiu, ci sò casi di distruzzioni di fronti atmosferichi quandu passanu à muntagna.

I massi di l'aire è i fronti atmosferichi purtate assai sorpresi à i prezzi di u tempu. Comparare è studiu di l'indicazione di u movimentu di massa è di i vagarii di i cicloni (anticicloni), cumponenu gràfici è pronomi chì a ghjente aduprate ogni ghjornu senza fà pensà à quantu travagliu sottu vale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.