Educazione:L'urdinaria è i scoli

Siria, a capitale di Damascu: populazione, area, description

Damascu hè a capitale di Siria è a siconda cità più grande, cunnisciutu per i so antichi urighjini è a storia richia.

Menzione di u stabilimentu cumincià cù i tempi belli è ancu un pocu prima. Finu a ora, ùn hè statu stabilitu cunfidendu a cità dopu. Ci hè suggerimenti chì a capitale di Damascu hè stata fundata da Adam è Eve. E sicondu parechje versioni credi chì era u so bastimentu chì era u primu doppu l' Inundazioni. Ma l'infurmazioni storichi dicenu chì u primu cumentu di a cità si prisenta in u XV sèculu. AC. E. Allora era in pussidimentu di i farauni egiziani è fù chjamatu Dimashk. Da quellu tempu, Damascu hè diventatu u centru di u cummerciu è l'articuli.

L'annunziu di a capitale è u futuru

Dapoi u seculu X. AC. E. A cità adopru u status di a capitale di l'statu di Damascu di u populu Arameicu. Ma doppu dui seculi, l'invadersi Assirri cunquistanu ete terre. Ci hè eserciziunamenti, rutichi è da questu mumentu a cità hè diventata una parte di Assiria. Ma questu ùn dura micca. In u VI. AC. Dopu à a caduta di Assyria, Damasu surtendu à u novu re de Babilonia, è dopu à i persequilibri persiani.

Dopu questu avvene chì i pupulazioni di scole generale spessu dumandenu: "Damascu hè a capitale di quale paisolu?". A risposta esatta pò esse truvata davanti.

Dopu parechji seculi dopu, i gruppi di Alessandru Magnu occupanu a cità. I Greci, anche a beligerancia, sò abbastanza rispittendu di e custruzzioni è abitanti di l'area cunquista. Hè in questu tempu chì Damascu hè sempri crescente, per migliurà a qualità di e strade, l'edifizzioni urbane. Dopu à a morte d'Alexandru, u Granni, l'imperu hè divisu in numerosi pussidenzi petite. In 64 aC. E. U cunquistatore di Gnaeus Pompey annessi u territoriu di a cità à l'Imperu Rumanu. Siria diventa una provincia.

Duranti stu periodu, a capitale di Damascu fiasca cum'è un centru di cumerciu, perchè e funzione di i rotti di a cummerciale passanu. I Rumani in ogni modu pruvatu à prutezzione di a cità da latri è incursioni. Perchè chì hè custruitu annantu à ellu un muru cù sette porte è cundite à Damasiu creat artifice à una manga di u fiume Barada. Dopu à u 395, dopu à a divisiona di l'Imperu Rumanu in l'uccidentale è l'uccidentale, stu territoriu riturnò à Bizantinu è resta una parte di ellu finu à u seculu VII.

Dopu 661, a cità hè statu guvernata da l'Umayyad, chì sò cumincciati à pridicà l'Islam. Ma digià in u VIII seculu a dinastia Abassidi hà vinutu à u putere è a capitale fù trasferitu à Bagdad. I guerrieri di i novi guverna distrughjenu e creanu edificatori omissi, addivatori, distrughjenu i muri custruiti da i Rumani.

Hard time in Damascu

D 'avà, un tempu cunghjuntu comince per Damascu. U puteru hè sustituitu da i capi Egiziani, cunquistati Turchi, è e crocifande ùn sò micca persati da a cità antica. In u 1300, Damascu hè cunquistatu da i Monguli è porta cù a morte è a destruzzione. In u 1400, Tamerlane quasi distrughje a cità è ripiglià i so artiggiani è l'armori. Dopu u 1516, stu territoriu hè diventatu una di e parte di l'Imperu Ottumanu è resta in a so cumpusizioni finu à u XIX seculu. Duranti stu tempu, u sviluppu di a cità si ferma è si face una parti provinciale pruduttiva di l'Imperu Ottumanu. In u 1920, Damascu era inclusu in Francia. È resta una parte di ellu finu à u 1943, quandu Siria riceve l'indipendenza è a cità hè tornata à l'statu di a capitale.

Territoriu è nome

U territoriu di a capitale di Sìria si trova supra un altupianu. A distanza da Damascu da u Mari Mediterraneu hè di circa 80 chilometri. A superficia tutale hè di 105 metri quadri. Km è una piccula parti di a cità hè occupata da u Monti Kasiyun. S'è crede in legends, era in queste locu chì Abel era uccisu. Questu spiegà u nome di a cità - Damascu, chì in a traduzzione d'aramearicu significa "fruttu di sangue". Finu à un pocu tempu, a capitale di Siria era circundatu da un oasi, è u fiumu furnisce cù l'acqua. Ma aduprà gradualmenti Damascu, l'oasi diventava menu è menu bruttu, è l'acqua di Barad in u mumentu praticamenti seccu.

U clima

In quantu à u clima, l'estiu hè in solitu aridu, calda, ma, cum'è a cità si susciteghja 700 m nantu à u livellu di u liveddu di u mari, porta una frescura di vita. In u invernu, a temperatura pò stà à 6 ° C è ancu una neve di neve. U mesi più caliu hè u lugliu. È, deve esse nutatu chì ancu se u ghjornu era bellu calda, à a notte ferma sempre bellu ghjornu.

A populazione è a religione

A capitale di Damascu hè casa di 1,75 miliuni di pirsuni, ma questu hè solu secondu stimi ufficiali. L'altri fonti parranu di una populazione più grande, chì alcuni quasi 4 milioni.

A religione hè una parte impurtante di a vita di Damascu. U Cristianu è Islamu coexist in u territoriu. A maiò parte di l'abitanti di Damascu appartenenu à a religiùra sunni. I Cristiani sò solu u 10% di a pupulazione. In più di i siti riliggiusi principali in Damascu, ci hè una comunità israica.

Damascu hè una cità chì hè un centru impurtante di a Sìria

A capitale di Sìria ùn hè micca solu un centru stòricu, ma ancu, induve, una industriale. Quì, in più di u cummerciu, urigginata in i tempi antichi, a industria alimentaria è farmacològica hà attivamente sviluppatu. Inoltre, l'industrie tessiliali hè definitu solu u situ primu in u sviluppu di l'ecunumia di a cità. Una enormi cuntribuzione hè fatta da varii tipi di articuli, chì appareru in u passatu profunnu. Sta pruduzione di parechji oru, argillo, tapete, tessuti. I prudutti di leggende di l'azzaru Damascu sò sempre interessanti per i visitori di i paesi distinti.

Turismu

A ghjente spessu a dumandà sè stessu se Damascu hè a capitale di quale paisolu, perchè assai anu intesu i stori positivi di a cultura di sta cità.

Ricertamenti, u sviluppu di u turismu attivamente cuntribuiscenu à a ripertazione di l'ecunumia di Damascu. A cità hè ricca in munumenti, monumenti storichi è a varietà di merchiziusu attrae vendeurla da tutti i paesi. Inoltre, a custruzione di hotel, cafeti, restaurants contribuisce à una sughjera còmicu in a capitale di Siria. Ciò chì, sicuru, attrae à i quelli chì piace à rilassate cù e serviziu di i turisti.

Educazione:

A capitale di Damascu hè cunzidiratu com'è u centru educatore di Siria. Eccu u più grande è più anticu di a so università, chì hà apartu a so porte in u 1903. In più di l'istituzione istituzione principale di u paese, ci sò dinò privati: l'Univirsità Viria Siravia, l'Università Internaziunali à Arabu, l'Università Internaziunali di Scienze è Tecnulugia è altri.

Particulare di a cità

Siccomu a storia di Damascu hè ricca in incursioni di invasori è battaglie, a cità hè chjosu di pezzi di i devastazioni in i battali. Ci sò dui parti di a cità: Vieje è Novu. Hè a Parte Vieja chì hè più interessante per visità. Quì pudete truvà traccia di u muru sopraviventi, custruitu da i invaders romani. Sottu porte, priservatu in u muru, cullini assai turisti. Inoltre, u pianinu tutale di a parte antica di a cità hè cunsiderata un legatu di l'Imperu Rumanu. Strade carru chì originevanu in tempi antichi, hà fattu forma ancu sottu à i cunquistatura rumani. Dunque, Damascu hè una cità chì porta u so patrimoniu storicu à questu ghjornu.

Attrazioni

Unu di i famosi più famosu di a cità hè a mezquette di l'antica dinastia di Umayyad. In u so territoriu hè un edifiziu chì in u capelli di u babu di u prufeta Maumettu hè almacenatu, chì attrae i peregrinu di tutti i cantoni di u pianeta. In più, a moschea hè a più grande in u mondu.

In generale, a cità hè ricca in monumenti religiosi. Eccu a chjesa di Santa Anna, situata suttana; Mosque Takia as-Sulaymaniyah, chì hè cunsideratu a più bella moschea in u mondu arabu è assai altri attrazioni.

Per i fanali di l'inusual, u cimiteru di Bab-as-Sagyr, in u locu di u locu di i famosi famosi sò situati, serà particularmente interessante; Cave Magarat ad-Damm in Mount Kasiyun. Sicondu a legenda, Cain hà fattu l'assassinu di u so fratellu. Nò parte micca di a caverna, pudete truvà u sarcòfagiu di l'Abel Assassinat. A pupulazione di Damascu cunnisci ancu sta legenda bè è hè pronta à dilla à tutti i turisti.

U Museo Nazionale di a cità serà interessante cù i so esposi, assai di quale anu righjuntu u mondu mudernu da i tempi più antichi. Quì pudete vedere i cristiani, i primi messa di scrittura. U museu militari vi dimostra una cullizzioni di una larga varietà di armi. No solu u mondu mudernu, ma ancu u Medievu.

Di sicuru, digna di visità i famosi i mercati di Damascu, induve pudete truvà maraviglii maraviglii di tela, diversi tipi d'armi di u liganu di Damascu è assai più.

In generale, tutta a Sìria, Damascu in particulare, hè impregnata da a storia, un misteru di i tempi antichi. Edifici, moschee, chiese, e strade di a cità sò permettenu nome di a capitale una grande attrazione. Ùn hè senza ragiuni chì occupanu micca l'ultimu postu in a lista di l'Unescu cum'è una parte di u grande patrimoniu di a cultura mundiale.

Cumu per arrivà à Damascu da Moscu?

In Damascu ci hè unu di i più grande aeroporti di Siria di impurtanza internaziunale. A diferenza di u tempu cù Mosca da a capitale di Siria ùn hè micca. Per arrivà à Damascu da u centru principali di a Russia pò esse un viaghju diretta. A distanza da una linea recta da Moscu circa 2,5 mil km. L'internaziunale sirianu internaziunali si trova à 26 km di a cità. Pudete ottene u trasportu cù un autobus o allughjendu un caru. Oghje, hè abbastanza sèmplice per arrivà à a capitale di un paese cum'è Siria. Damascu vale à visità i so attraversati!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.