Educazione:L'urdinaria è i scoli

A cumpusizioni di u travagliu "Poor Liza" NM. Karamzin. I temi principali di i prudutti di scoli

A cumpusizioni di "Poor Liza" di N. Karamzin pò esse scritta bè. A storia di l'amicu tragicu hè questu. In questu articulu, avemu aduprà tematiche prublemi per i travaglii nantu à sta criatura imperishable. Ma prima, ricordate bè a trama.

A trama

U racontu hè semprici è eterna, cum'è a vita stessu: un ucrafu desdenatu chjamatu Liza hà perde u so babbu prima. Avia una vecchia mamma in i so brazzi. A zitella avia da andà à travagliu tempu. Ella vindutu i fiori in a cità, è i renti vènenu à nutriscia di dui donne.

Appena Lisa vistu un giuvaniu guapi in a strada - Erast. Li piacia, hà dettu ancu. U ghjovanu hà ancu compru tutti i fiori da a ghjovana, è dicenu chì i mani anu da racoglia solu di ellu. Di sicuru, u ghjovanu era aristocratu, è Lisa era campagnola.

Allora vinia u punteddi. Unu di quelli chì Erast seducciu Lisa, è andò per a guerra, induve ùn si battia micca cù l'inimitariu, ma sprenza i so state di u ventu. Certu, quandu hè vinutu da a guerra, u ghjovanu ùn hà micca avutu necessariu di nutificà à Lisa about it. A so reunione accadèvule. L'anzianu amante disse à a ragazza chì avellu prestu secondu cù a vedova ricca. Lisa ùn ponu stallà a meannessità di Erast è affucatu in l'acqui. Questu hà causatu a morte di a so mamma: dorme è morse. A storia tristi. E avà pensanu à quellu chì pò esse avutu da sta storia à scrive un travagliu nantu à a Povira Karamzin.

Lu destinu di Lisa. Pudete a zitella stà vicinu?

Una question interessanti, ùn hè micca? Lisa à Karamzin, forsi, hè un caratteru chì ùn pò micca esse micca di u disignu di l'autore in qualse modu. A so destinazione hè firmatu. A struttura di a psyche, ignoranza, espressa in l'ingenu fantastica di a zitella, hà presumintutu da un denouement.

Ricurdativi, perchè soeva di essere una donna. À quellu tempu, era quasi impussibile, è inutile, u caratteru Erast ùn hà micca implicatu a battagghia per l'amore, perchè ellu hè una persona dèvula è vulgarisi. L'unicu chì interessa in a vita hè una varietà di piacè (fisicu è espirituale). Allora, se scrive un pruvucheghju nantu à u travagliu "Poor Lisa", a risposta in sta quistione hè chjara, anche ogni autori pudete ghjudice in u so modu.

U caratteru di Erast. Hè veramente torturata dopu à suicidi Liza?

Cosa hè Erast? Quantu hè u profunnu, prima, educatu? Quantu hè un omu (in u sensu di a parolla)? Karamzin scrivi in u so travagliu chì se Erast ùn era micca cusì bagnu, poi era capaci di ottene assai, ma a cunquista di i picosi era di pocu interessu, ùn solu volia dà gusti.

Allora una storia si passava à Lisa. Eppo utilizò a zitella in a so basa ghjusta è abbandunata, micca cura di i so sentimenti. Un tali attu perfetta carattirizza un ghjovanu nobili, ùn hè micca? Per via, questu hè un tema separatu si una persona decide di scrive un assaju nantu à u travagliu "Poor Lisa", è sera cusì cusì: "Hè Erast?"?

Dopu si n'andò in lotta pà a Patria, ma invece di difenda a so Patria aduppa e carti è spulava a so furtuna. Viaghjate di a guerra, ùn hà micca decisu di cambià a so vita drasticamenti, à u cuntrariu, hà seguitu u percorsu di a minimu resistenza è si maritò cù una vedova vella però ricca. Sembra chì ùn ci hè nunda in più più. Dopu tuttu stu Karamzin vulete cunvince u lettore chì Erast fù turmentatu da u suicidatu di Lisa? Siccomu cumu cresce cumu chì u travagliu di Karamzin hè un dramaticu di dui cori, averia interessante per risponde à a quistione - chì u pezzu d'Erast viaghjanu veramente o hè solu un ghjocu? Questu hè u prublema chì deve esse risoltu in u cuntestu di a cumpusizioni di Karamzin's Poor Lisa.

L'imaghjini di a vecchia donna - a mamma di Lisa

Hè chjaru chì a mamma di Lisa, per dà ella finamente, ùn hè micca solu u più caratteru impurtanti, ma pò ancu esse espluratu. Per esempiu, per trasfiriri l'avvenimenti di a storia à a rialtà muderniana è di pensà à quandu quessa, una "anziana matri" puderia stà strada.

Se chistu ùn hè micca troppu interessante per l'autori in prospettiva, è ellu hè avutu per una ricerca più seriu, pudete esse riflette nantu à u tema di cumu l'opportunità per l'educazione mudificate u pensamentu di e donne.

Eccu dui temi exemplarivi nantu à quale pudete scrive un assaju nantu à u travagliu "Poor Lisa".

"Werther" di Goethe è a "Lisa" di Karamzin

U suvitatu interessante per i studienti avanzati: una paragina di "U soffre di un ghjovanu Werther" è "Poviru Lisa" da Karamzin. Parole interessanti ponu esse truvatu. Per esempiu, era Werther chì hà inspiratu Karamzin per creà a so "risposta à l'Ovest". Goethe in u so travagliu anche anch'ella una storia (hè infurmata da Werther Alberto - u fiancé di Charlotte) nantu à a zitella u so amatu esse ghjuntu in u so acqua.

Forsi era questa fede di a donna chjucata affundata da "Werther" chì sirvìa di prototipu per "Poor Lisa". Questu pò ancu esse, secondu chì i travaglii saldonu cù una diferenza di quasi 20 anni.

Se ùn ci hè micca scopu di studià u testu scrupulosu, ponu cunsiderà in u cuntestu di u stessu tema un altru dui imagine tràgicu amicu, rispettivamente, di a fede è u maschile.

Incidentali, era Lìzia suicidiu à a fine di a storia, possibbilmente inspirata da "I Dolore di u ghjovanu Werther", chì hà fattu a storia di a destinazione di a famiglia innovadora per a Russia. L'impussibule di u denouement in comparatione cù l'antichi romane hè chì l'heroina si suitida. Sta circoncisione pozzu Goethe è Karamzin in un locu in i so paesi. Questu era scrittu, per esempiu, di V. V. Sipovsky in "Pruvvisti da a Storia di a Novella Russo".

Quandu un collegu pensa di u tema in scrive un ensayo nantu à "Poor Liza" (u primu travagliu naziunale), N.M. Karamzin deverà immediatamente a so attenzione, perghjennà da tuttu ciò chjamatu.

In cunclusioni, ferma solu di dì chì vi pudete selezziunate un tema per i travaglii da a proposition o invintate a vostra propria. A cosa principal hè di scrivite pensativamente è cù una ànima. Sì sti dui cundimi si ncontranu, perchè ùn hai micca trottu di a vostra cumpusizioni. Un terrenu fertili per a rifarenza hè datu da Povira Liza. Karamzin NM hà scrittu solu opuliziunismu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.