Educazione:L'urdinaria è i scoli

Unità elementaria di evoluzione - chì hè? Definizione di una unità elementaria di evoluzione

L'omu mudernu, in generale, hè familiarizatu cù u cuncettu di l'evoluzione cum'è un prucessu di l'evoluzione cuntinuva di a vita à u pianeta. Hè generalizatu chì l'evoluzione hè u prucessu di l'adattabilità è di a variabilità di tutte e forme di l'organi viventi in a so longa esistenza. Pudete sustene assai i teorii di l'urighjini di a vita nantu à u pianeta, à tuttu cumu tuttu. Ma u cuncettu in generale hè chì hè tutta in a scola. À u listessu tempu, quale hè una unità elementaria di evoluzione - un individuu, un gruppu d'organismi, una spezia - hè assai distanza da cunnosciutu è capite di tutti.

U sviluppu di a teoria

À a parola "evoluzione" ricordemu immediatamente recuerda Charles Darwin (1809-1882). Ma longu prima l'omi l'idea di un sviluppu graduali di a vita è un cuncettu cum'è una unità elementariu di evoluzione fubbe in u pensamentu filosoficu di l'umanità. Ma hè Ghjè Carlu Darwin chì si appartenenu à l'intruduzioni à a cumunità scienzia ... nè micca, cunnessi di l'evoluzione, ma quelli forzi chì impuniani chì anu da esse mudificate significativamente, in parechji significati in l'organisimi chì u risultatu in a furmazione di novi spezii. Species cum'è una comunitat biologica di l'organisimi chì sò simile in un complexu sanu di funzioni chì sò capaci di creazione libera cù l'apparizione di pupulare riputtivu. Allora, u sughjettu di stu articulu hè a definizione di a più chjesa unità chì cambia a cambiunità longu è qualificativa, chì porta à l'apparenza di qualcosa nova è diferenti di e forme parent.

Prima di Darwin

U puntu di vista nantu à u sviluppu di u mondu orgànicu, chì esistevanu prima di a teoria di l' origine di l' espezie di Darwin, hè chjamata a teoria prutarunista. Per ùn andà in la jungla di a teoria evoluzionaria, a teoria dominanti era teologica (tuttu di Ddiu) è a teologica-naturalistica (organiszii prupone per a perfezione, chì hè dunque di Diu). Questa tiurìa cunzidira cun l'individuu cum'è una unità elementaria di evoluzione. Per esempiu, Jean Baptiste Lamarck (1744-1829) spiegò l'avvenimentu di u collu longu in giraffe da u so desideriu di righjunghja in i rami superiore è u trasferimentu di questa gattiva à i discendenti.

La Rivoluzione di Darwin

U meritu di Charles Darwin hè chì in u so travagliu "L'Origine di Species" spiegà tutta a varietà impensable di formi viventi in u pianeta da u risultatu di a lotta per l'esistenza, a selezzione naturali. U risultatu di stu prucessu era a vittoria di i persone più putenti è adattati. Darwin hà nutatu in modu specificu chì l'unità elementariu di l'evoluzione hè un gruppu di individueli, è micca solu i singuli individhii. A selezzione naturale hà fattu esse apprezzata quandu affetta i individui è i so gruppi naturali. Ghjè in u gruppu, secondu Darwin, chì oghje i signe chì ùn sò micca necessarii ponu esse, ma dumani diventenu decisivu in l'adattabilità di l'organisimi à i cambiamenti cambiante di a vita. In Darwin, un tali gruppu hè una spezia cum'è una unità elementaria di evoluzione.

Darwinisimu plus genetica

Ciò chì Charles Darwin ùn pudia spiegà micca in u so "Origine ..." hè cumu si stanu cambiamenti aleatorii sò trasmessi è fissi in a fede. Dopu tuttu, un signu speciale deve esse sfurciatu in u cursu di un successu cambiamentu di generazioni. E hè in questu tempu chì a scienza di genetica cumpressa cù i so leghje di eredi è l'aleleti ricessu è dominanti cumminciatu in u gruppu di l'organisimi. Trè lezzii di a generali di a prima generazione di G. Mendel hybrids, u doppia helix di a informazione genetica di J. Watson è l'ADN di F. Crick, biologia moleculogica è l'estructura di u genu, u sviluppu di l'embriologia è di a citologia, etulugia è paleontologia, biochimica è ecologia - è u nascita di una teoria sintetica di l'evoluzione, Pruvavanu in u ambientu scientificu di u ghjornu.

Symbiosi di Darwinisimu è Modernità

A teoria sintètica di l'evuluzione era furmata in u mezzu di u XXu seculu. A cuntribuzione di tutti i biologi evoluzionari à u so sviluppu ùn serà micca abbastanza à trè pagine. Avemu bisognu di i biologici SS Chetverikov (1880-1959), FG Dobrozhansky (1900-1975) è II Shmalhausen (1884-1963). U postulatu principali di a tiuria - a unità elementaria di evoluzione è a pupulazione cum'è un gruppu separatu di una sola spezia, chì so vivi un territoriu è in un certu modu isulata da altre populazione di una spezia dada. Hè l'isolamentu di pupulazioni (ecològichi, geografichi, riputtivi) chì porta à a furmazione di novi spezii. Per spiegà i miccanismi di sta speciation, a teoria sintetica di l'evoluzione porta parechji posti, chì spieganu ancu chì a pupulazione hè cunsiderata una unità elementaria di evoluzione.

I decenoti principali di a teoria sintetica di l'evoluzione

I dati li seguitavanu sottu ùn fingenu micca una infurmazione cumpletu è imparzatu nantu à e disposti di a teoria moderna, ma sò cunsiderati in u cuntestu di u postulate chì a pupulazione hè una unità elementaria di evoluzione.

Biologu u genetista russu Timofeev-Resovskii (1900-1981) formulò e prime disposizione di u STE à unità elementari, fenomeni è fatturi di l'evoluzione biològica.

  • Una unità elementaria di evoluzione hè una pupulazione.
  • U fenomenu di l'evoluzione in l'accionamentu hè u cambiamentu di u gruppu geneticu (un geniu cumuni di i geni di tutti i particulari) in a pupulazione.
  • U gruppu geneticu di a pupulazione hè u materiale ereditaricu di l'evoluzione.
  • Fatturisti di evoluzione sò prucessi mutazione, esistimentu, olii di pupulazione (fluttuazioni in quantità) è selezzione.

Perchè a pupulazione

Solu una pupulazione cum'è un gruppu di particelli d'una sola spezia riprisentate una sola entità chì si ponu esse indefinitu per una integrità in u spaziu è in u tempu. È solu in questa generali, a probabilità di trascuranza libera di i pirsuni hè sempre più altu ch'è a probabilità di trascorreri individueli da diverse populazioni. Solu a pupulazione si cumpleanu i bisogni di u prucessu evoluzionariu, è per quessa hè a unità elementaria di evoluzione. Solu solu secondu stu gruppu cun un gruppu di genotipi diffirenti, l'individui sò selezziunati per traccia fenotipichi. Solu in un sistema chjucu chjusu sò e cundiziunà e cose cuncettanti à l'esistenza di sintomi in u genotipu di u gruppu sanu, in u gruppu geneticu di a pupulazione. E, accumènciendu in u gruppu geneticu, cambia u genotipu individuali di i persone, è porta à i fenotipi (external) diferenzi.

Perchè ùn hè micca l'essenza una unità elementaria di evoluzione?

U visu pò ancu esse cunsideratu cum'è un sistema inturniatu integratu, chì esiste per un bellu tempu. Ma ogni spezia, chì abbitanu un spaziu spaziu, hè spargugliatu in tutte u territoriu. È ogni parte di questu hè una pupulazione chì pò teorizamente darà risultatu à u prucessu d'speciation. E forsi ùn avianu da dà. Arcuni spezii, per esempiu endemichi, generalmente abbitanu spazii pocu limitati è sò rapprisentati da una sola populazione (u polu polar à l'Àrticu o foca di Baikal). E ci sò parechje, per esempiu, quaranta ordinariu, rapprisentatu da cintunarii di pupulazioni in parechji partiti di u mondu.

Perchè ùn hè micca un individuu unicu unità elementariu di evoluzione?

U prucessu evoluzionariu implica u sviluppu è l'emergenza di novi signali è e proprietà di l'organisimu, chì guverna à a so putere fitness. E avete bisognu di una catena di generazioni - storia evoluzione o destinatu evoluzione. Un urganizazione ùn hè micca stata per un pezzu tantu, in modu di sviluppà è cunsulidà un trait in a longa vita. Per quessa, una banda o una banda ùn pò micca esse un'unità elementariu - stu gruppu ùn hè micca abbastanza illatu è esisti, com'è regula, pocu tempu in u cuntestu di u numaru di generazione. Hè nutate chì sta frasa ùn hè micca bè cù i procarioti (nucleari) com'è a più simplice cù una alta taxa di riprutazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.