FurmazzioniEducazione è culleghji

Quale ùn aghju fattu quandu aghju crisciutu? U prublema di sceglie u mistieru: tistimunianzi da la littiratura

"Quandu I crisciutu, I sugnu sicuru ..." Vergogna frase ponu spessu à sente da i ziteddi chì sonnu di essiri atleti, i prufessori, duttura, o elabureghja. Chì hè appena u sù u zitellu diventa, lu cchiù si tratta di risponde à sta quistione di unambiguously. Cumu truvà a vostra manera di a vita? How to sceglie un mistieru chì vi appellu à? Cù un tali cumplessu è à l 'armata quistione listessu tempu di punta à tutti. Per quessa, s'ellu ci hè un prublema di scelta di mistieru, u argumenti di a litteratura sarà assai Corsets.

l 'impurtanza di lu travagghiu

G. A. Maslov una volta dissi chì di tutte e la dicisioni pigghiatu pi lu parsona ci hà da esse più impurtante chè quandu si definisce quali modu di vai. Maslov parlà dritta. Ùn ci hè nunda di più impurtante chè a scelta di un mistieru. Chì hè cum'è essendu in fronte, di elli, parechji sò stupiti circa lu significatu di u travagliu in a so vita. Avanti ugnunu avissi a patrona. Quandu ci hè un prublema di scelta di mistieru, da l 'argumenti Letteratura sò un pocu aiutu.

Per esempiu, ci pò richiamari a storia di Andrei Platonov "In la bedda e viulenti mondu sanu." U cunduttore prutagunista Maltsev, ama u so mistieru è cumpritamenti fidu à i so. Na vota ca si perdi a vista, è solu ne turnonu à mutore favuritu di u cunduttore cabine, fù l 'capacità à vede. By leghje stu travagliu, ùn ti pò cridiri ca sti cosi succede, ma hè chiaru lu travagghiu di 'amore hè capaci à fà à una persona, ancu l' mpussibili.

Maxim scolastica na vota cci dissi: tu me a 'amuri chi si sona u prufittu, è dopu ancu u travagliu più citadine è fitenti s'otteni l' arti. E comu tu sai, in fronte di una sì sempre curato.

How to sceglie un mistieru?

Quandu ci hè un prublema di scelta di mistieru, da u Letteratura argumenti ùn porta a la risposta di quale saria u pirsuna ci vole à esse. Ma, senza li difficiule à andate in stu mondu.

Obruchev crìticu littirariu dettu chì una parsona devi dà rinumata di i misteri chì megliu cunvene u so inclinations naturale, ma poi i travagli serà piacè. È ùn mi conta ciò chì ghjè. Se un omu chì hà u spechju di a cunniscenza è una pusizioni attivi in la vita, tandu tuttu u travagliu sarà una gioia.

Soprattuttu brightly u prublema di sceglie un mistieru (argumenti da u litteratura) hè spressu in Zimbabwe l'lamentu "Ionich". Lu prutagunista di lu prodottu era un sognu à difende à u pòpulu è fatti un attore mistieru - divintatu un dutturi. Ma si trasfirìu a la granni cità, vitti chi genti struitu hè limitatu à u so sviluppu. L'eroi ùn truvà a forza di resistenza di issu ordine è custrittu a eke fora 'na simprici a vita Philistin: non solu à rifletta a so maladi, è travaglià in una manera slipshod.

Pò dassi chì ghjaci truvava unu di i principali di prublemi di scelta di occupazione, si na pirsuna havi nudda risistenza, senza laziu à amparà cosa nova, à travaglià nant'à u cuscenza, tandu, ùn cambia ciò chì mistieru ch'ellu pò avia sceltu, era destinatu à campà una vita di un omu semplice in u carrughju.

Dirittu di essiri sbagghiatu

Ma qualchì volta si succèri 'altra manera: un omu solu ùn pò capisce u significatu di u travagliu ci piaci. Dopu ci hè u prublemu di sceglie un mistieru. Oji a la littiratura, "Lu Maistru e Margarita" in particulare, si pò dì chì ugnunu hà dirittu à fà sbagli.

Hè vò à dì unu di u rumanzu miti di Bulgakov, Ivan Venturini. Si travaglia da u scrittore in MASSOL. Un ghjornu ch'ellu vene à capisce chì i so puisii sò nuttata, è ùn cambia cum'ellu pruvatu, ellu megliu ùn avia u travagliu. A mani, vogghiu cchiù a pigghiari lu penna, ma lezziò ntirissanti davanti à diventà u più odiatu. È solu dopu à una cunversazione cù appartement, si dicisi a canciari lu so mistieru, è divintò un storicu, ciò chì, in fatti, assai cuntenti.

Quissa hè un altru prublema di scelta di mistieru. Calchì volta una persona sceddi qualcosa ch'ellu hà ùn capacità spiciali. Iè, si pò travaglià, ma prima o poi s'otteni un veru turmentu lezziò.

No talentu, ùn pirsiviranza

È ùn Aviti nui cu la spiranza ca si lu loda di calcosa, tandu issu hè u strada chì vi appena addivintatu un talentu favourite è prufissioni. Daretu à tutti i gran omu ùn hè micca solu cuscenza di u so sapè fà, ma dinò u travagliu suprana.

Comu dissi Honoré de Balzac, ci sò ghjente di talentu cù una mancanza di a putenza vulintà.

Si pò esse assai difficiule prublema di sceglie un mistieru. Argumenti da u Letteratura cunfirmà stu:

  • In stu riguardu, hè vò Evgeniya Onegina. Omu straordinariu menti, un scopu nobili à purtà populu prufittà è hè lassaru sulu cu so 'tragedia persunale. As divirsamenti bè da u autore, "u travagliu ellu fù toshen."
  • Mentre a so 'chjerchju, Evgeni mai amparatu u travagliu di difficiuli à fà ghjunghje u Bramati, dà selflessly bonu è campà di u bè di autri. Chì hè per quessa a so vita girava in una ghjurnata dreary chì passa. Dinò, sapere e parolle di u autore :. "No làcrime, ùn la vita senza amore"

Ognunu vi hannu a affruntari lu prublema di sceglie un mistieru. In stu casu, si pò solu dà un pezzu di i cunsigli: s'ellu ci hè un 'attività chi parla di un veru piacè, è u persona hè prontu pè ottene megliu per ellu, tandu vi duvite sceglie stu particulare u travagliu. A cosa principali - nun persu una cosa favourite in un altru assurdu suciale di u so stomacu, è mancanza di iniziativa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.