FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa hè una paràbula? Esempii di usu in litteratura

Cosa hè una paràbula, è ciò chì si hè usatu da scrittori? Quantu ci sò parechji mezi artistica, da cui l 'auturi capu à embellish u so travagliu, fà lu cresce è più bellu? Ognunu hà intesu parlà di u hyperbole, métaphore, paràbula, suprannomu e àutri menzi artisticu di sprissioni.

Allégorie: Definition

Sicondu Collegiata Dictionary, Santo - un menzu di sprissioni cu un significatu ammucciatu. In u sensu s'imponi - hè u listessu comu chiddu di l 'Santo quandu unu fenomenu hè figurata da un antru fenomenu, oggettu, o bè.

Ma ciò chì hè una paràbula in lu vastu sensu? Avemu pò dì chì sta frasi, chì ùn hè micca nantu à l 'a superficia. È in ordine per capisce u autore, vi tuccherà à cuncipiscia un pocu. Pò dassi chì noi ùn leghje una pochi di volte, è po esse in gradu di cumprènniri ciò chì hè stu strumentu artistica statu usatu.

tippi di Santo

Comu dissimu prima, un Santo - un Santo. Or, conversely, un Santo hè una vetri di i mezi di spressione. Più à spessu, stu tipu di usu di a maghjina di tutti idei in un certu modu in a mitulugia e fata foli. Per esempiu, raffigurante un leone, u autore significa a forza è sgualtrezza, raffigurante un cunigliulu - mustrà cowardice. Per esempiu, imagini di l 'animali à traversu l' paràbula quì issu, o chì trattu, sputicu, è omu.

Cosa hè una paràbula in la forma di cummerbund? Stu empowering essiri non-vivant, o oggettu qualità umani. Ci pò ièssiri usatu comu paroli è verbi. Per esempiu, in fàuli e rimi pò spissu truvà sti tipi di palori e frasi comu "lu suli si messe à ghjucà", "ghjuntu maga-inguernu" è "Dio vi-a notte".

Paràbula: Esempii di litteratura

L'òpiri spessu aduprà una varietà di e tecniche, cumpresi i cianchi. Quessi pò esse parole sola o di frase, e tuttu u travagliu in i primi tempi di favuli, fàuli, è ancu nuvelle. Vergogna Strumenta sì pò trova in l 'òpiri di VM Garshina, l 'Unioni Anatolya Fransa, o Karel Capek.

In favuli, IA Krylov prisente in abbunnanza Santo. In issu travagliu, u autore hè spessu paragunatu à una persona incù ogni animale. Saltykov-Shchedrin dinù usatu stu menzu sprissivu è usatu lu in a so antichi.

So chì hè una Santo è per quessa ch'ella hè tantu spissu usatu da pueti e littirati? Hè un stabilimentu artistica eni cunzidiratu unu di i grandi critica letteraria. Allégorie usatu da i scrittori di a palesani cuncetti astratti di u bè è u male, la menti è ciabbulaunu supra, avidità e ginirusità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.