Educazione:L'urdinaria è i scoli

Titulazioni di paraguni di l'adjetivi in a lingua russa. Tipi è caratteristiche

Ogni noi, studiu di a scola, hà studiatu u gradu di paraguni di l' adjectivi in a lingua russa. Sò indispinèvuli quandu ci vole à compari una carateristica di un oghjettu o fenomenu cù l'altru. Intendemu di cumprenderà l'intricacies di stu tema.

Adjective Name

Prima di principià u studiu di u tema "Titulazioni di comparatione di l'aggettivu in russu", hè necessariu di sapè cumu quella parte di u parolle difiere di tutti l'altri. E hà veramente assai caratteristiche. Hè difficiulmente imaginate u nostru discursu senza stu gruppu colore è eleganti. Cù l'aiutu di l'aggettivu, scrivemu l'apparenza (bassa, simpaticu, unpretentiosu), carattere (tipu, grumpy, complexe), età (ghjovana, anziana). Inoltre, ùn sò micca solu e qualità umani, ma ancu più assai pò esse imaginati cun l'aiutu. Per esempiu, nisun travagliu di l'arti ùn pò micca fà senza l'usu di l'aggettivu. È e lyrics sò più più cusì. Grazzi à questu parte di u discorsu, storii, poechi, i novelli acquistenu expressiveness e imagery.

L'aggittivu aiuta per fassi formi artisti artìstichi cum'è epiteti (bellezza splendida, una maravigliosa matinata), metàfori (mani d'oru, un coru di petra), paragune (pari com'è u più happi, u cielu, cum'è l'aquarelle azuru).

Un carattirìgiu distintivu di i nomi di l'aggettivu hè a so capacità di furmà forme brevi. Quest'omu sempre tocca à a frase u rolu di u predikatu, chì dà a questa parte di parlà un altre beneficatu - per dà a dinamica di testi.

Chì hè un diploma?

Qualchissia chì studia a lingua russa face cun questa domanda. U gradu di paragunazione di l'aggettivu hè una caratteristica chì aiuta per paragunà un ughjettu cù l'altru.

Per esempiu, avemu dui golusione. Sò esse appuntu stessu, solu unu di elli hè un pruduttu diversu in grandezza. Ci vole à paragunà trà elli è cuncludi: una bola hè più grande di l' altra. Puderemu avvicinà stu prublema da l'altra parte è nota chì una bola hè più chjuccata chì a secunna. In i dui casi, avemu usatu a parolla chì face u gradimentu di paraguni di questi ogetti.

Avà pozzu mette à i nostri ogetti, ma assai più. Avemu bisognu di distinguishà trà l'altri. Cumu fà questu? Di sicuru, utilizate una paraguni. Solu solu avete bisognu di spicifichi chì a terza partita difiere da a prima è a secunda immedtazione. In questu casu, dicemu chì hè a più grande di elle.

Hè per questa chì avemu bisognu di u gradu di paragunazione di i nomi di l'aggettivu. Scrivemu qualchì chjude in dettu sottu.

Gradu Comparativu

Quandu avemu l'aggittivu davanti à noi, chì nisunu compara cù nunda, hè carattarizatu da un diploma positivu. Ma s'ellu un oghjettu a si compara cù l'altru, puderemu aduprà u gradu cumparatu di u nome di l'aggittivu.

Hà dui subsice. U primu hè chjamatu simplicità o suffissu. Questu significa chì a parolla utilizzata in questu diploma hà un suffissu caratteristicu per questu.

Per esempiu: Questa tavola hè chic . A table vicinu hè più elegante chì a nostra.

In u primu casu, l'aggittivu hè un diploma positivu. In u sicondu, u suffissu "ella" hè statu aghjuntu à ellu, è cun questu compara una tavola per l'altru.

U sicondu tipu hè u diploma compostu. Cum'è u nome signìfica, a so furmazione ùn si trovi micca cù l'aiutu di i morfemas, ma cù l'usu di parolle speziale.

Per esempiu: Stu prugettu hè assai successu . U prughjettu anticu era più successu .

A parolla "più" aiuta à compone un prugettu à l'altru.

Un altru esempiu: avemu ricevutu infurmazioni pricula . L'annunziu vinciu per esse menu valenu .

Avà, cù l'aiutu di a parola "menu", avemu indicatu un sintimu chì si palesa à un diploma di minore.

Vale di ricurdà chì u gradimentu di paraguni di l'aggettivu in a lingua russa, anche qualcillia di l'espécie, sò formati solu da l'aggittivitati qualitati. Ùn avemu pussidutu, nè parente, sta capacità ùn pussanu micca.

Gradu Superlativu

In certi situazione, ùn ci hè micca bisognu di fà paragunà un oggettu o fenomenu cù l'altru, ma per distinguishà da tutti l'altri. E eccu avemu ancu à l'aiutu di u gradu di paragunazione di l'adjectivi in a lingua russa. Stu gradu di paragune hè chjamatu superturariu, chì ghjè digià a più alta limiti.

Cum'è a comparativa, hà dui variità.

Cù l'aiutu di suffissi un furmatu simplice hè furmatu.

Per esempiu: Ivanov hè u più forte di tutti l'atleti in a squadra.

A parola "forte" cù u suffissu -ish-formate un diploma eccezziunale è sguassà l'atleta Ivanov trà l'altre membri di a squadra naziunale.

L'esempiu di seguitu: U novu tululu hè u più bellu di quelli chì aghju vistu.

In questu casu, a parolla auxiali "a maiò" hà datu sta sentenza u listessu significatu cum'è in l'esempiu previu. Questa forma hè chjamata composta.

In ocasioni pò esse accumpagnatu da un prefettu per l'amplificazione: u più beddu.

Caratteristiche

In certi casi, e forme di paraguni di l'adjectivi anu eccezzioni.

Anu includenu i paroli "boni" è "male". Quandu avemu principiatu a paragunate l'oggetta cun elli, avemu da truvà parechji difficultà.

Per esempiu: Avemu avutu una bona sera. Intendemu di formar una catena di gradati di paraguni.

In un simprici cumparativu vemu chì a parola "boni" ùn esisti micca. Venga à rimpiazzà "megliu". È da a manera "mala" avemu elettu "peor". Stu fenominu in a lingua russa hè chjamatu suppettivisimu di e fundazioni. Questu significa chì a parolla deve mudificà in modu radicalmente un diploma cumparatu.

Chjave

Cusì, pudemu truvà micca solu i punti fundamentali, ma ancu parechji matessi nantu à u tema "Gradi di comparatione d'adjectivi in a lingua russa".

Eccu sta regula ùn pruvucarà micca di difficultà, perchè hè bellu semplice.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.