Educazione:L'urdinaria è i scoli

Ginevra - a capitale di quale paisu? Induve hè a cità di Ginevra?

Parechje persone sentiri di sta cità è hà sunnutu di visità. Ma ci sò parechje persone per dumandà a dumanda: "Genève - a capitale di quale paisolu?". Vi daraghju una risposta, è dinò di sta settore assicurante è i so turis.

A lettura di geografia

Allora, a nostra firmata hè Genève. Quale hè a capitale di u paese? Nimu! Hè a cità principale di u cantone di u stessu nomu, u sicondu settore più grande di u statu. Hè situatu in Svizzera è hè cunsideratu una veru perla di u paese. A cità hà una pusizioni geografica favorevuli è un caratteru internaziunamentu enfaticu. U fiumu fiumu dividi Ginevra in dui parti: u mudernu è u vechju (left bank), induve a maiò parte di i monumenti di l'architettura sò cuncentra.

Ginevra (a capitale di quale paisanu, in questa scuravamu) teni un altru puntu di vista - u listessu lagu. Ci hè vale de dì chì questu hè u più grande stagno in Europa Occidentale, chì hè ancu carattarizatu da un paisaghju pittorescenu. Circundente da a muntagna, hè simili à u mare (72 à 13 km à una prufundità di 310 m). I Locali u chjamanu Lehmann è adore strolling along the emerald parks, chì sò rotte nantu à i so banca.

Uni pochi più di parolle nantu à a cità

A cità di Ginevra in Svizzera hè unicu. I so abbitanti fala assai lingui di u mondu, anche si a lingua ufficiale hè French. A cità ùn hè micca una capitale statale, ma ùn si prisenta un impurtante uffizii, residenzi, centri, nclusa a sede di a Naziunale.

U simbulu di Ginevra impressjonanti hè a fountain chjamata Zhe Do. I so aricchi putenti risali l'acqua à una altezza di 145 m è simbulicamenti riflette u scopu di a cità è i so abitanti per cullà à ghjunti altimi. È in u core centru di u pagamentu di u bugiu di u bugadore cù a seconda mà più grande di u mondu hè adornata. Per creà sta capilla maestra, i Floristeri utilizanu sei è mità mila pianti.

I posti interessanti è spettaculi

Allora, induve hè Ginevra, avemu digià fattu capisce. Avà parlate di siti interessanti è spettaculi in a cità. U locu di nativu di Jean-Jacques Rousseau hà in u so territoriu numerosi musei, teatri, l'opéra. Duranti l'annu sanu l'avvene interessanti sò accaduti (manifestazione di muturi, regatta di a vela, vittoria di Christie, festivals tematichi, campiuni di u mondu). In Aostu è Dicembre, Ginevra celebrà cù processioni custumi e musica medievale u vacanze "Escalad". In abbundanza in a cità sò i centri shopping è banche, siti storichi è di parking.

I cafes locali sò speciali. In fatti, sò chjucchi di picculi nant'à interessi chì l'amici per una intima in conversazione aghjunghje. L'abbitanti honorariu di Ginevra - Voltaire è Giordano Bruno, è quelli di i città (Stendal, Byron, Balzac, Wagner, Hugo, Goethe, Liszt) hà passatu assai tempu in sti stabilimenti.

A cità di Ginevra (Suisse) guarda i so turisentoni è li piace . Questu hè a cattidrali Protestante di Saint-Pierre, chì si sviluppeghja in a parti antica è hè illuminata da a notte per circundati. E so campagnoli scapene l'himno di u pagamentu cun l'iniziu di a mezzanine. Hè bisognu di visità a cathédrale de San Pietro (1160-1232) è a Chiesa di ortodosia russa (1869).

L'statu divete quattru millioni di dati nantu à a creazione di u museu di Riforma. Hè in casa di Maya, custruitu nantu à i ruvelli di a catedrale di a cità. In i fondi di l'istituzione sò ci sò circa quattrucentu exhibitu unichi: libri, manuscritti, opere d'arti.

U Museo Enciclopediche di Art è Storia prupone una immensa collezione d'artefatti da a categurìa d'archeologia, fine è arti applicati di a cultura occidentali. Eccu i canzoni di i grandi artisti è u travagliu di i cumpusitori di genius, è i sugetti rilativi cù i leggendichi persunalizati chì avianu un rolu impurtante in a storia di l'Europa. E queste sò l'oggetti di l'arte di l'etruscu, u egizianu, grecu, civili medievali è u Rumanu.

Cun sensibilità spettae, i turistici ricordate di visità musei chì Patek Philippe mira, ceramica è vetru, Barbier-Muller, a storia naturale di Ginevra, cars, a Cruz Roja è a Cresia Roja. Hè bisognu à visità a casa più antica di Ginevra, Tavel (s. XIV) cun un santuariu, una scala è un bellu ghjale, u Palais des Nations, Ariana Park, u Jardinu Botanicu, l'isula di Rousseau nantu à u Rhone.

Uni pochi parolle più in cuncludi

Chì bella Ginevra hè! A capitale di quale paisaghju si pò esse abbastanza di maraviglii maravigliosi, cumu hè questu settore? A cità hè stupente in ogni mumentu di l'annu, ma hè megliu per andà in l'estiu è in settembre. À questu tempu, ci hè un clima favorevule, è e strati sò in vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.