U sviluppu spiritualeCristianita

Preghjonu per a rimandazioni di i piccati: secondu i risultati di ogni ghjornu

Hè cumu per un omu a errore , ma per u peccatu ogni ghjornu. Cusì, a creda di l'attrezzi cristiani apposta à u Signore cun una dumanda di ùn ghjudice micca riguamente per i errorii imposti in a vita spirituale. E preghere pè u pardonu di i peccati sò in ogni preghiera. In generale, qualsiasi appellu di Diu in un modu o àutru pressupulisce u sensu di l'imperfezione. Puderete u Signore ùn solu u pardonu, ma a libertà da u peccatu.

Paroli fermi

A preghiera simplice per Diu per u perdonu di i piccati hè u celu chiamatu, in quale in parechje parole dumande à u figliolu di Diu per pardunà un piccatore o un piccatore. In monasteri sta sta cumunità di paroli è pronunsiata in l'esercitu di ogni travagliu monotunu, u nummu di tale pricori hè spessu micca cunzidiratu un rosariu. Eccu, un monacu o nera, ripeti assai i tempi. Hè ancu aiutu à distractà da ciò chì succede, per esempiu, se vi sò furzati à prisentà troppu vicinu à u locu di cunfessioni e ùn voi micca vulsutu annunziate a parolla parlata in alta voce. Focus on the prayer of Jesus - è ùn senti micca innecessariu.

Un monàstica

A preghjaria di u pardonu di i piccati hè generale in a fine di u cumplessu ghjornu. In questu, u veneru cita l'errore murali più frequenti di e persone. Di sicuru, parechji nomi di piccati parranu straneri à noi. Ancu se puderete capisce l'essenza. Questu hè u prucessu secretu? Originamenti era un peccatu monasticu quandu un fratellu è a sorella manghjò fora di u tempu di l'alimentariu è secremente da u restu. Ma tali u peccatu hè rive l'internu trà e persone mundiale. Per esempiu, quandu una persona fala in a frigorifula in a notte è manca secremente, per ùn avè micca spirimintatu emozioni negativi da a cunnanna di l'altri in u so overeating. Prima, senza pricà per u pirdunamentu di i piccati, era ancu costumendu per andà in lu lettu. A strada, sicondu l'esperienza di certi ghjusti di a chjesa, ùn ci hè micca permessa dopu à pricà in nozze , altri un anu da fà u so travagliu novu.

Attentu i vostri patroni

Chì ci hè un disordinatu? Si avete fattu cura à u testu di a preghiera di u ghjornu di u pirdunu di i piccati, avete avete fattu stu peccatu. Appueghja micca solu per i zitelli chì chjappà à i rilevimenti di i so genitori. Questu hè in generale ogni "pratiche verbal", ma in particulare u peccatu hè pisanti, se cunfittendu i genitori o superiore. Allora, quandu vulete oppostu, ricorda u testu di a preghiera. U cumpagnu di u creduluzzu ùn hè micca solu di ripintenza, ma ancu per impedisce a ripetizione di u peccatu in l'avvene. Allora cuntentu di parolle.

Quant'è soldi

Ci hè à u testu di a preghjula di u pardonu di i peccati è da un "piccatu ecunomicu" cum'è malu. Chì significarà? Ogni beneficiu di prufittu per una manera sinful, inghjuste: l'ingannimentu in l'affari, u travagliu malu fattu, splende di passioni di i persone (travagliu in un casinò, certi tipi d' attività di publicità). A misura hè una inclinazione per u benefiziu di i sobri, cumu piglià à elli, una attitudina di rimpruppa à l'altri in parenti generale è cercanu. Liquidismu hè u sfruttamentu di u vicinu cù u pagamentu di salari deliberatamenti bassu, affruntà di u travagliu, distribuzione di inginuduce di piacè è inganne.

Cusì, avete a penitenza di i peccati più frequenti. Se necessariu, pudete aghjunghje à questa lista in a preghiera è altri indiati nantu à questu ghjornu di u peccatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.