U sviluppu spiritualeCristianita

Nome ghjornu di Vasilisa in u calendariu di a chiesa

Vasilisa hè a forma femina di u male nomu Vasily. In a traduzzione da u Grecu anticu significa "re". Un significatu simili: "reina", "reale", "reale" hà u nome di Vasilisa. Nome ghjornu (ghjornu di l'anghjulu), ella si celebra diversi volte annu:

  • 21 ghjennaghju;
  • 18 di ferraghju;
  • 23 di marzu;
  • U 28 aprile;
  • 29 aprile;
  • U 16 di sittembri;
  • 04 di aprili;
  • 04 di lugliu.

In questu ghjorni l'església ricurdava i martiri santi chì stanu in parechji volti è u nomu di Vasilisa.

Vasilisa Rimskaya (u 28 di aprile)

Dui amici canti, Vasilisa è Anastasia, anu stava in Roma in u seculu I. Duranti unu di i sermoni di l'apòstuli Petru è Paul, accettanu u Cristianesimu è ùn traghjillevanu a so fede à morte.

Da u 54 à u 68, l' imperatore Nore hà regnatu in Roma . Dopu fattu persecuzione severa contr'à e cristiani, i torturaronie à rinunzienze a fede, è in casu di disubbidenza - martirelli eserciti. Vasilisa è Anastasi hà sipatu i corpu di i morti sicondu i canoni cristiani. Perchè l'imperatore urdinò à imprigiunà in prigiò. Prestu Vasilisa è Anastasia sò stati torturati per a so fede. Ma puderanu sustene tuttu u pienu è mantene a fede in Ghjesù Cristu. Per questu in 68, e donne era decapitatu.

A festa di i martiri, Vasilisa è Anastasia hè celebrata u 28 d'aprile. A venerà a so reliqui hè sempre possibbili in a Chiesa di Nostra Signora di u Paciente, chì ghjè in Roma.

Vasilisa di Egittu (21 di jinnaru)

I santi martiri Julian è Vasilisa eranu di l'annu Antininu egizianu. I dui vinìanu da famiglie nobili, ricchi, è à a insistenza di i so genitori prestu prestu u maritu è a mòglia.

Malgradu, Iulian è Vasilisa anu persu a religiosa religiose. Sò dedicate à u Signore, ùn entri in una relazione estrema cù l'altri è si stanu indegni. Dopu a morte di i genitori, Julinu è Vasilisa fundaru i monasteri maschili è femini è diventonu i so abbati, aduttimu u monaccu.

In u III seculu, durante u regnu di l'emperadoru Diocletian, i cònjuli cunvinti è stati cunfisati è imprizzati in una cunchju. Anu parechji volte indulged in a cruel tortura, ma pudendu suffriri tutte e soffre. Julianu anu sappiutu cunvertisce u figliolu di u so turmentante Kelsey è a so mòglia Marionly à u Cristianesimu, è ancu parechji altri pagani. Prestu Juli, Vasilisa è altri martiri pigliaru la morte da a spada.

I nomi di Vasilisa sò celebrati u 21 di jinnaru. In questu ghjornu a chiesa rimette à Julian, Kelsey, Marionilla è altri martiri chì anu truncati da a spada in 313.

U martyr Vasilisa: u nome di ghjornu di l'Ortodoxu di u 16 settembre

Durante u regnu di l'emperadoru Diocletian in Roma, a persecuzione terribili di i cristiani hè statu purtatu. Ma a maiò parte di u sangue innocidu era spilled in a antica cità di Nicomedia (Nicomedia). Solu in un mesi altru annantu à più di 17 mila cristiani foru abattuti. Ù micca pardonà u torturadore o l'adulte o i zitelli.

Sò disposti in Nicomedia è 9 anni di Vasilisa. In u prucessu fù cundottu à l'hegimanu Alexander, chì era ruling in quelli tempi in a cità. Iddu offra a Vasilisa a rinunzà a so fede in u Signore, ma a zitella persinna fermu. Ella ancu hà entra à una disputa cun l'Alexander è parlava di Ghjesù Cristu comu si ùn era micca figghiu, ma un adultu.

Vasilisa hè statu torturatu varias veces. Prima, hè stata battuta nantu à a faccia, è da ghjente per tutte u so corpu, è quandu era stata chjucata da l'ulcera, a zitella hè stata colpu à culpisce cù i so pere è una bonfire sottu à u so corpu. Ma nè u focu è l 'animali salvatichi ùn puderissiru mbicà Vasilisa. Allora u regnu di Nicomedia cariu à i so pedi è si messe à riponì. Dopu fattu, crede in u Signore, è fù battezu.

Dopu, l'Hedemon Alexander hà mortu, è Vasilisa partiu da a cità. Un ghjornu chì hà senti, si stete nantu à una roccia è dumandò à u Signore per l'acqua. In u stessu mumentu a fontana cuminciò à sbattà da a petra. Vasilisa bevira un pocu acqua è immediatamente murìu. À questu di sta petra, fù enterta da u corpu chì hà truvatu u so viscuvu.

I nomi di Vasilisa di Nicomedia sò celebrati u 16 di sittembri. In questu ghjornu u martirru hà datu l'ànima inocenza à Diu.

Nome ghjornu di Vasilisa secondu u calendario di a chiesa di u 23 di marzu, 29 aprile

Duranti u regnu di l'emperadoru Decius (circa 251-258), persecuzione severa di i cristiani cuntinuau. Coperri tutti i cità antichi, cumpresu Corintu. Quì a missile per l'estrufinimentu di i cristiani hè stata cunfidata à u cummandanti militari Jason.

U tortuore hè infurmatu chì in u desertu, micca vicinu da a cità, hè un Cristianu Kondrat, chì veni à sente à centenari di persone. Chì era u ghjovanu Vasilisa. Per a fede in u Signore, Kondrat è i so discìpuli fù martyred. Prima sò stati riuniti da manghjà da e bèstie salvatichi, ma ùn avianu micca toccu i credi. Allora si sò stati cututi cù una spada.

I nomi di Vasilisa è l'altri martiri di Corintu sò celebrati u 23 di marzu è 29 d'aprile. In questu ghjornu, a iglesia ricorda i so nomi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.