U sviluppu spiritualeCristianita

Anniversariu di l'Annunciazione è a Tradizione

Nantu à iodulei Ortodoxi hè chjaru di rilevu l'arcàngel Gabriel cù una fioritura in i so mani - un simbulu di bona nova. Hè stata datu à duverebbe piacè à e persone, è altrimente à dì - bona nova. Perchè l'arcànghjulu Gabriellu hè sempri un clientu favuritu. Ma a bona nova per tutti i pezzi di u monduu hà purtatu u messagiu di dui mila anni, è sempre ghjughjenu u Vergine. U Messenger di Dio avia annunziatu chì u Salvadore di u Munnu seria inciscu da u corpu. Eccu, cun sti paroli, a storia di a Annunziata accumincia.

Betrothal of the Blessed Virgin Mary

In l'Antica Judea, a ghjente hà criscenu prima. L'adulti chì eranu catorceti d'età sò stati cunsiderate cum'è adulte. Allura la Vergine Maria, spedicciata pocu cù a so zitiddina, è cundottu da una età tempore in u tèmpiu, era obligatu di regnanti o ritornu à i so parenti, o si maritàvanu. Ma quellu ghjornu un votu di a virginità eterna anu chjusu per ella u modu à a felicità simplicissima di famiglia. Dopu à a so vita era solu di Diu.

I so maestri, i sacrificadori di u tempiu, unni passava a so zitiddina è a so ghjuventù, truvonu una decisione simplice è sàvente: a Virgine Maria hè prumessa in un fràvuru distanti, un omu di 80 anni chjamatu Ghjiseppu. Cusì, a vita di a ghjovana era assicurata finanzadamente, è u votu hà datu per u Signore ùn hè micca violatu. Dopu l'anniversaire di a matrimoniu, Maria si stalla in a cità di Nazaretta in a casa di a so fidanzata. Hè sottu stu titulu chì San Ghjiseppu hà entra a Santa Scriptura - u guardià di a purezza è a virginità di a futura mamma di Diu.

L'apparizione di l'arcàngel Gabriel Deva di Nazareth

Duranti quattru misi a Santissima Virgine campava in a nova casa, dedicatu tutte e so ora pè ore è lettura di e Sacra Scrittura. Ci hè detta di stu travagliu divuziu è truvò u so messageru di Diu - l'arcàngel Gabriel. Sottu u ventu di i so ale, hà annunziatu à u Virgo sorprendutu annantu à quella grandi missione chì hè stata cunfidata da u Creadoru di l'universu.

Questu avvenimentu hà avutu ancu u nome di l'Annunziata di a Vergine. A storia di a festa ùn pò esse cumpletu, si ùn avete micca attentatu da perchè era nantu à Quelli chì hà detta l'elezzioni di u Signore. A risposta hè simplice - purità, integrità è devozione eccezziunale à Diu hà avutu insignonatu da a grande multitude di altre fugliassi. Per una missa cum'è una grande missione hà pigliatu un omu ghjustu, chì era micca ugualmente à a creazione di u mondu.

A ligere di rializzà a vulintà di u Criaturi

Per capisce u significatu tutale di i manifesti descrizati in l'Evangelu, hè impurtante piglià un altru aspettu di ciò chì successe. In questu casu, cum'è sempre, u Signore dà a so criatura - a persona libera libertà di scelta di l' azzioni. Avete chì impurtante hè a risposta Archangel Gabriel à a Vèrgine Maria è u so cunsensu voluntariu. Ùn ci hè nunda di nisuna compulsione.

U messageru di Diu hà parlatu di cuncepimentu, chì devi devenu à spessu a natura umana, chì ùn pò micca mancu pruvucarà una reazzione scettica, ma u putere di a fede di Maria hè cusì grande chì crieghja senza credule in tuttu ciò chì hè stata intesa. A quistione di manera ch'ella pò cuncipì, ùn sapia micca u so maritu, hè ridutta solu à u desideriu di cunnosce u particular di l'avvena. A so vuluntà di rializzari l'eccezione hè evidente da ogni linea chì scrissi l'avvenimentu belluvale grandi - l'Annunziunamentu.

A storia di e vacanze, pocu tempu annantu à i più impurtanti

Questu avvenimentu divintò u sughjettu di studiu di parechji scientists. Cumu pò esse vistutu da i so scritti, in u centru di quale si trova a festa di Annunziata, un raghjugativu logicu simplice hè stata utilizata per stabilisce a data di a celebrazione.

Si avemu avutu u mumentu di a Immaculata Conception chì hè ghjornu chì a Vèrgine Maria hà rispondenu à e parolle di l'arcàngel Gabriel: "Sì esse secondu u vostru verbu", hè sultantu naturali chì quellu ghjornu avà deve esse sustene da u ghjornu chì Ghjesù nascita, eccu da a festa Natale, durante novi mesi. Hè facilitu per calculà chì questu ghjornu per cristiani Ortodoxi hè u 7 d'aprile, è per i cristiani occidentali - u 25 di marzu.

Scupi di Santa Helena Equal-to-the-Apostuli

Festa di l'Annunziata, a so storia torna à l'antichità, secondu i stòrici, anu cuminciatu à celebrà in u IV seculu, anche si imagine da a scena di questu avvenimentu eranu scuperciati durante l'esercigli di catacombi di u III è ancu II seculu. In u IV seculu, l'avvene più impurtante in a vita di u mondu cristianu sanu: l'Appuolsi Equale à i Apostuli Elena scopri a vita terrenu di Ghjesù Cristu è hà iniziatu a custruzione di tempii in Terra Santa.

Naturmente, chistu causò un intensu interessu in tuttu ciò chì tocca à Natale, a Resurrección è tutti l'altri avvenimenti di a vita terzu di u Salvadore. No sorpresa, era in questu piriu chì l'aparenza di a festa era nutata. Cusì, è a storia di a festa, l'Annunziu hà una cunnessione diretta cù i scuperti di stu grande asceticu.

Celebrazione di l'Annunziata in Bizantinu è in l'Occidenti

In seguitu dopu in ordine cronologicu, deve esse nutati chì a storia di l'annunziu Annunziatu Ortodoxu hà in urighjina in Bizantinu. Ntô seculu VII, diventerò cunvinti di unu di i ghjorni cilibrati di u calendariu di a chjesa. In ogni modu, avemu averia chì, in i ducumenti stòrici di i dui seculi persunali, ci sò riferiti separati per ellu, ma, à ghjudicà per tuttu, hè solu questione d'uniquanzi.

In a tradizione occidentali, a Storia di Annunziata accumincia à u stessu tempu chì a chjesa di l'orientali. U papa Romanu Sergius I (687-701) hà includeu in u numiru di trè ferii maiò dedicati à a Vergine Maria. Hè cilibatu abbastanza solenni è era accumpagnatu da una prucissioni festiva per i strati di Roma.

I nomi stòrici di sta festa è u so statu

Hè curioso chì questa festa ùn hè micca sempre chjamatu l'Annunziamentu di u Santu Mostelu. A storia di a festa ancu ricorda altre nome. Per esempiu, in l'òpere di parechji autori antichi hè chjamatu "u ghjornu di a festa" o "Annunziu". Ddu nome, chì ghjè oghje ghjornu, hè vinutu da a parola greca "evangelism". Per a prima volta hè trovi in i ducumenti stòrichi di u 7u seculu.

À quellu tempu a festa era cunsideratu à uguali à u Signore è à u Teatokcu, ma u tempu hà purtatu i so cambiamenti. Sì a tradizione ortodoxa di l'Orienti hè sempre unu di i manifestazioni più impurtanti di l'annu, in l'Occidenti u so rolu hà estretu un pocu, chì l'abbanduneghja solu u locu di una festa minorale.

Celebrazione di l'Annunziu in u mondu Ortodoxu

In a tradizione di a Chiesa Ortodoxa Russa, si fa riferimentu à u numaru di dodici, grandi vacanze di transitu. Cum'è ancu duranti u serviziu divinu di altre festa di a mamma di Diu, u cleru porta un vestitu tutale di questu ghjornu. Pudemu un nome di circustanzi chì indicanu chì u ghjornu di Annunziu hà un significatu speziale in a Chiesa Ortodoxa.

A storia di i cunsigli ecumenici, in particulari, indica a quantita attenzione pagata à i Patri di l'Iggia. À u 6 Ecumenicu Cunzigghiu, realizatu in u 680 in Constantinopuli, un pianu era aduttatu cumu quellu chì in u ghjornu di sta festa, anche u fattu chì hè cascatu nantu à u calendariu durante a Great Quaresma, a liturgia di John Crisòstomu, è micca i Presenctificate Gifts, hè servitu Indicendu a so impurtanza eccezziunale.

L'impurtanza di a festa di l'Annunziata hè scritta in i so scritti è Giovanni Crisòstru. Disse "a prima festa" è ancu "a radice di i vacanze". Oghje, quellu ghjornu, u viaghju hè debilitatu. In particulare, hè permessu di manghja pisci è oliu (oliu). In u pòpulu, ellu hè unu di i più amati, di a pace è l'alegria, perchè hè basatu nantu à a bona nova, quella hè u missagiu, pienu di a gràzia di Diu.

Revoluzione di Cultura Ortodoxa in Russia

U ghjornu chì quandu parechji dicennii di atheismu statali l'Ortodoxa Chiesa hà tornatu novu postu propiu, parechji di i nostri cumpagnie hà cumpiitu u so desideriu di ritornu à i fontitu spirituali di i so populu è apprendu a più possibili da què era finu à pocu chjusu da elli. In particulare, i vacanze Ortodoxi sò di grande interesse, è trà elli l'Annunziunamentu di u Most Holy Theotokos. A storia di a festa, tradizione è rituali - tuttu hè diventatu u sughjettu di studiu curioso.

Un altru aspettu importantu di a vita moderna hè u studiu di i fundamenti di a cultura ortugno di i zitelli. Questu hè impurtante per ùn ripetiri l'errore tràgicu di l'anni passati, quandu e generazioni sani in u nostru paese criscinu è intrinu in vita in isolation from a fede di i so antenati. È in questu sensu, in i nostri ghjorni hè travagliatu. Parechji manifestazioni di Bibbia è i festivali sò sottumessi in una versione chì sia cumprinneru à i zitelli.

Eghjie di i bassi di a cultura ortodoxa per i zitelli

Questu hè appiicatu à a festa di l'Annunziunamentu. A storia di u vacanze per i zitelli hè stallatu di modu cusì chì, anche a natura addattata di u testu, u significatu di l'evenimentu innanzu si cambiava è cumprende à u zitellu. Questu, sicuru, hè a cumplessità di u prublema. A Storia di Annunziata Anu Annunziu di u Most Holy Theotokos, pocu bellu indicatu significativu, deve esse dipositu in a manera più fertili in a cuscenza di i zitelli.

Un impurtante rolu in u rinuvamentu di a cultura Ortodoxa hè ghjucatu da i scontri dominanti, urganizati oggi in parechji ghjesgi. In modu, u so prugrammu cumprenni familiarizazione di i studienti cù l'Annunziunamentu di u Most Holy Theotokos. A storia di u vacanze per i zitelli è l'adulti attendu à e classi hè di grande interesse, cum'è assai anu intesu dì, ma anu una idea vaga di u so cuntenutu.

Tradizioni folklori nantu à u ghjornu di a Annunziata

Dapoi u tempu anticu a ghjente hà stabilitu tradizioni cunnessi cù sta festa. Cumu hè cascatu annantu à u mesi di primavera, naturalmente, parechji di elli sò assuciati cù u principiu di u travagliu di campu. Ci era una tradizione chì in u ghjornu di a festa, e sementi preparati pè sementu fù spurtatu in una bagnera è, pusendu l'iconu "Annunciazione" in a so cima, facianu una preghiera speciale per a dà una pruduzzione abundante. In questu, i campagnari si vultonu à u Most Holy Theotokos è u Figghiu Eternu cun una dumanda di benedette u granu, "vsevayaem in mamma - a terra".

Ci era ancu tradizioni chì eranu claramente echi di paganismu. Frà quì era, per esempiu, tali. À a sera, à a vigilia di i vacanze, i capelli di u col è di a cullizzioni di l'annu passatu sò stati risanati da e cantine o pantries. Quelli, secremente da tutti, sò stati pusate nantu à a terra vicinu à a strada, nantu à quale eravanu andà per andà in l'igea dumane. Dopu u ghjornu dopu, tornendu dopu à a missa, era necessariu di cullà i capi, find seeds in them è i pianta in u giardinu cù e piante fresche. Hè struitu chì, in questu casu, un cultu rinu di col è criscinu, chì ùn ne si scantaghjanu.

A cultu anticu di i nostri ancestori pagani à u focu è a so forza purificante si manifistò in una di e tradizione populari di l'Annunziunamentu. Questa si riferisce à l'usu di u personalizu, sicondu u questu ghjornu, brusgiatu vistimenti vechji, calzini, rossi è simili. U locu residuale è l'anzualità anu fumatu cù fumu. A particular attenzione era pagata à u vacche domestici, chì era ancu fumigatu, sperendu à prutezzione di qualsani spiritu maligni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.