U sviluppu spiritualeCristianita

Icona di u Salvadore di a Santa Face - salvà una relic antica

In u nordu di a Sìria attuale, trà u fiumu Tigri è Eufrates, da l'annu 137 aC à l'annu 242 dC, hà statu un statu di Osroena, chì era u primu a dichjarà a Cristianità in a religione statale ufficiale. Eccu, per a prima volta, l'icona di u Salvadore di a Santa Face hè chjamatu.

Legend of the icon

Sicondu parechji leggje, u rè di l'Ospulonu Avgru V, chì a so residenza era in a capitale di l'Edessa, hà falatu cun una malatia incurable - lepra negra. In un sognu, era statu rivilatu chì solu a fàccia di u Salvadore li aiutassi. U tribunale di a ghjustizia, mandatu à Cristu, ùn pudia micca capisce a so imatge per l'effulgenza divina chì venenu da Ghjesù, chì, dopu à accumpagnà a rete di u re, lavò a so strada cù l'acqua è si asciugau cun una tela (tabella). Dopu quissa era una figura brillanti, chjamata "Ubrus", o Mandylion, o l'icona di u Salvadore Not Made by Hands. Questu hè, in a versione clàssica, representa a faccia di Cristu, esecutata nantu à u tile, longu i spini di quale u canvas hè spugliatu, è l'altare hè puntatu.

Dopu à a curazione miraculosa di Avgar, ùn hè micca scrittu di stu icona finu à l'annu 545, quandu Edessa hè stata captuera da e truppe persiani. Cume spessu succede, in tempi difficiuli, a providenza vene à u salvata. In a nave nantu à e porte di a cità ùn sò micca truvatu solu u icona perfetta di u Salvadore Micca cù l'omu, ma ancu a so stampetta nantu à u muru ceramica di a volta, o Ceramidione. U bloccu di a cità hè stata filmata in u modu più maravigghiusu.

Funzioni di l'icona

Questa immagine miraculosa in i so manifestazioni (esercitu nantu à tela è nantu à a ceramica) anu parechje caratteristiche è i costi associati cun ellu. Cusì, hè cunsigliu per i principianti di i pittori di icona cum'è u so primu travagliu indipendenti.

U icona di u Salvadore di a Santa Face hè l'unica figura chì l'halo à u circondu di u capu di Ghjesù hà a forma di un cercolu chjusu regular cù a croce dentru. Tutte queste infurmazioni, è u culore di i capelli di u Salvadore, u sfondate generale di l'icona (nantu à l'ieddi più antichi, l'esempiu hà sempre sempre pura), purtate a so carica semantica.

Ci hè una opinione chì u ritrattu, creatu senza un pincelu è dipinti, chì ghjè in a so essenza, l'icona "U salvatore micca fattu da l'omu", hè una foto di Cristu, chì faci piglià a so faccia.

In Ortodoxitta, sta icona hà sempre avutu un rolu specialu, da u mumentu di a so lista di u Costantinopuli in u 1355. Ancu l'osse più antichi di sta spezia eranu in Russia in u 11u seculu, solu da a seconda meica di u 14u seculu tuttu u cunnessu cù u "Savior Not Made by Hands" hè posizionatu à u livellu di u cultu statale è hè intrutu in ogni locu. Sutta sottu custruite temples, sta faccia hè ripreschia in i bandieri di e truppe russi in a più decisiva per a battaglia di paese - da Kulikovskaya à i battali di a Prima Guerra Munniali. A parola "banner" hè sustituitu gradualmentamente cù a parola "banner" (da u "signu"). U Khorugvi cù l'imaghjini di u "Salvadore di a Santa Face" diventò una parte integrante di e vittori d'armi russi.

Iconu "U Salvadore Not Made by Hands" oghje

L'arrivu di questu iconu miraculu, a gloria di quale si spargeru in tuttu a Russia, da u monasteru di Novospassky di a cità di Vyatka à a Cumpagnia di l'Assunta di u Kremlin, hà acquistatu una scala statale è significanza. Mil persa di Muscovites è visitori si sò scopra à l'icona è à a vista di chì hè culpitu à i ghjinochji. Porta Frolovsky, perchè l'icòpicu era purtatu, cuminciò à chjamà Spassky. Passà per elli puderia esse solu cù a cappella nustrale, cum'è un signu di a divinità di a faccia.

"U Salvadore Not Made by Hands" hè un icone chì u significatu ùn pò esse sottu enfasi. Hè cunsideratu cum'è unu di i principali simboli di l'Ortodosia, nantu à u significatu di significatu hè assimilatu cù a cruci è a crucifixion.

Nta l'ultimi anni, chì sò in qualchì tempu sceltu bè chjamatu u Secunnu Battismu di Rusu, un numeru di e chiese, monasteri è tempii ùn anu fattu esse custruitu. In Sochi, u Tempiu di u Salvadore Not Made by Hands hè statu erettu è cunsacratu in u 5 di ghjennaghju di u 2014, per apre u Olimpichi in tempu ricordiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.