U sviluppu spiritualeCristianita

Lithium - chì hè? Lithium realizatu da un capimeccu

Cù u rinuvamentu di l'espirituali è di a fede in a societa, andate in più di più domicile in u cristianu novi cunvertiti nantu à a preghiera apposta, l'ordine di cultu. Visitu à a Ghjèsgia di i domenile è i festivi, u parrocchiale piglia attenzioni à a lettura di u preti di u preti, riflette nantu à u significatu è u cuntenutu. Spessu, essendu vicinu à u Tempiu in i vacanze, pudete sèntelu da i parishioners cunvertiti novi: "Avà, u sacerdògiu leghje qualchì litite. Lithium - chì hè?

U Legatu di Terra Santa

A Terra Santa, sicondu ciò chì Ghjesù hà camminatu, hà cuminciatu a basa di assai tradizzioni di a Chiesa Ortodoxa. Ghjerusalemme hà purtatu à u cristianu mudernu un bonu numaru suffirenzi di opportunità per a salvezza di l'ànima, postu chì questu hè u locu in u mondu induve Cristu fù crucifissu, mette in un casottu ... hè stata di questu locu chì a tradizione di i cruddi di cumincià à marchjà. Inicialmente, era camminendu in Ghjerusalemme à i listessi posti induve l'avvenimenti chì avianu fattu più di 2000 anni fà cambiaron radicamenti a percepzione di u mondu di l'umanità è a marca di marca in novi generazioni. Siccomu, cum'è regula, i cristiani sinceri chì sinceru caminavanu à i posti sacri, seguità a so prucissioni cù canti di preghiera, chì fù chjamatu "lithium". Ci hè duie parechje raggiuni per a cumissioni di tali litiu: in u cursu di disastri, epidemichi o guerri, i processioni di i crudeli sò stati fatti, a seconda raggiuni - longu festa religiosa, durante u qualu locu postu sò visitati è adurtsi adurienti.

L'esercitu mudernu di a prucissiò - lithium

In Orthodoxy moderna, u litiu hè ancu presente. Cumu hè questu, hè diventatu chjaru à l'Ortodoxu da a traduzzione di sta parulla da u grecu anticu - "oración perfeccionata". Lithia hè sempre una prucissioni, cum'è una regula, un "flussu" da u Tempiu. In i tradizioni moderni di a Chiesa Ortodoxa, u litu stilìstinu cusì: à l'epica di a cumissioni, i sacrificadori "avviani" da l'altare, alluntanendu da ellu. In i tempii di Ghjerusalemme anu fora di limiti di u generale, ma in l'esercitu mudernu ùn hè micca fà fà fà, è per quessa sò limitati solu per esse retiendu da l'altare. Sicondu i tempi di lithium, hè solu à i Vespri maiò. U cuntenutu di sta preghiera è una prighera fierida, i testi inutà mutable, per quessa hè pronunzata da u prete.

Li diferenzi di lithium, pronunsiati in tanti temples

Certi cridie chì ùn sò micca parishioneri di un particular temple, fegate à u fattu chì i paroli distinti sò intesu in i testi di lithium. Questu hè chì u primu poema nantu à u litu hè u sticheron di u tempiu stessu, per quessa, in a chjesa di Uspenskoye, u primu hè u sticheron presu da u serviziu di l'Assunzioni, in u tempiu Pokrovsky - da u serviziu di l'Intercessione. Sicondu a chjesa chì u credevule hà visitatu, questu hè u primu versu chì sera intesu. A attenzione particulare hè pagatu à petiti di litali, pronunzata da a parte di u serviziu chjamatu "lithium". Cumu hè questu, hè diventatu chjaru in un omu ortugno in i repetiti ripetuti pruclamazioni "Signore, tenete pietà". U sacrificadore realice a terza fasa di a liturgia cù una preghiera di devozione, dopu chì un ritornu à u tèmpiu si trova.

U locu di a prichera intensificata in l'adopzione di l'Ortodosia

A preghiera rinfurzata - lithium, realizatu à e vespers grandi - hè una forza straordinaria. A vigilia di tutte ogni notte chì accunsente a tinuta di u rangu di lithium, implica un refiutu di reste, una vigilazione incontruvule per u sforzu di a prichera. Qualchissimu rinunzienze di e so bè i desideri è i desideri in u nome di u Signore porta u credevule vicinu à Diu, per quessa, e petizioni litali anu un significatu especial in u cuntenutu di u serviziu divinu festiu. A forza di a preghiera di i parrocchiliarii in questu mumentu righjunhe a forza senza precedente , e persone si unificati da una sola idea, in un certu spiritu, perchè si veramenti dicia: "In où dui o trè sò in u mio nome, aghju eru in elli ...". A dumanda cullettiva per a perdona implica micca dumandà micca per e prublemi persone per u mondu. Durante a festa di Pasqua, a benedizzione di u paniu hè tenuta, a vigilia di tutta a vigilia di tutta a vigilia di u vornu ùn hà micca presumitu.

U leccu di lithium indipendenti

U litali pò esse intesa da una cristiana Ortodevula no solamente in a chiesa, a Chiesa ancu significa pronunciarle u listinu di u litu di a casa è u cimiteru. Lithia hè lettu da i fideli di i so parenti murali. Dopu à a partenza di l'anima dopu a morte, necessite a particularità di i pricorii di un Cristianu. A chjesa dice chì invece di cumemurazione di u pòpulu cun alcoolichi, hè bisognu di leghje pricorii, cumpresu u listinu di litali. À a dumanda di a vita, a persona fallecida serà più faciule per passà in u cuntrastu, i preghji di parenti facilitate a sughjornu di l'anima in u prossimu mundo. Lithium, realizatu da un capimeccu, hè leggugliatu in casa è in u cimiteru, hè una versione simplificata è curta di a leghenda Ortodoxa in e cresia durante u serviziu. Hè cresce chì a persona fallecida ùn ponu più aiutà sè stessu, perchè ùn hè micca capacitu per fà boni scritti è preziati, ùn puderebbe desiderà a nostra prichera per u so salvamentu. I parenti viventi pò aiutà l'ànima prupone u Signore per e so prichere. Un testu senza cumplicatore di "lignu" di casa hè dispunibile per leghje, ma aduce ancu un litiu "prigione mejoratu". Lithium in the cemetery, cum'è u litittu di a casa, hè lettu di u trebnik, è tutti i testi per sta categuria sò in u libru di prayer Ortodoxa.

Un arma putenti di un cristianu creendu

L'arma più efficace in a lotta contru i forzi maligni di un credulitu cristianu hè a preghiera. L'anziani santi anu dettu chì quandu una persona ortodoxa senti una prigaria. L'altru "scorri da quattru metri è teme à avvicinari. Aiunendu i so ancunieri morti hè ancu in u putere di a preghiera, un arma efficau per l'ànima hè litite. Chì hè questu quì per i viventi è i morti, hè chjaru da l'impurtanza chì u lithium attachesi à i servizii di divina festiva è preghje per l'ancestori mortici: "... a so ànima serà stabilita in cose boni, è a so memoria in bonu è tipu. Elder Nikolai Serbsky cunsulò i parenti di i so figlioli morti da u fattu chì a preghiera hè cumunicazione cù u Signore, è a prichera per u mortu hè a cumunicazione cumu cun u mortu, una dumanda per quelli chì ci ponu accade à i cari. Dunque, litus, realizatu per i morti, hà un significatu especial, è micca solu di cristianu, ma ancu di l'armati psicologichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.