U sviluppu spiritualeCristianita

A Catedra di Kazan (Syzran) è a so storia

I città di Volga durante seculi eranu famusi per i so numerosi igrei Ortodoxa. U fiumu putente, chì era l'artery navigatore principalu di u paese, hà purtatu un inguernu considerablemente è hà permessu à l'abitanti di pianti erettu nantu à i so ribelli monumenti maravigliose di l'architettura ortodoxa. Unu di elli serà a nostra conversazione.

Intercessione di a Regina di u Celu

Unu di i sacri più venerati in Syzran hè l' icona di Kazan Mamma di Diu, è ùn hè micca cuncondenza. In u 1830, un terrible disastru chjudarà a cità - una epidemie di colerà, è solu l'intercessione di a Reina di u Celu, chì manifesta dopu a prucissioni onestu cù a so fede, fece fine à u disaster.

Dopu questu, hè diventatu un costumendu in a cità nantu à u Volga u 22 di uttume per fà i prucessi in cumemurazione di quellu avvenimentu momentu. U listessu icòguulu hè stata mantinuta in una piccula iglesia di lignu, in u postu di quale in u lugliu 1866 hè stata una nova catedra in Kazan (Syzran). A necessità di a custruzzione era causata da a dilapidazione extreme di a vecchia iglesia è u fattu chì, a causa di u rapidu crescenu di a cità, a so chjesa principale in quellu tempu, a Natività di Cristu, ùn pudia micca accodà tutta i peregrinu. A situazione è l'altri trè temples chì esistinuvanu in Sizilia ùn salvà micca a situazione. Una catedda grande è grandiosa era dumandata.

Soluzione di finanziarii è altre prublemi

Per implementà u pianu, un stabilimentu fiducialu hè statu stabilitu, chì, in più di u repertoriu di a futura iglesia, includia i cumuni citatori più rispetti e influenti. Fù quelli eranu rapprisintanti di a burocrazia, capaci di furnisce assistenza in l'eventuali di difficultà amministrativi, è di i mercaderi, personificà a basa di materiale di l'affari tutale.

Quandu, sei anni dopu, a Catedra di Kazan (Syzran) hè stata cumpletita è cunsacrata, u calculu finali di i fondi divintati durante stu periodu dimustrò chì di i sventicavanu mila rubli spent spendu nantu à a custruzzione, quasi deci per centu anu obtatu da risultatu di a cullizzioni. Questu hè un quantu assai in quantità, dapoi chì consistìu di cinque copeck e muniti è deci-kopecchi fatti di e vitture ordinali è i pòpuli lucali. A principal parte di i spesi anu da a tesoreria diocesi è donatori voluntarii da l'ambienti di a classa di i vendatori di Volga, chì per seculi era famosa per u so celo in l'affari di pietà.

Scultura pittoresca di u tempiu

A l'ora chì a catedra di Kazan (Syzran) era ancu guadagnava i so futuli scini, a creazione di ottanta sette icone per u disignu di u so internu è a fatta principale cumincianu. Stu grandi travagliu hè cumissionatu à u pitturi di l'icona di u paesi di Palekh NM Safronov. À u listessu tempu, hè creatu un iconostasi incisu, chì era di accade l'òpere di u mastru Palekh.

In u 1880, quandu i mura di a catedral nova custruita u cuntrapputu necessariu, i pittori di Mosca E. Antonov è A. Storozhenko foru invitati à a cità nantu à u Volga. Fècenu una pittura di i muri di l'internu di u tempiu, cumminendu l'abituale in casu esempi scritti bìbiti cù un rico ornamentu decorativu.

Pianu di a parrocchia

Doppu la cumplimintalla di i travaglii, a Catedra di Kazan (Syzran) addivintau unu di i più visitati in a cità. Comu tistimunieghja a cronica di tempiu preservatu, à a fini di u XIX seculu, a so urdinaria cuntenutu quasi nove-centu persone, di quali eranu rapprisintanti di i strati di a società più diversità. Ancu parechji scismati si citatini.

I parishioneri di Piu decidenu dà a so catedrale di u splendore maiò, è cù questu scopu in u 1882 ghjunghjenu a custruzzione di un campanile è un anneiu à l'edificiu principali di a refizzione. U soldi hè coltu di novu in u mondu sanu, è u valore più chjaru, cum'è in u tempu anticu, hè statu fattu da donaturi richiesti.

U disastru chì falava a cità

I dui edifici eranu cumplimessi è cunsacrati in u listessu modu in ott'anni, ma u trasferimentu di campane di u vecchiu campanile di torre à un novu per un certu raghjuntu hè statu fattu solu in maiu di u 1906. U ghjornu di e celebrazione in sta occasioni, nimu hà suspettatu chì in solu dui mesi, a cità hà avutu a più disgrazii maiò in a so storia.

5 di lugliu di u 1906 in a cità si scuppieghja un incaricu terribitu, distruggiennu un numeru significatu di i so edificatori è custruisce a vita di parechji residenti. Fortunatamente, u Signore ùn permettenu micca u focu per sparghjera à un oghjettu saggiu novu, è a Catedra Kazan (Syzran) hè statu micca danatu.

In l'anni di l'intempore è a vita muderna

Dopu à a rivoluzione, a Catedra di Kazan (Syzran), chì a storia in parechje modi s'assumiglia a destinazione di a maiò parte di i tempii è i monasteri di Russia di quelli anni, era chjude. Ma l'alizzioni di Ghjustu ùn hà micca firmatu à questu - in l'annu seguitu, e quasi quinze città chiese di travaglià. Solu in l'anni di a guerra, unita cun un pianu numaru di eglesi russi, a Catedra Kazan (Syzran) hè statu ristabutu. U schedariu di serviziu parechje novu nantu à e so porte, ma era assai difficiule di cunducta, perchè dopu à settimane duie settimani di desolazione, solu parechji muri intactu.

Duranti li cinquanta anni dopu, stu tempiu era l'unicu funzionatu di a cità, è solu in l'anni di perestroika, e chiese è catedrali chì anu stati rimbionu da i fideli, cuminciaru d'apre a unu. Oghje, unificà a gente in a fede è serve a ricerca di verità è boni. Cum'è prima, ghjuccesione tutta a splutazioni majestuva di u tempiu principali di a cità, chì hè bè fugliitu di Syzran, - a Cattedrale di Kazan.

U schedariu di servizii pubblicati nantu à e so porte è prisentatu nantu à i risorsi di l'Internet informa chì in a settimana u serviziu di a matina principia à 8:00 è sirate ghjornu à 17:00. Dumenici è vacanze, sò dui liturgiati sò sughjetti: prima di 7:00 è tardi à 9:00. U schedariu di e serviziu di sera mantene in ligna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.