U sviluppu spiritualeCristianita

Cumu preparanu pè a cunfissioni di un Cristianu

Ci sò parechje chì pensanu chì sò senza peccatu. E ùn aghju micca tombu, ùn aghju micca robatu nunda, chì peccati ùn aghju nunda di parlà in cunfessione! U peccatu hè una malice, per quessa, una divizzioni da a lege - i cumandamenti di Diu, chì u Signore hà datu à e persone per voi puderevule bivellu bisognu è truvà u Regnu di u Celu.

È postu chì una persona hè debbule è debbule, allura, per quessa, pecchje assai davanti à Diu. È per purificà l'ànima è disperse di i peccati, Diu hà datu l'oppurtunità di rimborsu in u sacramentu di a Penitenza, questa confessione.

Tuttu avìa bisogna sapiri comu si preparava a confession. Dopu tuttu, u Sacramentu di Pènentatu ùn hè micca urdinatu à vultà à u sacrificadore è dicendu: "Perdà, Signore, sì piccatu", è cun una conscienza chjara per andà torna più a mo vie vieja vita. A cunfessione assume chì una persona sinceramente capitu i so piccati, si pentenni è vulete millorar. Questu hè l'essenza di u Sacramentu di a Penitenza ottenuta à u populu da u Signore Ghjesù Cristu. U donu hè simile à u sacramentu di u Bautismu, dopu à quellu, dopu à a cunfessioni, u repentimentu è a purificazione di l'ànima da i peccati, una persona hè nova da neia, pura è umila.

Una persona chì rende chì hè un omu siverdente è voli esse cleansed prima chì u Signore hà da sapè cumu si preparanu a confession. Prima, avemu bisognu di qualcunu di piccati, perchè altri ùn si pò micca vistu, ùn s'hè ripresa, è, per consensus, ùn si pente.

Vanità, orgogliu, parolle vacanti, dislike, irritabilità, anger, calumissioni, cunnanna sò intrinsicità in quasi ogni persona. E apparti, un piccatu mortuariu comu infanticidiu (abortu) - soffrenu ogni seconda donna in u nostru tempu, adurterie, revenge, furia, appellu à fortunetellers, è assai più. Tutti issi peccati peccati, cum'è un segnu biancu, chì pò esse lavatu da l' anima solu da u Sacramentu di a Penitenza.

Quandu una intrepretazione di a so piccata natura vinia à a persona, è hà decisu di piglià a via di correzione, pensa, prima di tuttu, cumu si preparà a confession? Un santu babbu hà dettu chì i peccati sò cum'è ladri, più di cuglionu, u più spessu u muru chì separa l'omu da Diu. E pò esse diventate cum'è grassa chì una persona principia cù a sperienza i consecutivi fisichi è fisichi di i so piccati. L'ànima hè dipresione, attempiu suicida, nervo, irritabilità, custa di l'angie, dispramentu è dispramentu. Eterni corpulchichi affucanu diverse malatii.

À vultà à a cunfissioni, sincerely repentant of their peccati, è avè lavatu a so anima davanti à u Signore cun làcrime, una persona riceve a gran pietà di u Creatore. Per mezu di u prete, in leghje a prigione permissiva, u Signore, cù a so manu dritta, rompe stu muratu di u peccatu è destroi a fossa entre ellu è l'omu. Ciò chì dicenu in cunfissione, perchè chì u repentitu sinceru conduce à u risultati desideriti è purificate l'ànima è u core? Prima di tutti, hè bisognu di leghje esempi di piccati, affinchendu a cundizzioni quantu d'elli ci sò per una persona, perchè ellu viaghja prima, è teme u so destinu.

Se una persona decide di rimbrittu sinceramente, ma ùn sapi manera di preparà a cunfessione, ci sò libri per questa scusa in i bieri di l'eglesia, chjamati "Confession e Communion Sagrario", chì scrivenu in detail chì fà. In sicuru, in u primu locu, avete bisognu di pensà per ciò chì tocca à a vostra vita, in i vostri atti. Ricurdà cù cura è analizà tutti i vostri accorsi à l'altri populi, ripintenza, è sinceramente vulete cambià a vostra vita, cumu cumincià cù un novu libru. ¿Qué gran misericordia Dios da a las personas, otorgando esta misericordia - la oportunidad de corrección! Per ùn scuddà nunda è micca miss uni peccati nantu à a cunfissioni, hè megliu, preparanu per u repentimentu, per scrive à u librettu tuttu ciò chì serà ricurdatu. Per apre a tutti i nostri piccati, accunsentutu durante a vita, à u prete, ùn importa ciò chì vargugnate. Sincerely repent and receive forgiveness from the Lord - this is the meaning of confession.

Se una persona pensa: chì dicenu in una cunfissione - permettemu di verificà a so vita, i so azzioni cum'è i dece manei di Diu, ellu cumprà assai informazioni per ellu stessu, cumparendu cusì devi esse campatu, è cumu hà viiu in a realità. San Ghjuvanni di Kronstadt hà dichjaratu chì, avendu ricunniscianu i peccati, cunfèssanu in elli, una persona scours, li tirava per sente scuntramentu è dispere di ripetiri. Spessu cunfèssinu è purificatu l'ànima, una persona vene à currezzione, è disregardeghjani di u sacramentu di a penitenza abre a porta per l'ingressu è a dominazione in l'anima di e forze scuru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.