TecnulugiaElettronica

Steamer "Tefal"

Steamer - un strumentu còmicu per coglie un alimentu sanu è delicious. I so primi steamers sò stati destinati à coccia nantu à u focu. In l'Asia, anu ancora usatu e dispusitivi tradiziunali, chì sò stacked bamboo baskets, muntatu nantu à una pignatta d'acqua fogera.

L'alimentariu di steamatone conserve più vitamini cà coccu in l'acqua, è ùn conta micca carcinogens chì si sò furmati durante a frebba.

A maiò parte di l'urganisimi preferenu steamers electrici. Sti dispusitivi sò fatti di metalli è plastichi è operanu da una reta di electricità.

Unu di l'assistenti moderni più efficausi in a cucina hè u vaporetto Teflal Vitamin Plus. Questa màscita multiplica permette di apprezzà rapidamenti l'ublellu, lunch o cena per una famiglia di trè.

Cumu l'u vaporetto "Tefal" hè dispostu hè chjaramente visibiliu in a figura. In a parti infermale, chì hè statu cunditata chjamata sola, hè un cisterna d'acqua cun un elementu calevale integrati. A crescente hè cuntrullata da sensori è microcircuit. À l'esternu di u pannellu di cuntrollu hè un tempore, un indicatore luminoso è un buttone "Vitamina +". Se pressate stu buttone, u vaporetto "Tefal" cocerà casi duppiu rapidu per a estrazione di furmazioni più intensiva.

Un anellu turbo hè installatu nantu à l'elementu di calori. Questu elementu, dopu à 30 sicondi dopu à cambià di u dispusitivu, cumencia à passà per u vaporetto, chì si sviluppeghja da i canali speciale di e canzone cù l'alimentariu.

Steamer "Tefal" hè furnutu da trè canistri, chì sò stallati annantu à l'altri. Intra i canzelli sò spartini cù pallets cù buchi. L'infurmazioni pò esse sbulitatu se qualcosa grande hè stata preparata, per esempiu un pollatu tutale.

Steamer "Tefal", rivista di quelli chì ponu truvà numerosi, ponu scaldà è coceranu pesci è frutti di mare, carne è poultru, legumi, risu, cereali, pasta, ova è frutti. Pudete ancu truvà ricette pè borshch è dumplings.

Tutte e ricette sò basati nantu à pruporzioni chjaudi in grammi, cusì cun una caldera doppiu avete bisognu di compra scala compressiva elettrica.

Avà, più specificamente di cumu si u vaporetto "Tefal" ponu alimentà a famiglia sana à a mane. S'è cunsiderà chì u corpu hà cambiatu, hà bisognu di pani ligumi, per esempiu - patate è legumi. Sè vo vulete crià densu, pudete cottu bè, porcu o pollulu. U nostru sirvimentu sarà cunsigliu di rossu, carne di pollettaria di dipendite è trè ova.

Prima di cumpressu u cisterna d'acqua à u livellu massimu. Hè desideratu chì l'acqua hè nettu o fiurevule. Allora menu pocu scala.

In u più grande cesto, chì ghjè situatu sottu, stanu cun pezzi di polletta sanu. Prima di questu, hè dispunibule per sperà cù e sali. Da quasi 450 grammi di pollo sò stati disposti da manera chì i petti sò ghjovani à côté è ùn cundiscenu micca. Questu permetterà a coppiu à processà in modu ugguali l'alimentariu.

In u sicondu basket, chì hè stallatu annantu à u primu, pusemu l'arricavatu chinu cumpletu di 300 millilitru di acqua fogera. In acqua di furmagliu, rinfrescenu 150 grammi di arroz bianco privau biancu è aghjunghje una colazione di salinu.

In u tagliu di u focu avemu u ova. E cupria u vaporizzatore cù una tapa.

Avà poverà u cronòmetro per 25 minuti, cambie nantu à u modu "VITAMIN +" è cun tranquillamente di travaglià. L'alimentazione ùn deve esse agbitata è, in generale, pudete scurdà di un vaporetto per 15 minuti.

Dopu à 15 minuti, ovos bianchi sò preparati . Per piglialli, ci hè bisognu di scancerà u cisterciali, è mette a tonda à u mità.

Dopu à 5 minuti, rinfriscà a cesta cun tazze. Dopu à cinque minuti scende u vaporizzariu è riceve u risu.

Comu pudete vede, hà dettu solu 25 minuti per preparà l'esse chjaru più simple senza a cucina, frittura è afficheta l'alimentu.

Petti di polli sò stati cotti per 20 minuti, u risu - per 25, ova di pilami, solu 15.

Ogni mudellu di u steamer hè cumminatu cù un libru di ricetti in russu. Ùn ùn solu ùn ponu accuminzaru a coccia prima, ma in tempu, creanu i vostri propri ricetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.