FurmazzioniStoria

"Lyudnikov Pasqua" (Volgograd), u racontu di a battaglia di Stalingrad

Oghje "Island Lyudnikov" - un cumplessu di memoriale didicatu à unu di i più intensi lotta in Stalingrad duranti la Secunna Guerra Munniali. Quì sò uni pochi di mesi lu friddu, pi teniri la Division 138th infanteria di difisa.

Protection of "fossi"

U famosu "Island Lyudnikov" A te u so nomu in onuri di lu culunnellu Ivan Lyudnikov, chì cumandava la 138th Division RI durante a battaglia di Stalingrad. Stu unità militare pena un impurtante missione strategicu. I suldati avianu a difesa di u paesi di Lower Carrasciali è pianta, ci trova.

cundizioni isolé in chì hè accadutu in a difesa di u so paesi, vi permette circadori avvene chjamate stu paese sordu "ìsula". U wording ha lassatu a ghjente, ma poi lu statu furmalizza à traversu una memoriale publicu. U scopu principale di i tedeschi in stu settore hè l 'usina artiglieria "carrasciali". Quandu attaccatu Wehrmacht Stalingrad, si calcium trè ugettivi. In aghjunta à "fossi" in sta lista strategicu hè l 'usina "Red October" è la pruduzzioni d' usina trattore.

situ strategicu

Cosa era accussì mpurtanti di la cumpagnia, chì pruteghji Ivan Lyudnikov è u so bastone? "Carrasciali" A fabbrica fù fundata da cumpagnia Air France "Marlia" in 1913 in tsarist Russia. mudernizà i spazii industriali durante u industrializazione di u prima Soviet chiani cincu-annata. Ingegneri messe à pruducia hunting grande-calibre quì per l 'Armata Russa. In più, ci hè pruduzzioni è civili. Ma di sicuru, chi a missione militare di l'impresa era lu purtau a sceglia lu Wehrmacht cum'è u testu di u so attaccu.

On a vigiglia di a guerra, in u "carrasciali" accuminciau a pruduzzioni hunting è howitzers seria BR. In u 1940, si tratta di l 'esèrcitu, è successu a risistiri a Fra tedesco su tutti i fronti. Tagghiò è lampà la pianta, vulia dì di privà l 'Unioni Suviètica era una artiglieria mpurtanti, senza chì u cummandu di l' a guerra addivintava suicidal.

Lu primu attaccu di

On a vigiglia di a nascita di i tedeschi in u Borghi di Stalingrad a pianta stati evacuati guasi tutti i travagliadori (circa u 90%). Trasuti a l 'Urali, è Siberia, per assicurà u funziunamentu stadda di l'industria in u furgoni. Stà in l ' "fossi" di u costu, nunustanti lu bumbardamentu e attaccu di li nimici, si cuntinuava à pruducia i prudutti pusizioni strategica impurtante. Issi 400 pirsuni foru travaglià in e cundizioni intolerable. At a fabbrica più di manciari e 'acqua pulita. Ùn ci hè micca elettricità, è l 'aria era udushliv. In più, sti travagliadori aiutari l 'armata in a so battaglia contru à u nimicu avanzavanu.

U primu colpu di li tudischi hè accadutu 23 di austu, 1942. "Carrasciali" A pianta hè statu sottu u focu da l 'aria. In uttobre, u cummandu Soviet mandatu à u so mura di l '138 bissau Division infanteria. Idda ha attravirsatu successu à u riva destra di lu Volga e preparatu per un longu di difisa. In l 'uccupazzioni di l "ìsula" hè a scena di musi lotta carrughju per ogni metre lettinu di tarra.

Impurtanza di la battaglia

Li tudischi pruvatu à piglià pusessu di a pianta "carrasciali", micca solu perchè penalità l 'armi' esercitu Suviètica, ma dinù perchè stu settore di lu fronte, dà un accessu à u Volga. Hè quì chì u Wehrmacht fù cummossu di l 'Est ca luntanu pussibule in u web Great War Refrains. A battaglia di Stalingrad statu pensa à u cambiamentu di tuttu.

Sè lu Terzu Reich guadagnatu lu cuntrollu supra li ciumi, li avissi a taglio Major vina trasportu. On si cruised navi cu armi tesi, populu, manciari e ogghiu Caucasian. L'Unioni Suviètica lassatu senza risorse essenziali, cum'è persi à u 'uppusizzioni. It Lyudnikov Island hè divintatu unu di l 'arena di battagghia dicisiva, ca ruvisciati u web corsu di non sulu lu Great War Refrains, ma la Secunna Guerra Munniali.

Trà u Volga è lu Wehrmacht

11 di nuvembre di u 1942 li tudischi spizzò, à traversu à u Volga. So Division 138th fù circundatu su tri lati. surdati Soviet in stu settore hè difesu da un picculu pezzu di terra in lunghezza 700 è a larghezza di 400 metri. Di l 'est di Lyudnikov è i so omi eranu cupertu cu magre Ghiaccio Volga nuvembre. delivery, manciari a la pianta, u fiume sò cumplessu da u fattu chì u so acque hè cuntrullata da i tedeschi. Food ghjunse irregularmente, è i suldati sò ogni jùarnu. Ufficiali è l 'omi, trasuti ricevutu un rapide cutidianu di quindici grammi di biscotti, ciriali, è una manata di zuccaru. A battaglia di Stalingrad ùn hà pietà qualchissia.

Una volta un ghjornu Lyudnikov detti trenta LCD nantu a manu. surdati Soviet a unu puntu avianu ancu a luttari cu armi cunquistata. In unu di u cumbattimentu di 138 Division distruttu distaccu Sapeur di u Wehrmacht. Dopu à quessa, i Armata si n'andò à tedesco Browning libbra di armi quarcunu l'altru. Libro messe à tena u so descargar.

signalers heroism siparati, dà una Division 138th lea cun sede. Stu gruppu facianu u so travagliu, è chì in lu barrancu trà i pusizioni stonda. U puntu di cuntattu veni chiamatu "Spot". Kuz'minskii sargenti è trè privates (Vetoshkin, Harazin è Kolosovsky) fattu tuttu a sede pussutu tena Jonás di ciò chì hè pusitivu, è dà ordini Lyudnikov. Ancu in tempu, issi signalers statu fattu un munumentu è indipindenti.

contraffinziva

In di dicembre, u Volga cumplitamenti cummigghiata cu Ghiaccio, ferma. Ci hè un periculu d 'embiu tutali di u Division 138th. Allora u surf Lyudnikov è a so squadra ghjunse à u Battaglione Lingatere 400th. Hè situatu in u Hare Island , è ùn ci permette li tudischi da u rughjonu volga à encircle lu difinnìa of "carrasciali".

Li primi dui simani di dicembre 1942 era lu cchiù di li surdati Soviet in stu settore. Infine, u 14 di a sede di l 'ordine ghjunse chì u Division 138th hè a principiatu una contra-offensiva cù a vulintà di unificà cù a parti vicinu di l' Armata Russa. Allura lu difinnìa di a pianta, gestiti à entra in a 200 metri e firmavanu arice à stu postu.

A picca settimane dopu, January 10, 1943, accuminciò la offensiva Soviet generale in sta parte di Stalingrad. Division 138th tramutata à un altru impurtanti oggettu strategicu - l 'usina "Red ottobre". Cusì finì a difesa eroicu di "carrasciali". I participanti à a battaglia stati presentati à i primiati. Lyudnikov sè diventa una Major General.

Battle in Stalingrad particularmenti canusciutu pi diversi asempi incù di curaggiu e inflexibility surdati suviètici. Ci hè divintatu un tali un simbulu Lyudnikov Island. Volgograd oghje ricorda u so miti e glòria a so mimoria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.