Educazione:L'urdinaria è i scoli

Cinta sismiche di a Terra. I nomi di i cinta sismiche terrestre

I Cinti sismiche di a Terra sò e zoni unni sò i pezzi litosferiche chì componi u nostru pianu è in cuntattu. A caratteristica principale di ei spazii hè a crescita a mobilità, chì pò esse espressa in terrequali frequenti, è in a presenza di volcani attivi, chì da u tempu di u tempu avianu a pruprietariu di l'eruzzioni. In regula, e rigioni simili di u strettu di a Terra per millenari di milla di longu. In tuttu questa distanza pò esse tracede una frattura grande di a crosta di a terra. Se tali cresia hè nantu à u fondu di u mare, pare com'è una crescente midicina oceana.

Li nomi muderni di cinture sismiche di a Terra

Sicondu a teoria giugrafica à generalmente accettata, ci sò questi dui sismiche maiori in u pianeta. Sti includenu una latitudine, chì si trova annantu à l'equatori, è u secondu - meridiano, rispettivamente, perpendiculare à l'anticu. U primu hè chjamatu Mediterraneu-Trans-Asiaticu, è urigineghja in u Golfu Persicu, è u puntu extremu righjunghji à u mezu di u Oceanu Atlanticu. U sicondu hè chjamatu Pacificu Pacificu, è passa in veru secunna cù u so nome. Hè in issi spazii chì a grande attività sismiche hè osservatu. Ci sò formazioni muntagnuli, cum'è questi volcani permanenti . Se sti cinti sismiche di a Terra sò veduti nantu à un carte di u mondu, poveremu esse chjaru chì a maiò parte di e eruzzioni fallenu nantu à a parte sottu di u nostru pianeta.

U più grande dorsali in u mondu

Hè impurtante sapè chì u 80% di tutti i terrequoti è e eruzzioni vulcanichi cadunu pricisamenti in u codice di u Pacificu. A maiò parte di questu hè situatu sottu à l'acqua di u mari, ma ancu in una parte di u paese. Per esempiu, in i Isole ha Hawaiian, hè per via di a split in a terra chì i terriquami sò sempre in constantità, chì spessu prumessu di un gran numaru di vittimenti umani. Aduprà questu chjassi giandale comprende i cinturini sismichi più chjude di a Terra. Cusì, Kamchatka, l' Isule Aleutian sò appartenenu . Affetta a costa occidentali di u cuntinutu americanu tutale è finisci ancu in u Sud-Antilles Loop. Hè per quessa tutti e righjoni chì si trovani nantu à sta linea anu persistendu sempri più o tanti terremoti forti. Frà i giganti più populari, chì hè in questa zona volatile hè u Los Angeles.

Cinta sismiche di a terra. I nomi di menu cumuni

Ora cunzidirau li zoni di i terriquami siciliani, o sismicità secunnu. Tutti sò densamente densamente situati nant'à u nostru pianeta, in ogni locu i risichi ùn sò micca audibbili, mentre que in altri riggiuni i tremuli righjunghjini quasi u massimu. Ma devi esse nutati chì sta situazione hè propiu in quelli terri chì sò sottu à l'acqui di u Oceanu Mundiale. I cincu sismicu secundariu di a Terra si sò cuncentraus in l'acque di l'Atlànticu, in a bacinu di l'Oceanu Pacificu, è ancu in l'Àrticu è in certi locali di l'Oceanu Indianu. Hè interessante chì i chjovi forte, in regula, cascanu pricisamenti in a parti orientali di tutte l'acqui terrestri, chì hè, a "Terra respira" in Filippini, chì scorri pocu à l'Antartida. Da certi punti, i sacchetti di questi attacche à l'acque di u Uceanu Pacificu, ma in l'Atlanticu hè casi sempre calmu.

Una ricerca più dettalica di questa mena

Comu fu dichiaratu, i cinturini sismichi di a Terra sò furmati precisamente à a junction de i più stescini pratiche di litosci. U più grande di queste hè u meridiano Pacific Ridge, nantu à tutta a longu di quale ci hè una quantità numerosa di elevazioni di muntagna. In regula, l'enfasi di colpi chì provoca tremors in questa zona naturali hè subcrustale, perchè sparghjiane longu distanzi. U ramu più sismisicu di l'aresta meridiera hè a so parti di u nord. Ci hè impurtanti assai, chì spessu a righjunghjini a costa di Californie. Hè per questa mutivu chì u numaru di grattacieli chì sò stati custruiti in questa zona hè sempre ridutta à un minimu. Nota chì città cum'è San Francisco, Los Angeles, in generale, una storia. I pupulazioni lucali sò edificati solu in u centru di a cità. Perpende, à u sudu, a sismicità di stu ramu hè ridutta. À a costa occidentali di l'America miridiunali, i tremorsu ùn sò più stani cum'è in u Nord, ma ci sò ancu focu subcortical.

Molti rami di una ridge grandi

I nomi di i Cinta sismiche terrestre, chì sò straggiati da u principal meridianale di Pacific Ridge, sò diretti in relazione cù a so situ geografiche. Unu di i rami hè u Regiu orientale. Hè uriginata fora di a costa di Kamchatka, passa per l'Isule Aleutianu, po travaglia traversu u cuntinimentu americanu tutale è finisce in u Falkland Islands. Questa zona ùn hè catastròficamente sismiche, è i tremorsu chì si formanu finu à quì sò chjucchi. Semu devi esse nutatu chì a branche à l'Orienti lassava l'equatore da ellu. U Mari di u Caribe è tutti i stati insulati chì sò situati quì sò digià in a zona di u Circu sismicanu Antille. In questa regione ci sò assai terrimoti chì anu purtatu assai disastri, ma issa a Terra hà "calmu", è i tremorsi chì si sìanu intesu à tutti i resorts di u Mari di u Caribe ùn pose micca micca pessimu à a vita.

Una paradoch geographica petite

In casu à guardà i cinture sismiche di a Terra nantu à un cartulare, dete esce chì a parti orientale di a ridge di u Pacificu passa à a costa più uccidentale di a terra di u pianeta, chì si trova in America. U ramu uccidintali di u listessu cintura sismiche cuminciare à l'Isule Kurile, passa per u Giappone, è dividite in dui altri. Hè strana chì i nomi per e sti zoni sismiche fù sceltu cù preminenza è viceversa. In modu, questi ddi rami da quale stà stata hè diventata dinò ancu e nomi "occidintali" è u "orientali", ma questu tempu a so affinità geografica cuncorda cù reguli in generale. U tarritoriu orientali di Nova Guinea per a Nova Zelanda. In questu spaziu, ci sò trembili assai forti, spessu devastanti. U ramu orientale cuntene i costi di e Filippini, e l'isuli miridiunali di Tailanda, ancu di Birmania, è per ultimu cuncesione cù u cinturellu Mediterraneo-Trans-Asiaticu.

Panorama di a ridge sismic "parallel"

Ora cunzidira chì a regione di litosfera, chì si trova vicinu à a nostra regione. Comu avete digià intesu, u nomu di i cinturelli sismichi di u nostru pienu dipende da a so locu, è in questu casu l'arme meditare-Trans-Asiàticu hè a cunferma. À a so alcuna sò l'Alpi, Carpati, Apenini è isuli situate in u Mari Mediterraneu. L'attività megliu sismiche hè questu in u filu Rumeno, induve si tremendu tremanti sò spessu osservati. Trascendere à l'Oriente, questu cinturà capisce i terri di u Baluchistanu, l'Iran è finisce in Birmania. In ogni casu, u percentuale totali di l'attività sismiche, chì falà nantu à questu ughjettu, hè solu 15. Per quessa, questa regione hè abbastanza segura è silente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.