Educazione:L'urdinaria è i scoli

U sviluppu di u pensamentu in i zitelli di parechji età

U zitellu annantu à a famiglia chì hè digià in una età tempura refle u mentri l'attitudini è i cunnessione trà i fenomeni di a vita sociale è a natura chì sò accessibili. Questa capacità si sviluppa è sempre crescita cù l'experientia di vita addivata, crianza in a scola è a famiglia. E Stage di u sviluppu di i prucessi di penseru sò e funzioni seguenti.

Sviluppu di penseru in i zitelli in prighjilla

À e fasi iniziali, u pensamentu di i zitelli hè un caratteru visually effective. Prima di tuttu, hè assuciatu cù una percepzione specifica di l'uggetti esterni è di l'azzioni di una natura pratica. Da u primu annu di a vita, u zitellu pudarà tuccà un ferru calante brillanu è senti una ardenti. In u risultatu, a prossima volta l'esperienze sera disprezzu in ellu, è ùn tocà l'ogetti brillanu. A basa di stu cumpurtamentu serà u pensamentu fugliale in a mente di u zitellu, chì toccu l'articuli lucenti pò esse dulore. Questu serà un attu di penseru, manifestatu in una forma visuale efficace. In u prublema di ottene una sperienza di vita, u zitellu averà studià per esse più precisa di a dati di a cumunicazione. Dopu avè toccu u ghjocu di brillanti è friddu, ellu si capisce chì u cattivu resultanti ùn depende micca di l'ughjettu stessu, ma in una altra cosa. U pensamentu visuale efficace in i zitelli di sta età hè principalmente dovutu per l'interaczione diretta cù l'uggetti.

U sviluppu di u pensamentu in i zitelli di qualità più minima

À questu staghju, l'attività di pensare di i zitelli in parechje manere ripeti u pensamentu di u pre-maistru. L'analisi di u materiale pedagogicu si faci esercitivu in un pianu visuale è efficafanu. In ogni casu, u zitellu, iniziu à assistisce à a scola, acquistenu a pratica di pensamentu mediaticu, in quale u discorsu hè essenziale. Finu à a parolla, l'immi urigginali di e cose (ogetti) in a so mente sò sustituiti da designazioni verbi. I zitelli appieghjani à usà e ligami mentali - micca i menu esterni di l'ogetti, ma cuncetti specifiche cun elle. Cù l'aiutu di u parolle, i studienti ponu identificà micca solu l'oggetti stessi, ma ancu e diverse relazioni chì anu da elle. À questa stage di u sviluppu di u zitellu , una precisa descrizzione verbiica di l'uggetti è una spiegazione curretta di e relazioni chì esistenu trà elli ghjucà un rolu enormu.

U sviluppu di pensà à i zitelli di media classificazione

U studiu di a scola, in a classi media, dà una quantità grande di materiale per u sviluppu di pensà è di parlà. Questi prucessi in u studiu di diversi temi sò stati di modi diffirenti è sò e so peculiarità propria in letteratura, storia, lingua russa o lezioni di matematica. A causa di sta diversità, u sviluppu di u pensamentu creatu hè perfeccionatu , è i capacità per a percepzione astratta palesanu. U so sughjettu hè legatu più generalizatu trà i fenomeni di a vita suciale è a natura.

Sviluppu di penseru in i studienti in u culleghju

I ragii di stu gruppu d'età, in regula, l'avè anu una grande experiència di u travagliu mentale è in u so pensamentu principianu per invià à avè acquistatu prima è esprimenu cunuscenza supra i reguli generali di a rialtà. In i qualtagghi superiori di i zitelli, travagliu di penseru nantu à a basa di cuncetti scientifica acquistate durante u prucessu di scola. A cuntrariu di i studienti di qualità inferiscei, ùn anu più simplice di memorizà, apprendu u materiale prupostu, ma strive à percorre in a so essenza stessu di i fenomeni ch'elli stanu. I studienti in u cullegiu studenè à dà i so prucessi di penseru a forma logica è rigurosa, elaburem l'abilità di analizà u materiale ricivutu, chì cumprenni, facenu i cuncortizazioni necessarii. À questa stage di pensà, un rolu impurtante hè ghjucatu da a capacità di i zitelli à eseguitu accadufranu bè sienti in forma di manera precisa e precisa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.