Arte e spettacoliArte

Daniil Cherny - ritrattu nantu à a scena di u tempu

In u tempu di u più seriu lu gran pitturi Daniil Cherny (1350-1428) travagliatu di Russia. People languishing, sottu à u pastoghje ghjunse da l 'est di e truppe Batu. Iddi brusgiatu è cità, borghi, lochi mondu distruttu è sò stata à u pòpulu, piena Russian.

iconographer a vita

fonti stòrichi nun supravivìu. infurmazione accéder circa lu iconographer manca. Daniil Cherny fattu durante quelli ghjorni scuri è dismal quandu periculu era fixe. In i monasteri, centri culturali, è brusgiatu u annali manuscrittu. Pirciò, sapemu guasi nunda di circa cum'ellu campava Daniil Cherny. A so biografia hè piattu per parechji seculi. abbinutu Tatar-mònguli in u nord-est di Russia era fixe. Più di centu e cinquanta anni di genti oppressioni usatu à avè paura di. Ma l 'àutru di l' artista - à addivà i emutivu binistà, aiuta malgradu i casi a cridiri, amore è campà. E altronde, à l 'assai unità di Sacru Russia nun era. Princes finiscinu senza lotta tra d 'iddi. populu Russian stati tombi in i guerri internecine di u principi.

Pittura di la Russia mediuevali

È in stu tempu di l 'arti Russian hè suvitatu pruspirità esigenza. Nomi Feofan Spanjisht, Daniil Cherny, Andrei Rublev - a fiertà di a cultura russa. Iddi èranu moines icona pittori. U so travagliu avia na granni nfruenza ricca cultura di Byzantium. Ma in Russia, nantu à i seculi è hà suppurtatu mutazione. Icons, parò, scrittura dinù nant'à u lavagna. Ma l 'artista per un longu tempu à rifletta cumu a riflèttiri li scopi divinu. Daniil Cherny Nu i afréschi de la Cathédrale Santa Maria Assunta in Vladimir-u-Klyazma e scrissi suciale.

Icon "Ioann Predtecha" hè fidu à u santu patronu, chì hè conducive a paci è i malati da a malatia, quandu ci andava cù prighera è a fede. Teatri afréschi imponi da l 'artistu un gran battutu à u travagliu è, dunque, di grande mistieru. Just calcina anticarburizing Bagnato sicca prestu, è l 'artista bisognu di pricisioni. In iconographer solu uni pochi di travagghi, cume "St. martiri Zosima "(1408). Era una bona prigiuneru rimitu chì cumunicatu cù l 'animali salvatichi, cum'è ghjente, è fù mandatu à ellu da u Signore, à cunfurtà. Ma chì hè per quessa ch'ellu hè accusatu di a signatura è turmintatu tradutu tombu. Perchè iconographer tracciau lu imagine di u santu? Forsi parchì la tatari, è i dirigenti ùn billezza genti e ruthlessly li distruttu. Santa Maria Zosima avianu a ricurdari a nostra misericordia principi. Dopu à una murale seculu vìa culore di a so epica. Cupertu cu fond d 'oru e di ddocu un tuttu è glows padrona biancu figura di u santu. In issu travagliu ùn ci hè nimu variegation. Pittura fresca è armuniosu. In i mani di u saint - la scrittura chi a mumenti difficiuli ci dà forza.

Affresco "Seno di Abraham"

In l 'anzianu, li cui nomu vinni ritinutu traduciutu comu "u mo babbu hè alta", cù a so moglia Sarah nun hannu i zitelli. Ma lu Signuri cci avia purtatu fora di Ur, dannu un novu nomu - Abràhamu, chì mezi traduttu "babbu di parechji populi", è li fece un novu populu sceltu. A esse culligatu cù u so Vera significa riparu a prutezzione Abraham. È in quelli ghjorni, è oghje ùn finisci di essiri apprupriati stu tema, u tema di ammucciatu da guai e disgrazi. A murale, simbulizeghja paradisu. Hè fatta in nòbbili culuri turchinu-verde, calmu chì ramintà chì ci hè un locu di cunfortu è a salvezza.

impattu Daniel Black Ital nant'à u travagliu di i so culura eleva è amicu Andreya Rubleva. Era un veru pittore, portante cunfortu pòpulu è di sperenza.

Iddu murìu da u flagellu, è ti cuprarà migrà in la cattedrale, Sarvaturi di u monastero Andronikov, chi tengu u banca di u Yauza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.