FurmazzioniStoria

E di u Golitsyn prìncipi. Vasily Golitsyn (Russia) - fundatore di u ramu anziani di u famigliali Golitsyn

Rod Prince Golitsyn hà una storia piuttostu longa, è ntirissanti. Era u sughjettu di parechji opari di genealogists. A unuri spiciali hè u fundatore di unu di li rami di sta famiglia - Vasily. Ci hà da esaminà a biografia di dda pirsuna, oltri a la storia di lu prìncipi Golitsyn.

A nascita di u genaru Golitsyn

Rhode Golitsyn piglia u so urighjini da u Lithuanian granduca Gediminas è u so figliolu Narimonta. figliolu A l'ùrtima, Patrick, in 1408 intrutu in u serviziu di u principe di Moscow Vasily I. Hè stata fundata da Patrikeyev punti.

Avemu bisfigliolu Yuri (fils Patrickeyev) - Ivana Vasilevicha Patrikeeva - era l 's'allumìngiu Bulhak. Per quessa, tutti i so figlioli eranu scritti cum'è i prìncipi di Bulgakov. Unu di i figlioli di Ivan - Michail Bulgakov - Golitsa si varagnò lu cosa tua, è tutte e grazie à i so abitudini di arme nant'à u so gauntlet a manu manca. U so solu figliolu George, chì era à u serviziu di a Tsar Ivan lu tirribbili, qualchì volta scrive cum'è Bulgakov, è qualchì volta cum'è Golitsyn. Ma lu discinnenti di l 'urtimu si chjamava solu Prince Golitsyn.

A divisioni in quattru rami

Yuri Bulgakov, Golitsyn avutu figlioli - Ivan e Vasily Golitsyn. Basil Bulgakov appi armenu tri figghi, anchi si eranu senza figlioli. Stu ramu Golitsyn ruttu. Unu di i figlioli di Yuri Bulgakov, Golitsyn era un capimachja militare è shtatista di l 'èbbica di l' malheurs Vasily.

Ma linia Ivan Yuryevich detti numerosi Razza. Sò niputi, Andrei avutu quattru figlioli, chì era l 'antenati di lu rami di l' Golitsyn: Ivanovich Vasilievich Mikhailovich Alekseevich.

Jugend Vasily Golitsyn

Prince Vasily Golitsyn era natu in 1643 in a Mosca. Era u figliolu Boyar Vasiliya Andreevicha Golitsyna, chi ha tenuto pusizzioni maiurone cu lu Re, e Tatiana Romodanovskaya. A famiglia era di quattru i zitelli, ma datu chì u figliolu, Ivan ùn lascià daretu prole, Vasily addivintò l 'antenatu di u ramu anziani di u Princes Golitsyn - Vasilievich.

Vasily Golitsyn persu u so babbu à l'età di nove, è tandu pigliò cura di u so figliolu, è l 'altru i zitelli stati tinuti tiuricamenti nant'à i spaddi e di la matri. U ghjovanu Riuzzu era una passioni, di scenza è a cunniscenza hè bonu per chì educazione tempu in casa soia.

U serviziu publicu

Cù u trabucinata di u quindecesimu anniversariu, una nova fasa di a so vita: Vasily Golitsyn (Russia) intrutu in u serviziu di u tsar era Russian Alexei Mikhailovich. Si tìnniru la pusizzioni di Chashniki phlegm è u cunduttore. Ma u più nanzu à favore, Prince Vasily Golitsyn messe dopu à u regnu di Fedor Alekseevich in 1676. Si n'hè statu garantitu a pusizioni di l 'Boyars.

Sottu Tsar Fyodor Vasily Golitsyn in una abbastanza cortu piriudu di tempu s'arrizzò. Digià in 1676 ci fu ncarricatu di guvernà cù a Little Russia (avà Ukraine), cusì, lascendu à Putivl. It S'avissi a nutari ca li grana fatti Vasily Golitsyn dicisi. Lu Riuzzu era tandu cunfruntatu cù u techju di Turkish-Tatar, soprattuttu aggravated in lu 1672-1681 anni, quandu ci hè una guerra Russian-turca, Carlu participò à garberà Chigirin. In 1681 fù attribuitu mondu Bakhchisarayskiy intreccia stabbiliri lu status quo. Doppu ca, Vasily Golitsyn turnau a Mosca.

Comu la testa di ordine tribunale Vladimir, Basil arquantu attentamenti assuciata cu la soru di u rè Princess Sophia è i so MILOSLAVSKAYA famiglia. Allura addivintau la testa di i cummissioni chì hè in u cumandante di i riformi in l 'asèrcitu, ca largamente cuntribuitu à l' fidilità di l '' armata russa, chì serve à a prova cum'è vivi di u futuru vittoria di Peter I.

Miracle

In u 1982 Tsar Fedor muriu. Cum'è un risultatu, insurrezzione di Valenti vinniru a lu putiri, li Queen Sofia, chi vuleva Prince Golitsyn. Idda addivintò riggenti di ghjovani fratelli Ivan e Peter Alekseevich. U capu di l 'imbasciata di l' ordini hè statu numinatu Vasily Golitsyn. Prince addivintau lu cuntrollu de facto di epopea di l 'Imperu Rumanu Russian.

Ma i tempi èranu frasturnati: rilazzioni sullati cu la Pulonia, ca Russia hà De Jure statu di guerra; lotta accuminzau cu la tatari Crimean, nunustanti lu Trattatu pocu cunclusu di Bakhchisarai. Tutti sti dumanni avianu a essiri solving hè Vasily Vasilyevich. In generale, in issu fattu, si mette in marchja bè, evitendu un scontru direttu cu li pulacchi e cristiani à un tempu quandu Russia hè unprofitable.

Tuttavia, Vasily Golitsyn sfarenti punti nantu-European è riabbicinamentu sempre circava cù i paesi Western a risistiri espansione Turkish. In stu riguardu, visture temporaneamente su lotta per un accessu à u mari Balticu, la quali cunfirmava ca li stati avieunu 1683 cunclusu digià incù i Svedesi. Tri anni doppu Golitsyn Ambasciata cunclusu Paci eterna cù la Pulonia, ligarmenti finìu la guerra, Russian-francese, chì hà duratu da 1654. Sicondu à u scontru, Russia e Rzeczpospolita stati custrettu à piglià l 'azzioni militari contra l' Imperu Uttumanu. In cunnessione incù sta u principiu di una guerra Russian-turca in u quali u nostru e truppe in 1687 è 1689 Ùn sò assai campagni Crimean successu stati anda.

Unu di i più bè cunnisciutu-evenimenti diplomaticu di ddu tempu era la cunchiusioni di u Trattatu di Nerchinsk cu la Dinastia Qing. Era lu primu documentu ufficiale messa u fundamentu di a storia seculi-vecchio, di li rilazzioni diplomaticu trà Russia è China. Macari si deve esse dettu chì in generale, stu scontru hè OPPUGNATE di Russia.

Duranti lu regnu di Princess Sophia Alekseevna Vasily Golitsyn ch'ellu era micca appena una figura Curie in epopea di u paese, ma dinò i più putenti di lingua ufficiali à a casa di campagna, in fatti essendu u capu di lu cuvernu.

Opal è a morti

Nunustanti lu so talentu shtatista Vasily Golitsyn, à ùn piccula parte ch'ellu duvia a so messa in risaltu di u fattu chi hè un favuritu di a principessa Sophia. Stu predetermined so caduta.

Nantu à a chjusa n'adultu, Petru I esautoratu Alekseevnu Sophia e Golitsyn pruvatu à ghjunghje accettazione di u suvranu, ma iddu era nigatu. Vasily statu pigliatu in custodia su accusa di campagni Crimean stende è u fattu ch'ellu avia mette in lu ntiressi di lu riggenti, invece di i rè Petru è Ivan. a so vita ùn hè solu spugliata di la cugina ntircissioni - Boris A., ca era lu tuturi di Peter I.

Vasily Golitsyn stata spugliata di u titulu di boyars, ma lassaru a la dignità princely. Iddu è a so famiglia svegliu di u lea eterna. Cumenciu Con u so postu vinni numinatu Kargopol, ma poi esiliatu parechje volte apprima a àutri lochi. L'urtimu puntu di rifirimentu hè u paesi, provincia Kologory Arkhangelsk, induve esiste tutti i-putenti shtatista muriu nta lu 1714 in uscuritati.

A famiglia Vasiliya Golitsina

Jera spusatu dui Vasily Golitsyn. Prince primu matrimoniu fù assuciata incù Feodosiey Dolgorukovoy, ma idda murìu, è ùn ci dava i zitelli. Allora Vasily moglie di la figghia di Boyar Ivan Streshneva - Evdokia. Da stu matrimoniu appi sei figghi: dui e figliole (Irina è Evdokia) è quattru figlioli (Alex, à Petru, à Ghjuvanni è à Michael).

Doppu la morti di a famiglia Vasily Golitsyn hè statu u dirittu di vultà da a l 'esiliu. U figliolu maiò di Prince Aleksey Vasilevich suffertu disordine di la menti, chì hè per quessa ch'ellu ùn pudia esse à u serviziu publicu. Tutta a so vita hà vissutu in u duminiu, unni murìu ntô 1740. Da u matrimoniu di Marfoy Kvashninoy avia un figliolu Micheli, chì lampò fora di u favore di l 'Mpiratrici Annamaria Ioannovny, è si messe cù i so court jester. Iddu murìu ntô 1775.

Un altru figliolu Vasily Golitsyn - Michael - serviziu famosu in a tarra. Iddu fu sposata con Tatyana Neelova, ma avia micca i zitelli.

Vincenzo Golitsyn - shtatista Petrine éra

Unu di i più forti omu di a so epica hè Vincenzo Mikhailovich Golitsyn. Prince, natu in 1665, hè u figliolu di u fundatore di u ramu Mihaylovichey Mihaila Andreevicha è dunqua un cucinu di Vasily Vasilyevich, chi noi mintuatu sopra. Ma, un so parente, per a so messa in risaltu ch'ellu deve esse cuntenti di Petru lu Granni.

U so primu rolu impurtante era in l 'articulu di marital di lu Riuzzu. In seguitu, Principi Vincenzo Golitsyn participò à i campagni Azov è in la Guerra Northern. Ma i so punti cchiù mpurtanti sò stata à u serviziu civili. In l'anni 1711-1718 ch'ellu era u guvernatore di a Kiev in 1718-1722 - Prisidenti di u Chambers-bordu, chì currisponde à u vostru articulu mudernu di ministru di Finance. In più, Vincenzo Mikhailovich addivintau un membru di lu Sinatu. Quandu Petru II, pp pp 1726 à 1730 anni, era un membru di lu Privy Cunzigghiu Supremu, è da 1727 - u presidente di u Commerce College (ministru di tutte).

Ma cu lu passari di lu putiri di la mpiratrici Annamaria Ioannovny (chjamatu iddu stissu avia chjamatu a scelta di candidati à degnu di u tronu), a causa di lu fattu ca la liggi pruvatu à limità u so putere, cascò in disunori. In 1736-m francese fu mpriggiunatu a furtezza Schlisselburg, unni murìu l 'annu doppu.

Mikhail Golitsyn - tempu generale di Petru u First

Fratello sole, Vincenzo Golitsyn hè natu in 1675. Prince Mikhail Mikhailovich. Addivintau famusu comu nu famusu ginirali.

Svorgi bè, Mikhail Golitsyn Prince ancu duranti l 'campagni Azov di Petru I di (1695-1696 francese gg.), Ma la vera gloria acquistate durante u War Northern. Era quellu chì purtava a tanti tudischi brillanti contru à i Svedesi, in particulare in la battaglia di Grengam (1720).

Dopu à a morte di Petru I, Prince Golitsyn statu attribuitu u più altu in u tempu di u gradu militare di Field Marshal, è sottu à Petru II addivintau un senatore. Da u 1728 sinu à a so morte (1730) hè statu u presidente di u Collegium Military.

Mikhail Mikhailovich fù moglie di volte. Da tempu li nozzi avìa 18 figlioli.

Hè nutevuli chì unu di i so frati minori, abbasta enough, chjamatu dinù Michael (natu in 1684). Iddu dinò fatti rinoma in u stradellu militari, di participà à a Great War Northern. A 1750 marzu nzinu a sò morti in 1762 purtatu a tutti l 'tarra russa, essendu u presidente di u Board Saline.

Alexander Golitsyn - u cuntinuvatore of business di u so babbu:

Unu di i figlioli di Field Marshal Mikhail Golitsyn hè Prince Alexander, natu in 1718. Iddu dinò addivintau famusu a lu campu militare. Fù unu di i capi di i truppi Russian durante War u Seven Anni 'contr'à Prussia (1756-1763), oltri durante u Lucía Russian-Turco (1768-1774), tantu in u firmavanu di u famosu Kuchuk Kainarji.

Per i so servizii à a Patria è capacità militari, cum'è u so babbu, ch'ellu era attribuitu u rangu di Field Marshal. In u 1775 è da lu 1780 nzinu a sò morti in 1783 era lu cuvirnaturi-generale di San Pietruburgu.

U so matrimoniu incù Princess Darey Gagarinoy era senza figghi.

Potr Golitsyn - vincitrice Pugacheva

U più chjucu, figliolu di Mikhail Golitsyn, chi di i fratelli, chì hè presidente di u Board Saline, hè Prince Potr Golitsyn, natu in 1738. Ancu in i so primi anni di ghjuventù, Carlu participò à a Seven Anni 'e guerri Russian-Turkish. Ma fama storichi fatti com'è un omu chì cumandava e truppe andà a supprissioni di Pugachev rivuluzzioni chi scossi lu Mperu Russu. Per vinciuta cuntra Pugachev ch'ellu fù elevatu à u gradu di tinenti-generali.

U Populu ùn hè cunnisciutu quantu avissi a prò purtatu à u statu Russian Potr Golitsyn, s'è in u listessu 1775, à 38 anni, di l'età fù ammazzatu in u duellu.

vignaghjolu canusciutu - Lev Golitsyn

Prince Lev Golitsyn hè natu in lu 1845 in la famigghia di franc G., chì facìani parte di un ramu Alexeyevich. Famous cum'è un industriale è entrepreneur. Era quellu chì stabilisce una pruduzzione di cumerciu di u vinu in a Crimea. So chì sta regione è di vinu, ùn almenu grazi Lvu Sergeevichu.

Iddu muriu u vigilia di u periodu di cambià in 1916.

Golitsyn oghje

À u mumentu, u genaru Golitsyn hè u più numerosi di famiglia princely Russian. S'arricorda, quattru di i so rami, ci eranu trè: Vasilievich Alekseevich è Mikhailovich. ramu Ivanoviches spizzò cumming in 1751.

Rhode Golitsyn detti Russia tanti suprana omu, ginirali, businessmen, artisti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.