U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Dove si trova, cattedrale di Vladimir (Chersonese)?

L 'antica cità di Chersonesos - una riserva storica è parti di mpurtanza nazziunali. Hè situatu in u territoriu di Sevastopol, è hè u locu induve Orthodoxy aoggi a tutta la Russia. U adoption of cristianità dî principi Vladimir si tenerà in a catedrale, i ruvini di u quali sò trovu da archeòloggi in scavi in Chersonesos (Korsun).

scavi

Salumeria archiulogicu in la baia Ahtiarskoy messe durante u tempu di Prince Silence, chi prima fù purtatu à u so squatrone Russian. Sicondu à u dicretu subitu messe à custruì un furtezza di Sevastopol, ch'ellu chjamò Akhtiar. A ruvina nantu la pinisula hè attrattu da nutevuli interessu à mezu à i sturiani è romantics, è in custruite pratica. Unu interrugatu l 'antica ruvina, lu sicunnu murs abulita di novu, bâtiments.

In u 1799, Paul Sumarokov scrissi: "... è fù pigliata da u marmaru, petra, colonna, cornices. Sevastopol tutti dettimu a l 'ultimu pebble Ancient Chersonese ... In Hersonissos Akhtiar compru tuttu u so essayer ". Budget, omu, Scrittori chianciu la distruzioni di l 'antica cità, chì hè forse u primu esempiu di a pressione di upinione publica in lu strutturi statali. In lu 1805, lu mpiraturi Alexander I scunnisciuti un dicretu, chì hà urdinatu a prutezzione di l 'antica Tauris misappropriated. Chì ùn firmavanu vasciu tutti cabbina, ma sviluppa calà a so scala.

Raccoglia è urganizà anticu Chersonese messe in 1803. At a iniziativa di u Marquis de Traverse apertu un picculu museu sottu u Patagonia di u statu, chì riceve archiulogica da u mondu, ancu da u Mari Neru. Più tardi, in 1839, hè statu creatu da a Society Odessa di Storia è Antiquities, quale i membri circava cunnoscia i vistichi di e Chjese Orthodox tuttu lu tirritoriu di lu Mari Neru.

L'attività di i participanti impresa in u explorations archiulogica di anticu Tauris attrattu da l 'attinzioni di i capi, chiesa, è in u 1850 Zar Nicola I accordu a risturazione di i tempii anticu. Cum'è un risultatu, lu munasteru s'aprì nantu u territoriu di u stabilimentu. Si parrava lu manuscritti, moines era scavi unhurried è scuperti fatti populu allegru. Unu d 'iddi era lu Conti Uvarov, i so opari hè trovu u più grandi, basilica, anticu cù Mosaïques bè cunsirvatu-. più u travagliu défendu messe, unu dopu à un altru War Russian-turca è Crimean.

cattedrale Bookmark

Duranti la prima difesa di Sevastopol (1854-1855 anni) Chiostri occupati e truppe francese, a equip li sô pusizzioni cumbattimentu quì. By lu tempu di la libbirtati di tutti i palazzi stati distrutti da shelling. Esame di u restu di u Chersonese dopu à tutte e azzioni militari Ammustrau ca lu dannu nun era comu granni comu anticipò.

A risturazione di u munasteru hè accadutu solu dopu à a guerra Crimean, l 'abbati di u monasteru era Archimandrite Eugene. Sò preoccupa stati custruiti dui ghjesgi, un Niculescu, albergo, bastimentu rectory, uni. Archimandrite arrinisciutu a interessu di a famiglia reale in u futuru sviluppu di u munasteru.

In lu 1861, lu mpiraturi Alexander II detti li relìqui monasteru di Santa Maria Prince Vladimir fattu una grande donu à a fusione di a campana, è ghjunse à mètteli u prima petra in u bastimentu di l'avvene di a cattedrale, Vladimir (Chersonese). Custruzzione fù iniziatu à u situ di u vechju, basilica, scupertu da Count Uvarov, unni, secunnu l 'iputesi, è lu santu fu battizzatu di Kiev.

custruzzione

Cattedrale di Santa Maria Vladimir in Chersonese fù custruitu da l 'architettu D. I. Grimma. Iddu hà sceltu i quaterni di stile bizantinu, di a ghjesgia cum'è un simbulu di u cuntinuazioni ntra li dui culturi è una riligione. Custruzzioni prugriditi pianu pianu. I soldi di a cattedrale, racolta da abbunamentu à traversu Russia di più di trenta anni. Tintarella di travagghi custruzzione principia in 1861 è chì durò finu a lu 1892.

I muri eranu custruitu attornu a la ruvina di n'anticu tempiu. All spaziu pianu priziosu cupertu cu la balata Carrara grisgiu scuru, ammucciatu sutta anticu fundamentu sottu lu. In u locu induve fù trovu un Script, in chì, secondu a legenda, ci hè u battèsimu di u suvranu Russian, finitu cù metta di petra bianca, Ghjesù si in l 'usu d' una croce ortodossa. Prima di l 'interfaccia statu stabilitu Lectern, hè stata fatta à mètteli li relìqui di San Francesco Prince Vladimir. Font è Lectern stati prutetti lattice, corona di marmaru biancu.

By u tempu di u cumpiimentu di Basilica di Santa Maria Vladimir (Chersonese) fu unu di li cchiù granni tempii di Russia, è nant'à u so impurtanza per a vita spirituali superiore à parechji tèmpii.

A ghjesgia bassa

Dopu custruzzioni pigliò parechji anni nanzu u travagliu si messe nantu à u dicurazioni di Basilica di Santa Maria Vladimir (Chersonese). E di l 'ultima tappa di u bastimentu, église, accuminciau solu nantu à a vigiglia di a festa anniversariu 900th di u battesimu di la Russia. Da u principiu di pittura, a celebrazione muru ùn hè finitu per stu mutivu in 1888 era didicatu solu à a ghjesgia bassa didicatu a la Nativitai di u Beata Vergine Maria, induve tuttu u travagliu hè finitu è crià un iconostasis di lignu, corona di u famosu ytenz V. Koretsky.

U travagliu Arricu di petra-tagliatore divintò un munumentu à Prince Vladimir, fatti di marmaru è stallatu in a ghjesgia bassa. Maestri ùn hà pietà e forze è resti di Carrara, lucido ali ruvini di n'anticu tempiu situatu in a ghjesgia bassa.

Travaglia in lu la cattedrale

A ghjesgia cintrali tuccava à i cura di l 'architettu N. Chagin. Dipinti foru acciduti cullettiva di artisti, à mezu à elli A. KORZUKHIN, Argentina, Daydreamer è altri interni doti cu travagghi di l 'artisti di u 19u seculu -. FN Riesz, TA Neff, cattedrale Levitan et al. Icons stati scritti E.Sorokinym, Maikov N. et al.

Finitura di petra da craftsmen è fratelli Baskarini J. Skeppi italiana. Si chjinò pianu mosaicu chi in lu la cattedrale, iconostasis piglia e arranciati la balustrade, lucido, lungo la solea è fattu assai di àutri travagghi in petra. Per dicurazioni justizziatu senza sforzu e risorse usatu lucido Carrara, mettilu à un statutu inlay tecnulugia di pezzi culurata. Sicondu a tistimoni veri, u bellezza hè tremenda.

supranu consecration ghjesgia hè accadutu in u 1891, ma u cumpiimentu finali di u web dicurazioni tirminau solu trè anni - in 1894-m. Right fora di a catedrale hè cunsacratu in onuri di alessandro Nevskogo in lu 1892, la sinistra - in onuri di San Andreya Pervozvannogo. A grande numaru di pilligrini à a cattedrale di u novu St. Vladimir in Chersonese. Li relìqui di San Vladimir riturnò in a imposta di a quadrera in u fundamentu di l'altare, à u più particeddi 115 Santi foru trasfiriti à a ghjesgia.

By la fini di tutti l 'òpiri di cattedrale, Vladimir hè una struttura di lambiccu. Si tirava à un altezza di 36 metri, u so vulume esterni hè 20,5 pr. metre spaziu occupatu di circa 1.7 metri quatratu, u diamitru di l'cupola principale hè 1,5 metri, l 'altezza di u cross - quasi 3 metri. In cattedrale, à pricà insieme pudia riceve sin'à 1 milla parisians.

dopu à la rivoluzioni

A lotta contr'à riligione dopu à u 1917 distrutta parechji tempii anticu e monasteri. A sorti di a cattedrale, Vladimir in Chersonesos ùn hè troppu faciuli. In u 1923 u munasteru cessatu attività è i loca datu à 'amministrazzioni dâ citati. L'autorità anu decisu di acconcianu in la cattedrale di Kherson ramu di u museu. Adapting lu tèmpiu, sottu à u novu affari si misi a parti di u spaziu cunsacratu à architittura cresia da antichità di i milioni di locutori, in u fondu di a pruvista creatu per cullezzione museu.

The Great War Refrains messi Chersonese è Sevastopol in u centru di u cumbattu. U 22 di ghjugnu di e truppe inglese bombed obiettivi strategicu. Museum prisièntanu precipitazione evacuati à u Caucasus. In u 1942, durante u cumbattu, strada chì hè accadutu incù u sustegnu di artiglieria di u nemicu, hè statu malamenti guastatu cupola di a catedrale. Parte di u spaziu di u bastone museu ùn avemu tempu à sfullari l 'accupazzioni messe. Ferma suttascrittu tudischi eranu preparanu a pigghiari fora, è ancu unu in scatuli di trasportu, ma i piani stati nun si capissi.

Duranti u ritiru di u invasori ingagiatu un attu di vandalism - estratti e tirava, su la cattedrale. Cupola, sùbitu, distruggennu vasciu tutti i pavimenti, sò statu culpitu dura afréschi prezzu, avelli articulazzioni custruzzioni. U gradu di cuntaminazione hè assai altu, è per un bellu pezzu si hè una quistione di u risturazione di u bene culturale. u so destinu, dicideru solu in 1961: The Cummissione ghjunse à i cunclusioni chì a ghjesgia hè micca à esse di mantene, è ci vole esse cumplitamenti abulita. In difesa di u MAI statu mandatu da u prufissori K. N. Afanasev - prupuni à prisirvà l 'uggettu e criari lu in un museu. Dibattiti è funziunamentu sluggish AGG cuntinuau finu a l '80.

tempu di malheurs

Da u principiu di i dibattiti ristrutturazioni cuncintratu, ma avvicinà una data impurtante - Millennium di u battesimu di Russia, è lu statu decisu di principià a ristaurazione attiva di santità. U prugettu hè rializatu Ucrainu Institute "Ukrprojectrestoration", capu di u gruppu hè EI Osadchy. Sicondu à l 'idea è u pianu era sottumessu à a piena risturazione di a cattedrale, cù a pussibilità di ùn ci servizii cresia.

By la data di l'alberghi, nunda hà cambiatu, ma u prughjettu fù assicurati. Agricoltura e risturazione opere dunqua unu di i primi custruisce e strutture di cumerciu - cuuperativa "Hersonissos", ma u pianu fiascatu - cuminciau a sciugghìu l 'Unioni Suvietica. Temple si n'andò à l 'Ucraina, è i dicisioni di l'Cabinet à signalà a 2000th anniversariu di a nascita di Cristu, frà altre cose, hè statu decisu a ch'iddu distribbuisci fondi di l' risturazione di Basilica di San Vladimir in Chersonesos.

Miracle

Service à la chiesa, eranu subbitu in u 1992, u primu attu di pirsuni ghjunse da a la famigghia di la secunna presidente di Ukraine Leonid Kuchma in lu 1988, ellu dinù si sottu a so custòdia parsunali di tutti i travagghiu. U forte attivu principia in a siconda mità di u 2000. Quandu i travagghi foru si rifiriscinu a tecnulugia muderni, ca assai ùtule à eliminari lu tèmpiu principale di u prublemu - la voûte, toit nstabbili. A stu tempu, la voûte stati attaque in béton. I fù chì coprenu u tettu di apertura, di ramu, ripitennu la tradizioni bizantina di disignu.

Dopu à a ristaurazione ci hè un erection cùarpu di a croce à lu cupola di a ghjesgia di lu. Patria è consecration croce, cunnucieru u Metropolitan di Kiev è All Ukraine Vladimir Beatitude. A cirimonia fu unni parteciparu cima capi di i dui stati - L. D. Kuchma è V. V. Putin. U consecration di a cattedrale di mantene di St. Vladimir statu ingagiatu in u 2004.

ghjuva

Per a prima volta, dopu un 77- annata serviziu aortic Pasqua a cattedrale tirminau in maghju di u 2005. Event statu marcatu da a voce di un grande campani custeri. Iddu, iddu, hà a so storia. U so tiru di armi pisanti cunquistata duranti la guerra, Russian-Turkish in 1776 è stallatu à u munasteru.

Duranti la Guerra Crimean, u Francese pigliatu lu munasteru, dopu à tutte e loot pigliatu san ghjuva à Paris. Tanti anni dopu, fù trovu à u campanile di a catedrale di Notre Dame. In 1913, comu signu di bona relazioni trà i populi, u campanile hè turnau a Russia, induve, stallati nant'à u campanile di a catedrale Vladimir in Chersonese.

Mentri lu munasteru agitu, si facenu micca solu u parisians di a ghjesgia, ma u sonu hè un fanali di navi a mari. Sente si francese jingle, i marinari avvisti ch'elli sò vicinu à i costi periculosa, piena di pietre spertu. In u 1925, à l 'ura di u munasteru, tutte e campane sò partuti è unu di li hè stallatu in u poli spiciali par l riva, unni ancora parìa in camping entrance. Poi si vutau fora chì era u listessu, campana, attaque in u 18u seculu.

Sò vistichi corpu di i dui guerri in u 60s fù anale lingua, è Bell persu a so putenza a voce di a salvezza. Sintiti la so voce era pussibbili sulu cu l 'aiutu di petre, chì face i zitelli lucali. U circuni di u campanile, è avà hè pussibili a distinguiri l 'antica scrizzioni fatta da vechji scrittura Russian.

A scritta nant'à unu di i pylons favurendu nzigna macari a so storia, di a creazione di vultà da a Paris. A casa di Pasqua a statu usatu nun sulu lu munasteru, cattedrale, ma lu campanellu signalling l 'inizziu di na nova vita.

Reviews

Reviews of Basilica di St Vuludimiru (Chersonese), pecchè 'anticu e tutti l' riserva manca solu affari pusitivi. Turisti, pinghje lu straordinariu biddizza di la campagna, una mansa di i siti storichi è archiulogica, tanti di cui sò parfetti è sarvata. Cattedrale nativa sivirità architittura esterno è finezza riccu finisce internu.

I visitori si à u serviziu, chiesa, pinghje u atmosfera spirituali nternu di indiatura in a storia, un sensu di a cunnessione incù i ghjinirazioni di antenati. No recensioni negativu, qualchi identificatu solu da un gran numaru di i visitori duranti la stagione altu, alberghi, chì venenu à vede u Parcu è Cattedrale di Santa Maria Vladimir (Chersonese). Photo de l 'antichi ruvine è u tempiu hè studiata cù Álbuns di nzidiamenti.

infurmazione Corsets

In lu tèmpiu, è lu santuariu pò visitatu in ogni tempu di l 'annu. In Vladimir cattedrale (Chersonese) Départ di servizii sicuenti:

  • serviziu sera, principia à 17:00 (Mon, mar, Thurs).
  • La matina Liturgy à 07:30 (mar, Fri).
  • servizii shabbat: Liturgy principia à 08:00, bimbi - a 16:00.
  • Sunday Mass: 06:00 iniziu, a fini à 09:00, serviziu sera, principia a 17:00.

Induve deve circà in urighjina di Basilica di Santa Maria Vladimir in Chersonese? sanctuaire Address: Old Street, costruzione 1.

To get to your distinazione, vi tocca à purtà à a pinisula Hersonissos dintra li cunfini di Sevastopol. Stu pò esse fatta da tassì, u costu di viaghju da u centru di a riserva sarà da 150 à 200 rubles.

How to lompi, cattedrale di St Vuludimiru (Chersonese) da u trasportu pùbblicu? Sottu dui:

  • Da u trenu / Cassinelle da trolleybus №№ 6 o 10 à u riparu "Vincenzo Ulyanov strada."
  • In u tassì №№ 112, 107, 110 o 109 à firmavanu "Street Vincenzo Ul'yanova".

Da l 'arrestu vi hannu a jiri a lu latu di mari à u Intersection cù u carrughju "armi", induve ellu hè un Parcu cù monasteri è tempii. Pudete truvà più infurmazioni, fondo, u cattedrale, Vladimir in Chersonese. numaru Contact telefunu hè nantu à u situ ufficiali di l 'oggettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.