News and SocietyCultura

Monumento in Prokhorovsky field: photo, history, description

Dopu à a vittoria di u populu suviu in a guerra terribiliale, sparata da a Germania fascista, in tuttu u paese cumminò à risposte cumune è monumenti monumentu chì riflettinu l'avvenimenti di quelli anni. Strammi com'è chì pò esse, ma ancu dopu à cinque dicennii, solu un modestu museu è e diversi arnesi chì survive dopu à a battaglia sustituitu u munumentu in u Campu Prokhorovsky, induve hè stata una battaglia, un puntu d'infestazione in questa guerra.

Chjama di u pubblicu è mute reproche di u campu senza circusà

In l'annu iniziu 90 una quistione di l'apertura di u cuncrettu commemorativu in u duminiu Prokhorov hè statu risuscitatu da un gruppu di publicisti di e rigioni di Kursk è Belgorod, in u cunfini di quale u territoriu si trova, induve chì a famosa battica di battagghia hà fattu u locu. U mutivu di questu era un articulu in Pravda da un statu statutu Nikolai Ryzhkov, chì era indignatu à u fattu chì ùn era micca un monumentu dignitu di questu avvenimentu in u spaziu. In u situ di a morte di migghiara di suldati suvietichi hè stata pruposta di custruisce una chjesa Ortodoxa. Hè in certi puntu rimpiazzà u monicu chì era micca custruitu da i suldati suvietichi in u duminiu Prokhorovsky. Foto di u terrenu nantu à quale solu i fragmenti di cunchili chjappi in u pianu ricordati di a battuta gloriosa adupratu com'è un argumentu pisu per a condimentazione silente di i discendenti.

À u 50 anniversariu di a Gran Vittoria

Subitu un pocu di fundraising hè annunziatu per a custruzzione di u tempiu, è dopu un pocu tempu, in u novembre di u 1993, altru articulu di Ryzhkov hà participatu à quandu hà paragina a battaglia di Prokohorov, a Battaglia di Kulikovo u 16 di Settimu u 1380 è a vittoria di e truppi russi vicinu à Borodinu u 26 d'Agostu 1812, I azzioni più impurtanti per a storia russa. I pinsamenti spressi da l'autore di l'articulu cambiammu i piani di u gruppu publicu per l'ereczione di u tempiu: a dicisioni di custruisce un veru munumentu memoriale in u campu vicinu à Prokhorovka in memoria di a battaglia.

Apoi u capu di l'amministrazzioni di a regione Belgorod Evgeni Savchenko - unu di l'iniziaturi di a custruzzione di u cunghjettu - appellu à u Cunsigliu di Ministri di a Federazione Russa cun una dumanda à parcialmente finanzià u prughjettu di u tesoru statali. Da a idea di custruisce un tempiu, u publicu ùn ricusa micca, hè duie parte di u cumplessu. A sentenza di Savchenko hè intesu, è dinò a custruione hè stata attribuita, è un munumentu in u duminiu Prokhorovsky Fubbe per esse erettu à u 50 anniversariu di a Vittoria. U prugettu era cumissionatu à u famosu scultore, un nativu di a regione Kursk, Vyacheslav Klykov.

A quelli tempi in a lista di i travaglii riisciuti Klykov hà digià numeratu circa duie centu sculture edificati nantu à i so boschi. Unu di elli hè un munumentu à u Marshal Zhukov, stabilitu in u museu storicu in Moscu. À quellu tempu, Vyacheslav Mikhailovich avia statu pruggittatu di parechji anni di custruisce un majestu monumentu nantu à u Campu Prokhorovsky. A storia di a Patria, sicondu l'intenzioni di l'autoru, era di truvà u so rifughju. Per u cunfettu Memoriale, Klykov hà sviluppatu un prugettu di un campinu Campanario, chì si hè statu un monumentu à a grande battaglia, è un simbulu di tri voti stòrici, di quali Ryzhkov iddrive.

Apertura di u Monumentu di a Vittoria di u Campu Prokohorovski

Quattru chilometri da Prokhorovka, nantu à una culletta più di dui centi metri d'altitudini, in memoria di a battaglia chì succorsu in u 12 di lugliu di u 1943, u Memorial Complex "Campanario" hè statu erettu. A so apertura hà fattu u 3 di maghju 1995. I Presidenti di Russia, Ucraina è Bielorussia eranu attenti persunale durante a ceremonia, cusì esistenu cusì valente à i trè stati à u sfruttu di i suldati Sovietichi è u munimentu munificatu da ellu in u duminiu Prokhorov. A scrittura di questu avvene impurtanti pareva in parechje ghjurnali, micca solu in Russia. L'Illuminazione di a campana di Unità nantu à u campanile, ncurunatu da a figura di u mare di Diu, hè statu fattu da u Patriarca di Mosca è Tuttu a Russia Alexy II.

E facennu u Cummentu Memoriale hè stata fatta, in un stilu pocu prufessiunale per l'Ortodosia, un bonu temple. Tutti i mura in quì, da u pianu à u tettu, sò chjappu cù signali chì i nomi di i suldati uccisi in u battellu di battaglia vicinu à Prokhorovka sò strappati .

Quattru Piliade Pylons

L'autore di u majestu Belfry, Vyacheslav Klykov, hà cunsideratu a so criazione. Hè difficiuli di disaccordiu cù a so opinion. U monumentu nantu à u campu Prokhorov hè a so campana, chì si stà erba pilastra in una distanza annantu à l'altru, simbulizendu i quattru anni di a guerra. I pylonsi in a parti suprana sò cunnessi da una cupola da u doru, nantu à quale hè una statua di a Vèrgine.

Pyloni Municipi di Belfries sò imbellati cù 24 bas-reliefs. Trà parechje cumpunimenti chì dicenu questu o quella storia di u Statu Russu, pudete truvà l'imaghjinate di u prìncipi Dmitry Donskoy, u General-Field Marshal Kutuzov è u Marshal Zhukov - solu à 130 stati stòrici.

U primu pylon, chì marca u principiu di a guerra, hè vultatu à u punente, da unni vinni in u 1941 à a sfurtuna di terra Soviètica. U pylon nord hè di fronte à Kursk, induve l'Ecume Rage Miracle di a Madre di Diu - intercessione di Russia da u XII seculu - hè stallatu. Per 1942, u puntu di giudiziu di a guerra, u patronatimu di u putere di i sante era di grande impurtanza.

A pila di u livanti simbolizza a liberazione da i nemici - era da l'Orienti chì u 1943 sanu à i mura di u Reichstag, l'esercitu di liberatori. In u pylon di u meziornu, u significatu di a Vittoria stessa incorpore in l'imaghjini di San Giorgio u Victorious, chì adornò u cima di u pylon.

Trè anni in Prokohorovka

Comu chjamatu, l'idea di Ryzhkov per fà a battaglia di Prokohorov u valore di u terzu campu di battaglia in a storia di Russia era piacevuli da l'urganizatori di u cuntailu in memoriale è s'hè rializatu solu in i bas-reliefs di Belfry. Sutta a so cupola, una campana d'alarme hè chjapela in un pesu di trè toni è mitallu, chì chjama ogni 20 minuti per una ora. U primu sonu rimette à quelli chì morse in a battaglia di Kulikovo, u sicondu - nantu à quelli chì morse in a battaglia di Borodinu. U terzu sonu in memoria di quelli chì u locu di u riposu eternu era Prokhorovka.

In u 2006, u sculariu Vyacheslav Klykov muriu, ma u so figliolu Andrey hà continuatu u travagliu di u so babbu. In u 2008, pocu distanti da u Belfry, hà stallatu trè bustu di generali genere: Dmitry Donskoy, Mikhail Kutuzov è Georgy Zhukov. À a fini di l'anni 2000, un altru munumentu hè statu annantu à u Campu Prokhorovsky - Vyacheslav Klykov stessu travaglia per A Shishkov. Quì si trova à u pede di u Belfry è cum'è in l'admirazione u so travagghiu travagliu.

U significatu di a Battaglia di Prokhorovka

Quattru battagghi di a Gran Guerra Patriuttiva sò degni di a memoria di i discendenti grati, cum'è quellu chì accuminciò à u secondu ghjornu di a guerra è durò una simana sana in a seccion Brody-Rivne-Lutsk in u Uccidente uccidintali. È solu a scunfia di e nostre truppe ùn avèndanu micca una gloria degna. Dui anni dopu, u 12 di giugnettu di u 1943, a battaglia di Kursk finita cun a nostra vittoria. In onore di ella, un munumentu hè statu annantu à u Campu Prokohorovski. I imagini cu cui i pyloni sò pintatu Belfry, cum'è si dìssenu una storia sicura di u spidotu di battaglia è altri avvenimenti significati. Puderanu studià cum'è un libru di testu nantu à a storia di u Statu Russu - in elli tutta a gloria militare di a Patria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.