News and SocietyCultura

Arte di Musée de Minsk: description, exhibitions

U Statu Art Museum (Minsk) riceve visitador per a prima volta in prima nuvembre di u 1939. Hè stata chjamata a Galeria di Scena finu à u 1957.

Cumu eranu i tesiunisti cugghiati?

Opere d'arti per l'exposition foru furnuti da i musei stòrici di a SS SS di Bielorussia. Diversi esprissioni sò purtati da a Galleria Tretyakov, u Museu di Fine Arts è l'Ermitage. Galeria d'arti ricustituata cù preziosi pezzi d'arti da eglises e churches ruvate di Bielorussia. A basa di a cullezione era pittura. In l'annu di l'apertura, u museu artu di Minsk fu riflette cù opere d'arti da Bielorussia occidentali. Una grande collezione di ritratti di i seculu XVI-XIX, tapiceri francese di u XVIII sèculu, chì appartine à a famiglia Radziwill di Nesvizh, fù pigliatu à a Galeria di Galeria di Minsk.

Militari anni

À u principiu di a Sicunna Guerra Munniali, ci era più di 2.700 articuli in a galerie, chì eranu esse scritti è evaluati. Tutte e valute artisticu è storicu si sò stati dispostu à u trasportu à a reta, ma prima di l'arrivata di l'esercitu fascista, ùn avianu micca u tempu di piglià. A settembre di u 1941, a più preziosa dimostrazione era stata robba da i invaders germanichi è traspurtata in Germania. In più di 200 tesighjini di u pittura russa è occidentali europea, 89 sculture, circa 1300 articuli di porcellana europea russa è occidintali, 60 icone, parechji cintunarii di artisti di Bielorussia di i seculi XIX-XX eranu risposte.

Postwar time

Dopu à a liberazione, u museu d'arte di Minsk fu custruitu in 4 camere di a Casa di l'Unione Sindacale, attribuita per u museu. Okkupatu sò postu sò quelli arti di l'arti, chì prima di a guerra vinni datu à l'esibizzioni in diverse cità, è parechji pittimenti trovanu in a cità dopu a liberazione da l'invasori alemani. Inoltre, i esibiti chì eranu in Prussiana di Orienti anu tornatu.

U persunale di a galerie facia assai sforzi per truvà è acquistà opere d'arti in u periodu di post-guerra. In u 1957, a galerie moved to a new building of two stories along Kirov Street in Minsk, è da u 10 di lugliu di u stessu annu fu numinatu u Statu Art Museum di a Republica di Bielorussia. In u futuru, u museu di l'arti orientali in u 1960, hè statu prisentatu cù opere di pittura, una varietà di prudutti di porcellana è ceramica, l'objeti di l'arti applicata.

U sviluppu di u museu in u 1990-2000.

In 1993 u museu divintò cunnisciutu com'è u Museo Nazionale di Arte di a Republica di Bielorussia. In u 1999, hè statu attribuita un edifici per Lenin Street, casa 20 in Minsk, induve hè oghji. Fu custruitu per u museu. In u 2007, un novu edificiu di u museu-citadella hè stata dispostu per exhibe sottu un vetru di vetru in a forma di una cupola. In i tribunale cù un fiori trasparenti, ci hè ligerezza, trasparenza. L'entrata principale di u museu artu da Lenin Street, decorata cù culonnii è sculture, aspetta grande è monumentale. In u vestibule, l'escali wunderbare è còmode cunduranu à u second floor, à a galeria aperta è à i suites di i salotti di l'exposition.

Esibizioni in u Museo Nazionale di Arte di Minsk

A varietà di exhibimenti permanenti chì ponu vistu in u museu hè chjude.

  • Arte antica di u populu bielorussu XII-XVIII sèculu. Contene 120 exhibits: icons, carving, tissuti è artisti artistii.
  • A mostra di l'arte bielorussa di u XIX seculu accende un visitanti cù a cullizzioni di opere di l'artisti pulacchi: Ivan Khrursky, Apollinaria Gorovskogo.
  • Arte bielorussa di u XX sèculu XXI. Hè manifestata da 380 opere di 193 artisti.
  • A mostra in u museu artu in Minsk, dedicatu à l'arte russu di u seculu XVIII-XX, representa 5000 o più opere di maestri in l'scultura, gràfica d'arte, pittura, arti è articuli.
  • Una attenzioni particulari hè attentata à i pittura di V. Pukirev, I. Aivazovsky, V. Tropinin, B. Kustodiev, I. Shishkin, I. Levitan, M. Vrubel, I. Shashkova.
  • Esposizione di l'arte europeu XVI-XX sèculu. Acquaints cù ritratti è ritratti di artisti d'Italia, opere di pittura nantu à temi riliggiusi di maestri di i Paesi Bassi.
  • L'exposition di l'arti fiammi cuntenta articuli di artisti d'Austria, Inghilterra, Belgio, Germania, Danimarca, Pulonia.
  • Sculture d'sculturi di l'Italia, pezzi di porcellana di manufactures europei di u seculu XVIII-XX hè statu ancu esibitutu.
  • Oggetti Arti di i paesi orientali di u XV-XX sèculu. Anu esse exhibitu in a galleria da u 1950, quandu u Ministru di Cultura di u RTC destinò una cullizzioni di opere di l'arti decorativu è aplicatu com'è un rigalu.

U museu artu di Minsk hè oghji

U museu d'arte di a cità di Minsk hà diventatu unu di i centri scientifichi è educattivi maiuri è hè a surgente di a vita culturale di a repubblica sana. In e branche, fondi, riserve è esibizzjonijiet di u museu sò 30.000 opere. U museu participeghja attivamente à scrive i libri è à l'album nantu à l'arti, hà un fundatu di biblioteca assai rich. Dintra i so muri, ci hè un attore creatore per i zitelli durante 20 anni, un art-ghjocu per riunioni interessanti cù rappresentanti d'arti, literatura è musica. Una varietà di classi maestri sò cuntrullati. L'Excursioni ùn sò micca urdinarii, u visitatori sò sicuru d'esse expectatu sorghji bè è cugnimi.

In l'arte cafe, apertu in 2013, ci sò parechji esibizzioni, riputazioni di musicisti, scenze di filmi nantu à l'arti. Hè prughjettatu di apre a pavellioni novi, un arti-ristorante, una buttrega per souvenirs è dipinti, un parc astunariu.

I edificios adiacenti sò culligati cù u principale bastimentu à Lenin Street. A superficia tutali di u museu arti hè quasi 9 mila metri quadrati. In più di i salotti di esicuzzioni, ci sò abundanti di l'opere d'arti, attuali per a risturazione.

Una parte integra di a galerie sò 200 impieghati chì travagliani incridibile in u campu di l'arte. U museu d'arte di Minsk hè sempri apartu à i visitori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.